Waarom zie ik dan nooit vrouwen naar werk rennen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:15 schreef Riann het volgende:
[..]
Het reinigt het lichaam. En je moet er veel van plassen en dat is ook weer goed als je wat stevig en of dik bent.![]()
HAP! Je hebt niet alleen dorst maar ook nog honger!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:04 schreef Fixers het volgende:
[..]
Over kuddegedrag gesproken.
wow! het valt je niet eens op!?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:21 schreef No-Li-Ta het volgende:
IK doe het zelf ook en om heel eerlijk te zijn: het is me nog niet eens opgevallen!!
Dit meen ik serieus.. ik kan het ook niet verklaren. Het is bij mij ook geen trend ofzoiets.
water spoelt je lichaam en tevens neemt het zo nu en dan een stukje vet met zich mee indien de persoon in kwestie aan lichaamsbeweging doet.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan nooit vrouwen naar werk rennen?
En waarom denk je dat je door veel plassen dunner wordt, wanneer je er alleen maar meer water in gooit? En denk je echt dat dat reinigen van je lichaam succes heeft? Zoja, wat is daar het succes dan van?
Ik wil het nou eens goed weten
Het is al weer een poosje geleden dat ik zulke onzin heb gelezen op Fok!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:25 schreef marq het volgende:
...en tevens neemt het zo nu en dan een stukje vet met zich mee indien de persoon in kwestie aan lichaamsbeweging doet.
sorry hoor.. ik heb dit ook maar gelezen op een site die over dit soort zaken ging.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:27 schreefStyle het volgende:
[..]
Het is al weer een poosje geleden dat ik zulke onzin heb gelezen op Fok!![]()
Link?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:28 schreef marq het volgende:
[..]
sorry hoor.. ik heb dit ook maar gelezen op een site die over dit soort zaken ging.
nee, ik hou geen bookmarks bij van non-interactieve sites die ik al heb gelezenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:30 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Link?
heb wel een andere site gevondenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Jammer leek me leuk om er een verklaring voor te zien
quote:Regel 4: Drink veel water je moet het lichaam spoelen. Als je de afvalstoffen afvoert kan het lichaam makkelijker vet verbranden
http://www.body-changing.nl/dieet.htmlquote:Water helpt de metabole afvalproducten op te lossen (van proteïne en vetafbraak) en zorgt voor een gemakkelijkere verwijdering hiervan.
Als ik keelpijn hebt helpt dat ene slokje ja. En als ik dorst heb, drink ik liever water dan een blikje.En nee, ik kan als ik dorst heb het geen uur volhouden zonder water/drinken neequote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ja, maar als je dorst hebt kun je het toch wel een uur volhouden zonder dag ene slokje zeker.
en anders koop je gewoon een blikje ergens. lekker makkelijk, hoef je dat flesje ook niet mee
te zeulen.
en hoe vaak krijg je dan wel niet ineens keelpijn? en helpt dat ene slokje ertegen?
(ik ben kritisch)
Er staat dat het metabole afvalproducten helpt oplossen, niet dat het "stukjes vet meeneemt" en al helemaal niet dat je er van afvalt!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:38 schreef marq het volgende:
dit is dus de 2e site waar ik dit op lees. volgens mij klopt het wel hoor!
Als ik bijvoorbeeld veel water drinkt, heb ik veeeeeeeeeeeel minder last van pukkels. Kheb ze nu helemaal niet meer. Misschien vindt je het maf ofzo. Maar tis wel zo. Bij mij iigquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En denk je echt dat dat reinigen van je lichaam succes heeft? Zoja, wat is daar het succes dan van?
Ik wil het nou eens goed weten
ik quote slechts in stukje nadat ik de trefwoorden met ctrl+f heb gevonden. intepreteer het zoals jij wilt. ik heb slechts een linkje gegeven.. en ik ga er maar wel vanuit dat water je lichaam spoelt want als het geen water is, wat is het dan???quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:44 schreefStyle het volgende:
[..]
Er staat dat het metabole afvalproducten helpt oplossen, niet dat het "stukjes vet meeneemt" en al helemaal niet dat je er van afvalt!
Je hoeft je niet te verdedigen... natúúrlijk spoelt water je lichaam, dat lijkt me behoorlijk logisch. Maar veel water drinken is niet een manier om af te vallen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:51 schreef marq het volgende:
ik quote slechts in stukje nadat ik de trefwoorden met ctrl+f heb gevonden. intepreteer het zoals jij wilt. ik heb slechts een linkje gegeven.. en ik ga er maar wel vanuit dat water je lichaam spoelt want als het geen water is, wat is het dan???
niet dat ik een extreme waterzuiper ben ofzo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |