Een van mijn favoriete Spike-quotes, volgens mij uit dezelfde aflevering: "Caesar's not saying 'I came, I conquered, I felt really bad about it".quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:58 schreef bitchesrule het volgende:
welke afleveringen vonden jullie onwijs grappig? of momenten in de serie?
ik zelf heb echt dubbel gelegen om de aflevering "Pangs" in seizoen 4, als spike vastgebonden zit aan een stoel en hij zegt: "A bear! You made a bear! Undo it! Undo it!..." hebben jullie momenten waarvan jullie in een scheur hebben gelegen van het lachen?
de aflevering dat xander onweerstaanbaar word voor vrouwenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:58 schreef bitchesrule het volgende:
welke afleveringen vonden jullie onwijs grappig? of momenten in de serie?
ik zelf heb echt dubbel gelegen om de aflevering "Pangs" in seizoen 4, als spike vastgebonden zit aan een stoel en hij zegt: "A bear! You made a bear! Undo it! Undo it!..." hebben jullie momenten waarvan jullie in een scheur hebben gelegen van het lachen?
wie niet ...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:06 schreef RuudGullit het volgende:
Ik mis de serie..
Er was er een die ik leuk vond, ik geloof dat Spike gevangen was genomen door The initiative, en dan zegt dat The slayer vast weer iets geniaals aan het bedenken is om hem dwars te zitten. Volgende scene zit Buffy onder de inkt in de college-banken: "Stupid pen"quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:53 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
En voor de rest zaten er veel grapjes in de serie bij de wisseling van de scenes. Aan het eind van de ene scene zegt of doet iemand iets en meteen bij het begin van de volgende scene wordt dat helemaal ontkracht. Ik weet zo gauw geen voorbeelden, maar meestal waren het leuke grappen.
opnieuw uitgegevenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:39 schreef bitchesrule het volgende:
ik heb ook willow
geen idee waar je seizoen 1 het goedkoopst kan halen.. iig niet bij zaken als free record shop of iets dergelijks maar ik heb wel gehoord dat de verpakkingen gaan veranderen van de dvd's, weet niet 100 % zeker of dat zo is.. maar als die dvd's weer opnieuw worden uitgebracht zal het wel weer duurder worden.
Hier nog een Xander.quote:
Buffy = blondquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:57 schreef Karzeuler het volgende:
Hejonges, ik heb nu voor het eerst een aflevering van Buffy gezien (de keren dat ik er tijdens het zappen ff voorbij kwam niet meegerekend) en tsjongejonge, wat een verhaal. Om te gillen.
Een demoon op het internet. Ahum, zeker nooit van Demon internet gehoort zeker, of mischien was het wel reclame voor die provider. Kweetnie. En je hebt ook nog deamons :-)
Waarom trok Buffy of die ene profesor niet gewoon de netwerkkabel der uit?
Ik kan me d\'r niet veel meer van herinneren maar ik weet wel dat ie spannend was.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:57 schreef Karzeuler het volgende:
Hejonges, ik heb nu voor het eerst een aflevering van Buffy gezien (de keren dat ik er tijdens het zappen ff voorbij kwam niet meegerekend) en tsjongejonge, wat een verhaal. Om te gillen.
Een demoon op het internet. Ahum, zeker nooit van Demon internet gehoort zeker, of mischien was het wel reclame voor die provider. Kweetnie. En je hebt ook nog deamons :-)
Vergeet niet dat die aflevering in 1996 is opgenomen. Films uit die tijd had ook nog van dat soort aparte visies op het internet. Tegenwoordig nog steeds trouwens.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:57 schreef Karzeuler het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |