abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19388779
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 12:24 schreef Kletz het volgende:

[..]

neej ik heb em al gezocht op et net maar kon em niet vinden... van welke plaat komt ie? want dan kan ik em wel ff downloaden en naspelen en krijg je van mij de tab .. tenminste als ik er uit kom maar dat moet denk ik wel lukken.
Hij staat op today's empires tomorrow's ashes

Ik hoop dat je eruit komt, alvast bedankt
  dinsdag 25 mei 2004 @ 12:50:44 #227
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19389125
Kletz, ik noem het liever de "pogo-dans", ook goed?

Maar vind je het genoeg om ook naar Hoogeveen te komen, of moet ik je missen?
pi_19389354
misschien wel... maar ik ga er niet voor reserveren haha... misschien als wat vrienden van mij willen gaan, dan ga ik ook mee .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 12:59:23 #229
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19389385
Dan zie ik je wel bij het kraampje met boeken van de anti-fascistische actie
pi_19389711
boeken en anti-fascistische zijn duidelijk de woorden die niet in mijn woordenboek voorkomen . Maar ik ben laatst via Strike Anywhere in aanraking gekomen met Cut the shit en deadstop en dat vond ik zeker wel ok.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 13:23:24 #231
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19390229
Sorry, het was ook eigenlijk maar een grapje, al kan ik een goed boek op zijn tijd wel waarderen.

SAF zijn ook wel grote favorieten van me, ook al heeft de zanger nogal een hoge stem (beetje ala Nations on Fire).
Ook Sick Terror uit Brazilie vind ik erg goed en als ze dan toch een keer in nederland zijn wil ik ze toch graag zien.
pi_19390694
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 13:23 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Sorry, het was ook eigenlijk maar een grapje, al kan ik een goed boek op zijn tijd wel waarderen.

SAF zijn ook wel grote favorieten van me, ook al heeft de zanger nogal een hoge stem (beetje ala Nations on Fire).
Ook Sick Terror uit Brazilie vind ik erg goed en als ze dan toch een keer in nederland zijn wil ik ze toch graag zien.
ja idd.. als et een paar van je favo bands zijn dan moet je ze natuurlijk wel zien en helemaal als ze uit brazil komen... dat heb ik dus met killswitch .... al ken ik die een jaartje ofzo... maar ze zijn bij mij met stip gestegen in mijn favo band lijstje .
  dinsdag 25 mei 2004 @ 13:56:06 #233
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19391336
Potverdikkie, NATIONS ON FIRE, dat is even een vergeten plaat. wat een gave band was dat. sample van de Godfather erbij... super. Sick Terror schijnt heel goed te zijn, maar toen ze in hengelo speelden met kriegstanz en seein red kon ik helaas niet.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:12:52 #234
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19391884
Zat Edward van Goodlife niet ook in Nations On Fire? Ik moet die cd er ook eens bij pakken.

Ook naar The Rites en Municipal Waste ben ik erg benieuwd. Ik heb een split-singeltje van MW van een jaar of 4 geleden, maar ik wist niet eens dat ze nog bestonden.
pi_19392850
Dat zangertje van Sick Terror is vrij vermakelijk. Die geeft zich wel voor 120 procent :-)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 18:26:14 #236
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19399104
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:12 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Zat Edward van Goodlife niet ook in Nations On Fire? Ik moet die cd er ook eens bij pakken.
Ja zekers, ik heb in 98 ofzo nog een reunie show van ze gezien, maar toen wist ik niet dat het een reunie was
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:42:47 #237
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19412992
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
Ja zekers, ik heb in 98 ofzo nog een reunie show van ze gezien, maar toen wist ik niet dat het een reunie was
Dan kan ik natuurlijk niet naar die CD luisteren, want Edward staat ook op de edge-breakers-list en Goodlife houdt er ook wat dubieuze praktijken op na. Bestaat dat "The Paper" eigenlijk nog? Dat was zo'n catalogusje van Goodlife waarvan iedereen moest denken dat het een fanzine was, omdat er behalve een lijst met platen ook een paar recensies en een interview met een Goodlife-band instond.
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:52:55 #238
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19413075
The paper bestat nog steeds, en dr staan nu wel meer interviews en recensies in dan catalogus. Wel nog steeds allemaal van Goodlife. En ik voel hem al aankomen, H.I.P.P.E. vind dit niks

Tis inderdaad nogal een Goodlife reclamefolder, maar op zich wel leuk en je wordt er niet mee doodgegooid ofzo.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:40:44 #239
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19413622
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 08:52 schreef headfirsttohell het volgende:
The paper bestat nog steeds, en dr staan nu wel meer interviews en recensies in dan catalogus. Wel nog steeds allemaal van Goodlife. En ik voel hem al aankomen, H.I.P.P.E. vind dit niks

Tis inderdaad nogal een Goodlife reclamefolder, maar op zich wel leuk en je wordt er niet mee doodgegooid ofzo.
Het is inderdaad niet mijn ideaal, maar omdat hij toch gratis is kan ik er weinig van vinden. Als ik hem ergens aangeboden krijg pak ik hem ook gewoon mee (maar de laatste die ik heb heeft de prijzen nog in Francs). Ik herinnerde me dat ding gewoon en vroeg me af of het nog bestond.

Ik zou trouwens niet eens weten wat voor bands Goodlife tegenwoordig uitbrengt. Je had van die echte Goodlife-metalcore, maar volgens mij wordt die bijna niet meer gemaakt. Zijn ze nu ook in de emo gestapt?
pi_19413718
Wat vinden jullie van Strife dan?.....

et is niet echt mijn ding.. ik heb 1 plaat van ze "In this Defiance" en die rockt wel aardig.. en in het verleden heb ik nog het nummer waiting gespeeld met mijn voormalig bandje. En dat is toch wel een super vet nummer.
Ook heb ik ze in duitsland mogen zien..... en die vent geeft zich echt 110% en ze speelde zo vet iedereen op et podium helemaal gek en die vent met z'n kale kop en die ogen damn dat was vet!.
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:49:56 #241
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19417904
Strife is echt nooit mijn favoriet geweest, ik vond het echt niks. Mijn vrienden hebben eindeloos geprobeerd me het op te dringen, maar het is mij te zwaar, te langzaam en te freaky.
quote:
Ook heb ik ze in duitsland mogen zien.....
Ik heb ze mogen zien, pfffffffffffft, je klinkt als een jehova's getuige.
Net of het een soort voorrecht is om Strife te zien

[ Bericht 2% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 26-05-2004 12:51:22 (typo) ]
pi_19417996
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:49 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Strife is echt nooit mijn favoriet geweest, ik vond het echt niks. Mijn vrienden hebben eindeloos geprobeerd me het op te dringen, maar het is mij te zwaar, te langzaam en te freaky.
[..]

Ik heb ze mogen zien, pfffffffffffft, je klinkt als een jehova's getuige.
Net of het een soort voorrecht is om Strife te zien
das dan niet mijn bedoeling geweest.... ik ben nooit zo met zo'n instelling hoe jij et omschrijft... daar voor mijn excusses.... ik wilde alleen maar zeggen dat ik ze gezien heb... that's all.... maar et heeft wel indruk op me gemaakt vandaar.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:18:40 #243
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19418639
Ik snap het hoor, en ik was ook niet echt boos.

Het is trouwens leuk als bands waarvan je de cd niks vind je live zo omverblazen, ik had dat zelf met Born From Pain.
pi_19418774
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:18 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik snap het hoor, en ik was ook niet echt boos.

Het is trouwens leuk als bands waarvan je de cd niks vind je live zo omverblazen, ik had dat zelf met Born From Pain.
haha idd jij en bfp? ja die gasten rocken hard live!!!! en ik vind ze live ook vetter dan op cd... maar ik heb met EHCP 5 ofzo een dikke vecht partij gezien in maastricht tussen Rhoon (denk wel algemeen bekend typetje ) en wat skins... en echt et ging er hard aan toe... en ik had me mooi verschuilt achter de stand van No denial maar heel de crowd ging mee met die vecht partij en ik zag gewoon gasten op de grond liggen waar vol in et gezicht schopt werd en gasten die voorbij kwamen lopen met dikke gaten in hun kin en zo en veel bloed... dat was niet ech koel..... en et gebeurde allemaal tijdens Born From Pain ..
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:30:20 #245
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19418927
Ik heb een keer een vechtpartij gezien bij Length of Time in 013, twee 'Marokkaans' uitziende jongens (met hardcoreshirts enzo) kregen op een of andere manier ruzie en werden in een hoek gedreven en in elkaar geslaan door wel 10/20 man. Nogal laf van die groep...

Maar goed, in de 8 jaar dat ik naar concerten ga, 1 vechtpartij meemaken is ook niks natuurlijk. Beter als die klote disco's
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:59:04 #246
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19421006
strife is een dikke rukband met een enorme sell-out op zang. verder was die reunie een aanfluiting en vond ik het muzikaal ook niets, maar goed, ieder zijn ding.

over goodlife: volgens mij importeert edward veel meer tegenwoordig, hij brengt nog wel eens wat uit maar op sublabels enz.
pi_19421057
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
strife is een dikke rukband met een enorme sell-out op zang. verder was die reunie een aanfluiting en vond ik het muzikaal ook niets, maar goed, ieder zijn ding.
haha duidelijk
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:06:34 #248
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19421198
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:59 schreef Arma_Angelus het volgende:

over goodlife: volgens mij importeert edward veel meer tegenwoordig, hij brengt nog wel eens wat uit maar op sublabels enz.
Wat Strife betreft kan ik me bij je aansluiten, al heb ik ze nooit live gezien.

En importeren dat hoeft een distro voor mij niet te doen. Ik vind het juist leuk om zelf de band te mailen, een beetje te socializen en dan wat platen te bestellen. En als zo'n band dan over een paar jaar helemaal de hype is kan ik zeggen dat ik een handgeschreven brief van de zanger heb.
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:12:04 #249
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_19421341
haha, ja geweldig
pi_19421403
Echt oldskool handgeschreven brieven... Nu nog steeds?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')