Is het (erg) zoet? Zit er suiker in?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:57 schreef DarkElf het volgende:
geen idee of het echt zo gezond is, maar de aardbei-sinaasappel is iig erg lekker
Is wel zoet, maar er is geen suiker toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Is het (erg) zoet? Zit er suiker in?
wel zoet ja, dat zijn aardbeien natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Is het (erg) zoet? Zit er suiker in?
Waarom zou het niet gezond zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
kvind het niet echt lekker en ik vraag me ook af of het wel zo gezond is..
het ziet er ongezond uit in plastic.. misschien psycholoigschquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:42 schreef Weopj het volgende:
[..]
Waarom zou het niet gezond zijn?![]()
natuurlijke suikers lijkt me welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:17 schreef Weopj het volgende:
Het bevat géén suiker. Lijkt me dus duidelijk.
Oké je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
natuurlijke suikers lijkt me wel
Ja, het is natuurlijk wel 1 euro per dag als je t zo bekijkt.. Maar ik weet van mezelf dat ik anders toch niet voldoende fruit binnenkrijg.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:30 schreef E.T. het volgende:
Ik heb de mango-perzik geprobeerd.. errug jammie
Ik vond alleen 1,99 voor twee flesje behoorlijk aan de prijs
Idd, een glazen flesje zou mij ook gezonder lijken. Hoewel alles natuurlijk suggestie is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
het ziet er ongezond uit in plastic.. misschien psycholoigsch
Dat klinkt eigenlijk best gezond!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:12 schreef Castor het volgende:
[..]
Is wel zoet, maar er is geen suiker toegevoegd.
Ingredienten van Ananas-Banaan:Ananas (vruchten-pulp en -sap uit concentraat) (34%) Sinaasappelsap met vruchtvlees uit concentraat (31%) Appel gepureerd (19%) Banaan gepureerd (15%) Conserveermiddel (kaliumsorbaat) Aroma Kleurstof (beta-caroteen)
Was mijn eerste gedachte ook toen ik die flesjes zag. Ik maak liever zelf een fruitmixdrankjequote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
het ziet er ongezond uit in plastic.. misschien psycholoigsch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |