Hij staat op today's empires tomorrow's ashesquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:24 schreef Kletz het volgende:
[..]
neej ik heb em al gezocht op et net maar kon em niet vinden... van welke plaat komt ie? want dan kan ik em wel ff downloaden en naspelen en krijg je van mij de tab.. tenminste als ik er uit kom maar dat moet denk ik wel lukken.
ja idd.. als et een paar van je favo bands zijn dan moet je ze natuurlijk wel zien en helemaal als ze uit brazil komen... dat heb ik dus met killswitchquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:23 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Sorry, het was ook eigenlijk maar een grapje, al kan ik een goed boek op zijn tijd wel waarderen.
SAF zijn ook wel grote favorieten van me, ook al heeft de zanger nogal een hoge stem (beetje ala Nations on Fire).
Ook Sick Terror uit Brazilie vind ik erg goed en als ze dan toch een keer in nederland zijn wil ik ze toch graag zien.
Ja zekers, ik heb in 98 ofzo nog een reunie show van ze gezien, maar toen wist ik niet dat het een reunie wasquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:12 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Zat Edward van Goodlife niet ook in Nations On Fire? Ik moet die cd er ook eens bij pakken.
Dan kan ik natuurlijk niet naar die CD luisteren, want Edward staat ook op de edge-breakers-list en Goodlife houdt er ook wat dubieuze praktijken op na. Bestaat dat "The Paper" eigenlijk nog? Dat was zo'n catalogusje van Goodlife waarvan iedereen moest denken dat het een fanzine was, omdat er behalve een lijst met platen ook een paar recensies en een interview met een Goodlife-band instond.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
Ja zekers, ik heb in 98 ofzo nog een reunie show van ze gezien, maar toen wist ik niet dat het een reunie was
Het is inderdaad niet mijn ideaal, maar omdat hij toch gratis is kan ik er weinig van vinden. Als ik hem ergens aangeboden krijg pak ik hem ook gewoon mee (maar de laatste die ik heb heeft de prijzen nog in Francs). Ik herinnerde me dat ding gewoon en vroeg me af of het nog bestond.quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:52 schreef headfirsttohell het volgende:
The paper bestat nog steeds, en dr staan nu wel meer interviews en recensies in dan catalogus. Wel nog steeds allemaal van Goodlife. En ik voel hem al aankomen, H.I.P.P.E. vind dit niks![]()
Tis inderdaad nogal een Goodlife reclamefolder, maar op zich wel leuk en je wordt er niet mee doodgegooid ofzo.
Ik heb ze mogen zien, pfffffffffffft, je klinkt als een jehova's getuige.quote:Ook heb ik ze in duitsland mogen zien.....
das dan niet mijn bedoeling geweest.... ik ben nooit zo met zo'n instelling hoe jij et omschrijft... daar voor mijn excusses.... ik wilde alleen maar zeggen dat ik ze gezien heb... that's all.... maar et heeft wel indruk op me gemaakt vandaar.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:49 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Strife is echt nooit mijn favoriet geweest, ik vond het echt niks. Mijn vrienden hebben eindeloos geprobeerd me het op te dringen, maar het is mij te zwaar, te langzaam en te freaky.
[..]
Ik heb ze mogen zien, pfffffffffffft, je klinkt als een jehova's getuige.
Net of het een soort voorrecht is om Strife te zien
haha idd jij en bfp? ja die gasten rocken hard live!!!! en ik vind ze live ook vetter dan op cd... maar ik heb met EHCP 5 ofzo een dikke vecht partij gezien in maastricht tussen Rhoon (denk wel algemeen bekend typetjequote:Op woensdag 26 mei 2004 13:18 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik snap het hoor, en ik was ook niet echt boos.
Het is trouwens leuk als bands waarvan je de cd niks vind je live zo omverblazen, ik had dat zelf met Born From Pain.
haha duidelijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
strife is een dikke rukband met een enorme sell-out op zang. verder was die reunie een aanfluiting en vond ik het muzikaal ook niets, maar goed, ieder zijn ding.
Wat Strife betreft kan ik me bij je aansluiten, al heb ik ze nooit live gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
strife is een dikke rukband met een enorme sell-out op zang. verder was die reunie een aanfluiting en vond ik het muzikaal ook niets, maar goed, ieder zijn ding.
over goodlife: volgens mij importeert edward veel meer tegenwoordig, hij brengt nog wel eens wat uit maar op sublabels enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |