Fucking aanmaaklimonade dan...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:43 schreef marq het volgende:
[..]
ojee, waar las ik nou dat light helemaal niet zo light is. als ik het goed herinner is het ontwikkeld voor mensen met suikerziekte en niet voor dametjes die aan hun stippellijn denken.
of waterquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Fucking aanmaaklimonade dan...
NEE! geen water!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:47 schreef marq het volgende:
[..]
of water![]()
In (kraan)water zit net zo goed (welliswaar niet zo heel veel) troep hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:50 schreef LN het volgende:
Water is lekkeren als je water drinkt drink je geen andere troep en water is goedkoop kortom water is
![]()
Het zijn vrouwen. Doe geen moeite het te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ach ik zal er wel nooit achter komen.
Ik blijf het raar vinden, maar als jullie je er goed door voelen, ga gerust je gang.
persoonlijk vind ik evian ook lekkerder dan spa, drink het ook altijdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:09 schreef schatje het volgende:
Ik heb een Evian flesje, die zijn nog beeldiger dan Spa.
lust geen waterquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:38 schreef Sylvana het volgende:
ik heb geen flesje water in me tas zitten
1: ik lust geen water
2: ik heb nooit een tasje bij me
en ik ken ook zat jongens die met een flesje water lopen hoor
haha, ik ken voor de rest ook niemand anders hoor, maar ik vind het echt niet te drinkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:48 schreef Markster het volgende:
[..]
lust geen water
dat is werkelijk de eerste keer dat ik iemand dat hoor zeggen
Jullie in Den Haag hebben het geluk van duinwater te mogen profiteren...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:29 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik vul mijn flesjes wel meestal thuis met écht Haags kraanwater. Wat trouwens veeeeel lekkerder is dan Rotterdams kraanwater. Da's ranzig!
Hypocriet, dat is mannen kudde gedrag.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Ikzelf neem gewoon 2 liter bier op een dag.
Dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:09 schreef schatje het volgende:
Ik heb een Evian flesje, die zijn nog beeldiger dan Spa.
Zeker! En dat si ook nog eens bronwater!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Applaus voor de mensen die het verschil proeven.
Misschien ligt het dan ook wel aan het soort water wat er is. Hier in Flevoland ist lekker!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |