abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20369595
ik denk dat alle mensen het wel missen, ik ook maar gelukkig heb ik alle dvdboxen en die kijk ik regelmatig nog...

dizer, idd hush was echt fantastisch, ook de beweging die buffy maakt om die heren dood te steken en dat iedereen denkt dat ze iets anders bedoelt

xander vind ik wel vaak droge opmerkingen maken, maar hij is idd minder grappig geworden.
anya en haar angst voor konijnen vind ik ook wel grappig..

en niet grappig maar toch echt heel goed vond ik dark willow
pi_20370517
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:58 schreef bitchesrule het volgende:
welke afleveringen vonden jullie onwijs grappig? of momenten in de serie?

ik zelf heb echt dubbel gelegen om de aflevering "Pangs" in seizoen 4, als spike vastgebonden zit aan een stoel en hij zegt: "A bear! You made a bear! Undo it! Undo it!..." hebben jullie momenten waarvan jullie in een scheur hebben gelegen van het lachen?
Een van mijn favoriete Spike-quotes, volgens mij uit dezelfde aflevering: "Caesar's not saying 'I came, I conquered, I felt really bad about it". Vooral die stem van hem erbij.

En er zijn nog wel meer waanzinnig grappige momenten, maar die kan ik me niet meer herinneren. Die van Hush inderdaad, met de diapresentatie van Giles. En voor de rest zaten er veel grapjes in de serie bij de wisseling van de scenes. Aan het eind van de ene scene zegt of doet iemand iets en meteen bij het begin van de volgende scene wordt dat helemaal ontkracht. Ik weet zo gauw geen voorbeelden, maar meestal waren het leuke grappen.
And there was much rejoicing.
pi_20372046
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 16:58 schreef bitchesrule het volgende:
welke afleveringen vonden jullie onwijs grappig? of momenten in de serie?

ik zelf heb echt dubbel gelegen om de aflevering "Pangs" in seizoen 4, als spike vastgebonden zit aan een stoel en hij zegt: "A bear! You made a bear! Undo it! Undo it!..." hebben jullie momenten waarvan jullie in een scheur hebben gelegen van het lachen?
de aflevering dat xander onweerstaanbaar word voor vrouwen door een spreuk
en de aflevering the replacement waarin z,n tweeling broer ook een grote rol speelt want er zijn 2 xander,s
pi_20373603
Hoe kan ik het vergeten? Er waren ook veel momenten waarbij ik in een deuk lag als het nerdtrio uit seizoen 6 onderling aan het discussiėren was.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 02:12:39 #280
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_20378459
Laatste aflevering is nu bezig op BBC2 voor de liefhebbers..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_20380628
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:06 schreef RuudGullit het volgende:
Ik mis de serie. .
wie niet ...
Dit keer zonder signature
  zondag 4 juli 2004 @ 21:10:09 #282
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_20414216
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:53 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

En voor de rest zaten er veel grapjes in de serie bij de wisseling van de scenes. Aan het eind van de ene scene zegt of doet iemand iets en meteen bij het begin van de volgende scene wordt dat helemaal ontkracht. Ik weet zo gauw geen voorbeelden, maar meestal waren het leuke grappen.
Er was er een die ik leuk vond, ik geloof dat Spike gevangen was genomen door The initiative, en dan zegt dat The slayer vast weer iets geniaals aan het bedenken is om hem dwars te zitten. Volgende scene zit Buffy onder de inkt in de college-banken: "Stupid pen"
A spoonful of sugar...
  zondag 4 juli 2004 @ 21:16:14 #283
95758 toiletseatgirl
Cambodian Idol
pi_20414327
Test jezelf: Welk Buffy-personage ben jij?

Ik ben:

Your life is full of magic. Sure, you might have been a little awkward in high school, but hey, get over it--you're a hot little number now. Even though you're slightly more worker bee than queen, your friends and coworkers are mesmerized by your hypnotic personality. And you've got more than enough mojo to keep that special someone around.

I was killed by a toilet seat from outer space
  zondag 4 juli 2004 @ 21:29:46 #284
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_20414581

ongratulations! You managed to finish this test. Sure, it was only 10 questions, but we know the dim lighting in your parents' basement can make you sleepy. Even though you're not exactly a model for hard-core career motivation, your friends and loved ones adore you just the same for your charming personality and comic wit. (Your significant other even adored you four times in one night--and that's a job to be proud of.)

Goh.. ben ik daar even blij om

Trouwens, wie weet waar ik seizoen 1 het goedkoopst kan halen?? Bij rodisc is seizoen 1 te koop voor 30 euro ofzo..
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_20419484
ik heb ook willow

geen idee waar je seizoen 1 het goedkoopst kan halen.. iig niet bij zaken als free record shop of iets dergelijks maar ik heb wel gehoord dat de verpakkingen gaan veranderen van de dvd's, weet niet 100 % zeker of dat zo is.. maar als die dvd's weer opnieuw worden uitgebracht zal het wel weer duurder worden.
  maandag 5 juli 2004 @ 01:27:25 #286
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_20420302
quote:
Op maandag 5 juli 2004 00:39 schreef bitchesrule het volgende:
ik heb ook willow

geen idee waar je seizoen 1 het goedkoopst kan halen.. iig niet bij zaken als free record shop of iets dergelijks maar ik heb wel gehoord dat de verpakkingen gaan veranderen van de dvd's, weet niet 100 % zeker of dat zo is.. maar als die dvd's weer opnieuw worden uitgebracht zal het wel weer duurder worden.
opnieuw uitgegeven

Daar heb ik niks over gehoord.. iemand een link voor mij? Ik heb morgen toch wel tijd, dus ga zelf ook wel even op zoek.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_20421156
Op internet ligt de prijs van seizoen 1 rond de 20-25 euro. (cdwow, play) WIl je perse R2 met NL subs dan is 30 euro in verhouding denk ik wel een goede prijs.
pi_20421418
Based on your answers, you have received the following rating:

You're a rebel with a capital yeow! But even though your closet is chock-full of skeletons, you've also got a side that's mushier than the softer side of Sears. Maybe it's that special someone who holds the key to your rapidly expanding heart--and hey, if the Grinch can turn things around, we've got faith in you.
  maandag 5 juli 2004 @ 11:12:23 #289
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_20424168
Heehehehe kewl ik ga ook ff die test doen!

Trouwens eigenlijk waren de hele afleveringen waarin Spike bij Giles is echt superstoer!

BTW: Ik ben Xander volgens de test! Of ik daar nu zo blij mee moet zijn weet ik niet :S
  maandag 5 juli 2004 @ 11:34:32 #290
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_20424665
Volgens de test ben ik Willow.....

Daar sta je dan als 24 jarige man
pi_20424690
Die dawn is lekker
pi_20425554
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Die dawn is lekker
Best wel.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 00:08:49 #293
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20430014

Friends don't let friends remain beardless...
pi_20435387
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 00:08 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]

Hier nog een Xander. Moeten we ook maar niet invullen dat we over Buffy dromen.
pi_20435730
* Ericjuh is sinds gisteren in het trotse bezit van seizoen 7 van buffy
Dit keer zonder signature
  dinsdag 6 juli 2004 @ 11:57:20 #296
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_20436475
Hejonges, ik heb nu voor het eerst een aflevering van Buffy gezien (de keren dat ik er tijdens het zappen ff voorbij kwam niet meegerekend) en tsjongejonge, wat een verhaal. Om te gillen.
Een demoon op het internet. Ahum, zeker nooit van Demon internet gehoort zeker, of mischien was het wel reclame voor die provider. Kweetnie. En je hebt ook nog deamons :-)

Waarom trok Buffy of die ene profesor niet gewoon de netwerkkabel der uit?
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_20436836
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:57 schreef Karzeuler het volgende:
Hejonges, ik heb nu voor het eerst een aflevering van Buffy gezien (de keren dat ik er tijdens het zappen ff voorbij kwam niet meegerekend) en tsjongejonge, wat een verhaal. Om te gillen.
Een demoon op het internet. Ahum, zeker nooit van Demon internet gehoort zeker, of mischien was het wel reclame voor die provider. Kweetnie. En je hebt ook nog deamons :-)

Buffy = blond
Proffesor = verstrooid?
pi_20437034
quote:

Ik kan me d\'r niet veel meer van herinneren maar ik weet wel dat ie spannend was.
Toen ik \'m zag (paar jaar terug) wist ik niet eens wat een netwerkkabel was
Dus daar zou ikzelf niet opgekomen zijn.
pi_20437071
ja ik heb gehoord dat de \"speciale\" dvdboxen uit de handel gaan (de soort van boekjes) en dat daar gewone dvdboxen voor terug komen.. weet ik niet zeker, volgens mij wel..
pi_20440501
quote:

Vergeet niet dat die aflevering in 1996 is opgenomen. Films uit die tijd had ook nog van dat soort aparte visies op het internet. Tegenwoordig nog steeds trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')