Verrast zijn is tot daar aan toe, maar ze staan daar met een stuk of 20-30 slayers, en wat gewoon volk tegen pak 'm beet een paar duizend van de übervamps (want in het shot in de hellmouth zie je er echt veel). Zelfs als ze megaverrast zijn, dan ben je er nog niet zo makkelijk vanaf dat Giles, Anya, Xander, Robin Wood etc. ze opeens gemakkelijk kunnen slayen.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:11 schreef Dizer het volgende:
Iemand had daar een heel goed theorie over. Omdat iedereen de hellmouth is ingegaan, staan ze daar sterker omdat die ubervamps verrasd zijn of zo iets..
Daar ben ik het dan weer helemaal mee eens, jammer dat Angel nog maar 1 seizoentje is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:10 schreef Raenius het volgende:
Al met al heel erg jammer dat het is afgelopen...voor mij had het nog wel een seizoen kunnen duren...gelukkig hebben we Angel nog...
Ja, ook heel leuk was de Buffybot in S5, geprogrammeerd naar de wensen van Spike:quote:Op zondag 30 mei 2004 12:46 schreef Vivi het volgende:
Vonden jullie het tekeningetje dat Spike van Angel had gemaakt en op zijn boksbal had geplakt niet schattig?
Nou nee, eigenlijk vertoont de serie hierin wéér eens een sterk staaltje continuiteitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:09 schreef Wombcat het volgende:
Sowieso is het wel vreemd dat al die potentials een opleiding vooraf krijgen, terwijl Buffy nooit het erover heeft dat ze van te voren is getraind, sterker nog de serie wekt eerder de indruk dat ze pas een watcher kreeg nadat ze al slayer was. In de film krijgt ze trouwens ook pas een watcher op het moment dat ze slayer wordt).
w00tquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:48 schreef DarcMarc het volgende:
ik weet niet of het al genoemd is in dit topic, maar wie de laatste 2 afleveringen van buffy gemist heeft,moet zeker vrijdag 11 juni kijken om 20:00 naar veronica want dan worden ze allebei nog een keer herhaald![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:24 schreef Ingrid19 het volgende:
Mijn man is maar wat blij dat Buffy is afgelopen, hoeft hij niet meer elke donderdag naar boven!
(nu alleen nog op vrijdag; charmed)
OMG!!!! Ik had prezies het zelfde!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:02 schreef Xurk het volgende:
Of hij probeert met haar te praten, maar ze zegt steeds: "Sst!" en kijkt hem boos aan, waarop hij wegloopt
Ik had vorige week, toen ik de scene keek waarin Spike doodging, dat mijn moeder net mijn kamer binnenkwam op het moment dat Buffy "I love you" ging zeggen, talk about timing... Gelukkig had ik het opgenomen, kon ik het terugspoelen
Dat was heel leuk ja, ik volg het sowieso pas van S4 dus ben benieuwd naar de herhalingen die binnenkort beginnenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:18 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, ook heel leuk was de Buffybot in S5, geprogrammeerd naar de wensen van Spike:
BB: Angel's lame. His hair grows straight up, and he's bloody stupid.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn nu btw ook elke week [weet niet welke dag, zie het altijd toevallig] héél laat 's nachts afleveringen van BtVS hè, vanaf s1e01Ze zonden vorige week [of het week daarvoor] s2e01 uit, "When She Was Bad", echt topaflevering was dat! Loopt ze Xander op te geilen etc. in The Bronze
Toen zag SMG er ook een stuk sexier uit, dat is wel jammer van tegenwoordig...
Maar het is echt superleuk om die afleveringen van 5 jaar geleden weer terug te zien!
Eerder in het topic gezegd: Veronica, Septemberquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:55 schreef Vivi het volgende:
Ja, die heb ik toevallig gezien! Was dat niet op de BBC ofzo? ik kon het later niet meer terugvinden in de tvgids....Is idd heel laat, uurtje of 2 geloof ik toch?
SMG zag er toen echt uit als zo'n nuffig klein meisje
Maar dat van *spoiler*is wel gaaf ja! Wanneer gaan ze die uitzenden in NL dan?
Ik vin SMG nog steeds supersexyquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:49 schreef Xurk het volgende:
Toen zag SMG er ook een stuk sexier uit, dat is wel jammer van tegenwoordig...
Maar het is echt superleuk om die afleveringen van 5 jaar geleden weer terug te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:38 schreef Raenius het volgende:
Tsja ik zocht bij een episode guide de naam op van een aflevering die ik gemist had en toen zag ik:Joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |