abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51455693
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:57 schreef Bartoli het volgende:

[..]

, dat tel ik al niet als Belgisch. Alleen omdat Tom er ook woont is het 1/3434ste van dat
Dan zeg ik tegen Tommeke dat hij snel terug naar huis gata nara mevrouw de Bolle
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juli 2007 @ 00:52:49 #177
862 Arcee
Look closer
pi_51926729
Hoe zit het met de problemen die hij met z'n heupen heeft?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51929228
Ik ben benieuwd of hij binnen 2 jaar top10/podium kan rijden in de tour.
Hij is nog wel erg jong, maar ja Contador kon dit jaar (door omstandigheden) ook winnen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:56:08 #179
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_51929708
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:49 schreef Bruce117 het volgende:
Ik ben benieuwd of hij binnen 2 jaar top10/podium kan rijden in de tour.
Hij is nog wel erg jong, maar ja Contador kon dit jaar (door omstandigheden) ook winnen.
contador is dan ook vele malen beter als dekker
Ik zie dekker never nooit niet de tour winnen, misschien een tijdrit komende jaren maar meer zit er echt niet in voor die knul.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51931983
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Top 10 tijdrit, in de bergetappe's bij de eerste echte versnelling op de slotklim er af en 6e in het jongerenklassement.
Niks mis met die glazen bol van jou, Pfaf!

Ik schat Contador normaal gezien ook iets hoger in, maar die reed 2 jaar geleden op een vergelijkbare plaats rond als Dekker deze Tour. Moet zeggen dat hij absoluut aan de verwachtingen heeft voldaan; ook leuk dat van degenen die volgend jaar mee mogen doen voor wit er maar 1 voor hem stond, en als hij zich minder het snot voor ogen moet werken volgend jaar moet tie Soler toch ook kunnen hebben. Maak me alleen een klein beetje zorgen over zn algehele blessure gevoeligheid. Als je zo jong al zo fragiel bent....
pi_57075128
quote:
Dekker wil scoren in de klassiekers

Aan het einde van een lange wielerloze winter staat met de Omloop Het Volk de officiële ouverture van het seizoen in westelijk Europa op de agenda. Thomas Dekker verkiest liever de Spaanse wegen rond Valencia, waar hij momenteel meedoet aan de jaarlijkse etappekoers. Hij heeft het niet zo op de Vlaamse keienkoersen.

De ambitie van de Rabo-renner is dit seizoen onverminderd groot. ,,Ik wil een klassieker winnen. Luik-Bastenaken-Luik, de Waalse Pijl of de Amstel Gold Race. Ja graag. En goed rijden in de Tour.’’

En het liefst geen gedonder met die heup natuurlijk. Tsja, die heup. Hoe is het eigenlijk met de heup van Thomas Dekker? Dat verdomde gewricht dat hem vorig jaar zo vaak dwars zat, en onder meer zijn deelname aan het wereldkampioenschap in Stuttgart kostte. De kwaal weerhield hem er niet van de Ronde vanRomandië op zijn naam te schrijven.

,,Het is nu wel goed, kijk maar,’’ zegt Dekker terwijl hij in Lucca de benen de lucht in zwiert. Officieel heet het om een slijmbeursontsteking te gaan, een irritatie die wordt veroorzaakt doordat het bovenbeen niet soepeltjes in de heupkom scharniert.

,,Bij elke omwenteling op de fiets schraapte het b ot daardoor tegen het bot en dat ging zeer doen. Ik heb me de afgelopen tijd heel erg intensief laten behandelen. Dat waren sessies van wel drie uur aan een stuk. En maar oprekken die boel. Op een gegeven moment lag mijn been zowat verticaal naast mijn oor in de lucht. Nu voelt het weer lekker los. En belangrijker: ik rij zonder pijn.’’

Dekker kampt wel met een lichte conditionele achterstand. Tijdens het trainingskamp van de Rabobank-ploeg, vorige maand in Spanje, speelde de blessure namelijk weer op en kon Dekker na een dag zijn koffer alweer pakken om huiswaarts te keren.

Thuis. Dat is tegenwoordig Monte Carlo, waar de renner officieel resideert. Maar ook Dirkshorn, waar de feestdagen met de familie werden doorgebracht. En Lucca natuurlijk, de Toscaanse uitvalsbasis waar hij de afgelopen jaren heel vaak verbleef.

En ook al zette hij noodgedwongen de samenwerking met zijn omstreden Italiaanse trainer Luigi Cecchini inmiddels stop, Dekker mag er nog altijd graag komen. Gewoon, om vrienden te bezoeken of om te trainen. In de Apennijnen, tegen de Monte Serra omhoog of in een treintje op het vlakke. Kilometers maken achter de scooter van zijn vriend Stefano, achter de rug van de inmiddels afgezwaaide doortrapper Michele Bartoli of aanhaken bij Mario Cipollini, die vorige week in Californië zijn rentree maakte voor de Amerikaanse ploeg Rock Racing.

,,Goh, die Cipo. Is bijna 41 jaar, maar dus niet bij te houden, hè. We trainen met hetzelfde (SRM-)systeem, dat het aantal omwentelingen registreert, het weggetrapte vermogen bijhoudt enzovoort. Een power dat die Cipo nog heeft, echt ongelooflijke snelheden haalt hij nog steeds. Bovendien heeft hij dus elke dag een ander koerstenue aan. Alles op elkaar afgestemd. Shirtje, broek, kousen, valhelm én fiets in dezelfde kleur groen, roze, zwart of wit. En ten minste twee keer afstappen als hij langs de weg een mooi vrouwtje ziet staan.

,,Wel lachen, hoor. Ik vind het mooi dat zo’n kleurrijke figuur terug is in de wielersport. Je hoort mensen nu al praten over die patsers van Rock Racing in hun enorme Hummers als ploegleiderswagen, maar ik vind dat de wielersport af en toe best wat opgeleukt mag worden. Is toch mooi voor het publiek? Die komen toch graag naar iemand als Cipollini kijken,’’ aldus Dekker, die met de populaire Toscaan overigens gemeen heeft dat hij sindskort part-time inwoner van Lucca is.

Tot voor kort verbleef hij steeds in hotelletjes of logeerde hij bij een vriend. Dat moest maar eens afgelopen zijn, vond Dekker, die afgelopen najaar een appartement kocht in het historische centrum van de stad. Het zit in een prachtig oud pand, dat vroeger dienst deed als hoofdkantoor van een bank. ,,De fietsen staan straks veilig in de kelder, in de voormalige kluis.’’ Vanuit het raam op de eerste verdieping kijkt Dekker tegen de façade van een oud Romeins amfitheater. Ook handig: het appartement is tegenover sportspeciaalzaak Tuttosport en naast de supermarkt.

Hoeft Thomas straks maar de hoek om voor een paar verse plakken prosciutto en wat pomodori voor op de boterham. De flat meet ruim honderd vierkante meter, heeft twee slaapkamers en twee badkamers. ,,Handig voor als er gasten komen.’’ Een kennis van een kennis hielp Thomas met de inrichting, want tja, ga dat allemaal maar eens uitzoeken in je eentje. Bankstellen, bedden, lampen, vloerkleden voor op de granitovloer, een lekker groot televisietoestel en een open keuken met inbouwapparatuur.

Dekker heeft als topcoureur wel wat anders aan zijn hoofd. De inrichting is over het algemeen sober en modern. Alleen bij het uitkiezen van een bed ging Dekker voor extravagant, maar toen het knalroze ding de flat werd binnengedragen, bleek dat toch iets over de top. ,,Stond voor geen meter. Hebben ze meteen weer weggehaald.’’ ‘Ze’ zijn de Italiaanse binnenhuisarchitecten die Dekker bij zijn keuze adviseerden. ,,Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Het is echt helemaal áf,’’ zegt Dekker trots, al moest hij onlangs nog wel zelf op en neer naar de IKEA in Florence. ,,Waar haal je anders bestek vandaan?’’

Inmiddels is de inrichting bijna voltooid en het gas, water en licht aangesloten. Het enige dat er nu nog aan ontbreekt is een mooie foto voor boven het bed. En nee, dan doelt Dekker dus niet op een afbeelding van een rondborstige blondine.

,,Eigenlijk ben ik op zoek naar een mooie zwart-wit foto van Coppi en Bartali om te laten uitvergroten. Dat zou hier toch geweldig passen in dit interieur?’’

Hij lacht. Het leven is verrukkulluk. Dekker hoor je niet klagen, die telt zijn zegeningen. Je moest eens weten hoe vaak hij op de fiets aan zijn vader denkt. ,,Die stond als 13-jarige al op het land en moest tot zijn 25ste al zijn geld aan zijn ouders afgeven. Dat was heel normaal, maar dat kun je je nu toch niet meer voorstellen? Veel respect hoor, voor die man.’’

Hoe anders ziet het leven van de zoon er vooralsnog uit. Die zwoegt niet op het land, die zit op de fiets. Die heeft van zijn hobby zijn beroep kunnen maken, anders had de 23-jarige wielrenner nu misschien wel voor de klas gestaan. Lesgeven aan kinderen op de basisschool, want dat toekomstperspectief zag Dekker vroeger ook wel zitten. ,,Ik ben namelijk dol op kinderen.’’

Of de wielrenner ooit nog schoolmeester wordt, valt te bezien. Voorlopig nog even koersen. En de grote prijzen wegkapen.
pi_57101618
Leuk interview.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 maart 2008 @ 14:48:23 #183
11102 knep
Mountainfreak
pi_57104506
Mooi interview, wat een geluksvogel dat ie zo daar in Lucca kan wonen .
  maandag 3 maart 2008 @ 03:22:10 #184
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_57119108
quote:
en onder meer zijn deelname aan het wereldkampioenschap in Stuttgart kostte.
Nou, ze zijn weer goed geïnformeerd.
pi_57124973
Niet gek hoor part-time in Lucca wonen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_57125162
quote:
Op maandag 3 maart 2008 03:22 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nou, ze zijn weer goed geïnformeerd.
Hij mistte wel het WK tijdrijden, dus ze hadden het bijna goed
pi_60390791
quote:
Vertrouwensbreuk Dekker en Rabo

Van onze verslaggevers Mark Misérus, Marije Randewijk
gepubliceerd op 28 juli 2008 02:45, bijgewerkt op 28 juli 2008 08:50

PARIJS - Thomas Dekker en de wielerploeg Rabobank gaan uit elkaar. Advocaten van beide partijen onderhandelen over hoe en wanneer het contract van de 23-jarige renner het beste kan worden beëindigd. Er is sprake van een wederzijds gebrek aan vertrouwen. Dekker had nog een verbintenis tot 2010 bij de bank.

Hij is een van de renners die in mei van de internationale wielerunie UCI te horen kregen dat ze over variabele bloedwaarden beschikken. Verschillende bronnen buiten de bank bevestigen dit. De UCI benadrukt dat het om afwijkende en niet om verdachte bloedwaarden gaat.

Dekker kan gewoon aan wedstrijden deelnemen en er is geen reden de renner te schorsen of te ontslaan. Dat een renner over variabele waarden beschikt, kan wijzen op het gebruik van verboden middelen. Maar er kunnen ook andere oorzaken zijn. Bij Dekker is niets verdachts aan het licht gebracht.

De problemen stapelen zich dit seizoen voor de Noord-Hollander op. Het botert ook al het hele jaar niet tussen het talent en zijn werkgever. Hij werd dit jaar buiten de ploeg gelaten voor de Tour de France. De bank wilde na het debacle Michael Rasmussen in 2007 geen risico nemen voor deze ronde. Het conflict is sindsdien geëscaleerd. Dekker stapte in juni af in de Ronde van Zwitserland en zegde vorige week zelf af voor de Olympische Spelen.

De bank streeft sinds de affaire-Rasmussen transparantie na. Voor Dekker, die tijdens de Tour meedeed aan de Ronde van Sachsen, voelden de nieuwe regels als een keurslijf. Hij was voor zijn ploeg regelmatig onbereikbaar.

Het contact tussen beide partijen verloopt via advocaten. Harold Knebel, directeur van de Rabobank Wielerploegen, weigert commentaar. Vrijdag zei hij dat Dekker nog een doorlopend contract heeft bij de bank, maar dat ze na de Tour om de tafel gaan zitten om te kijken hoe het verder moet.

Dekker wordt alom beschouwd als de grootste hoop van het Nederlandse wielrennen. Vorig jaar won hij de Ronde van Romandië en in 2006 schreef hij de Tirreno-Adriatico op zijn naam.

De Noord-Hollander, die in Italië woont, is voorbestemd een grote rol te spelen in de Tour de France, maar nam de laatste drie jaar maar één keer deel. In 2006 miste hij de Tour vanwege een virus. In 2007 werd hij 35ste in het eindklassement. Dekker was in de bergen een van de belangrijkste secondanten van Rasmussen in de Tour. Voor 2008 had hij zijn zinnen gezet op de witte trui voor beste jongere.

Onduidelijk is nog voor welke ploeg Dekker de rest van het seizoen gaat rijden. Hij bevindt zich op een breekpunt in zijn carrière. Verschillende mensen hebben hem aangeraden te breken met zijn entourage. Dekker zou zich veel te gemakkelijk laten beïnvloeden.

De bevindingen van de UCI waren in mei een uitvloeisel van de invoering van het biologische paspoort. Het volgt gedurende het hele jaar de fysieke gesteldheid van de sporter via bloedwaarden en andere testresultaten. Het is het jongste wapen in de strijd tegen doping, maar het paspoort bevindt zich in 2008 nog in een beginfase. Er zijn geen afspraken gemaakt over sancties bij afwijkingen in het profiel van een renner.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:40:08 #188
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60406813
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Volkskrant he als bron?
Ze hebben nog een artikel over hem. verbasd was ik toch wel een beetje, welke info ze lijken te hebben.

Kwestie van tijd voordat hij weg is. Jammer, maar beter voor alle partijen. Na rasmussen loopt rabo bij dekker ook weer achter de feiten aan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 28 juli 2008 @ 22:48:58 #189
127004 maril
Smeetsfan
pi_60407025
Ja, maar Marije Randwijk lijkt me wel een slimme meid, die moet daar toch zeker van zijn als ze dat neerzet.
een bitch weliswaar, maar wel een goede journalist.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_60407806
Stukje AD van morgen:
quote:
Strijd Dekker en Rabo verhardt
Door LÉON DE KORT

ROTTERDAM - Een niet getekende verklaring over medische gegevens is volgens Rabobank-manager Harold Knebel de oorzaak van de vertrouwensbreuk met Thomas Dekker. De strijd tussen Thomas Dekker en zijn wielerploeg Rabobank heeft sinds gistermorgen een nog grimmiger karakter gekregen. Aanleiding daarvoor is het nieuws dat er vorige maand bij een bloedcontrole van Dekker een afwijkende waarde is gevonden.

,,Maar die constatering staat helemaal los van de moeilijke relatie die er momenteel is met Dekker, en ze heeft ook niets te maken met zijn afwezigheid in de Tour de France of de Olympische Spelen,’’ beweerde manager Harold Knebel gistermorgen. ,,Toen wij een maand geleden, kort voor de Ronde van Zwitserland, het bericht kregen dat er iets niet in orde was met zijn bloed, zijn we er direct achteraan gegaan. De Italiaanse dokter van de medische commissie van de UCI, Zorzoli, bevestigde dat er een onregelmatigheid was die ze niet konden thuisbrengen, maar hij zei er direct bij dat er geen reden was Thomas een startverbod te geven. Naderhand is er nog een paar keer contact geweest met de UCI, omdat we hoopten dat er meer feiten bekend zouden zijn.

,,Dat is tot op heden niet het geval. Hij staat ook nergens op een lijst met renners van wie de bloedwaarden verdacht zouden zijn. Dat heeft de UCI ons verzekerd. Daarom kon Dekker vorige week gewoon van start gaan in de Sachsentour. Dat we lang wachtten met het bekendmaken van zijn deelname aan die race, had alles te maken met de toestemming die we per se wilden hebben van de UCI.

,,Neem van mij aan dat ik ogenblikkelijk in actie schiet, als toch mocht blijken dat het fout is. Zolang er echter een kwestie is waarin de bewijslast ontbreekt, kan ik moeilijk mensen gaan beschuldigen en daardoor beschadigen. Ik ben iemand bij wie duidelijkheid boven alles gaat, maar ik wil het spel ook zuiver spelen. Wanneer ik zo weinig verhaal heb als tot dusver, kom ik daar niet mee naar buiten. Dat begrijp je toch wel? Iedereen weet dat, zodra ik dat wel zou doen, de coureur à la minute wordt verdacht van dopinggebruik,’’ aldus de bankman. ,,En daar is geen enkel bewijs voor.’’

Vorige week vrijdag ontsloeg Astana de Rus Vladimir Gusev, omdat er afwijkende bloedwaarden aan het licht waren gekomen. Manager Johan Bruyneel zei erbij dat dopinggebruik niet vaststond, maar hij wilde het zekere voor het onzekere nemen en stuurde Gusev zonder pardon weg. ,,Had ik dat dan ook moeten doen met Thomas?,’’ zo vroeg Knebel zich af. ,,Was er bij Gusev sprake van een waarde of deugden er meer niet? En wat was zijn voorgeschiedenis? Deze twee zaken zijn onvergelijkbaar. Ik vind dat je te allen tijde erg voorzichtig moet omgaan, want als ik onzorgvuldig word, ben ik ook geen knip voor de neus waard.’’

Thomas Dekker reageerde gistermiddag kort op de onthulling. ,,Ik heb van Rabo niets gehoord over dit bericht. Met mijn bloedwaarden is niets bijzonders aan de hand. Dat kun je lezen in de brief die ik van de UCI heb (zie kader, red.). We leven in onmin met elkaar en hopelijk wordt er binnenkort wat meer bekend over hoe dit verder gaat.’’

Zijn advocaat Hans van Oijen, bevestigde kort daarna evenwel de versie van Knebel. ,,Er zijn schommelingen in zijn bloedwaarden waargenomen, maar volgens de UCI is er geen probleem. Dat hebben we ook zwart op wit staan,’’ zei de raadsman.

Wat Rabobank wel ernstig dwarszit, en dat vormt ook de belangrijkste voedingsbodem voor het conflict, is de weigering van Dekker een document te tekenen dat de weg voor de teamleiding vrijmaakt zijn medische gegevens te kunnen bekijken. Begin dit jaar introduceerde de internationale wielrenunie daartoe de zogenoemde ‘Rider Consensus’.

Rabobank verdeelde dat schrijven in maart onder zijn renners met het verzoek dat van een handtekening te voorzien. ,,Maar zover mij tot op dit moment bekend is, heeft Thomas die verklaring als enige in de ploeg nog niet getekend,’’ aldus Knebel. ,,Ik denk dat er de voorbije maanden wel twee tot drie keer per week om is gevraagd.’’

Advocaat Van Oijen kon zich gistermiddag op zijn vakantieadres niet voorstellen dat Dekker niet aan dat verzoek heeft voldaan. ,,Zover ik weet, is dat formulier door Thomas getekend en heeft hij een kopie naar Rabobank gestuurd.’’ Hij ging ook nog even in op de onhoudbare situatie. De communicatie verloopt al tijden via tussenpersonen. ,,We praten binnenkort met elkaar over de toekomst. Ik acht de kans niet uitgesloten dat beide partijen uit elkaar gaan. En dat is geen kwestie van weken meer.’’

Reactie van Knebel: ,,De afspraak met Thomas was dat we na de Ronde van Frankrijk aan de slag zouden gaan. Dat doe ik dus vanaf vandaag. Ik wil het netjes doen en geen gezeik hebben.

,,Dekker is iemand die bij ons op de troon zit. Die wil ik keurig behandelen, maar wel op zuivere gronden. In deze affaire is er misschien geen maximale transparantie geweest. Dat kun je me deels verwijten, want ik heb ook gedacht aan de persoon Dekker.’’
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:45:29 #191
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60409278
Knebel heeft tenminste veel vertrouwen in de cleanheid van Dekker
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:29:21 #192
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_60414158
di 29 jul 2008, 05:30

Topploegen azen op Dekker

BOXMEER - De topploegen Garmin-Chipotle, Team Columbia, Astana en CSC-Saxo Bank hebben openlijk aangegeven interesse te hebben om Thomas Dekker in te lijven. De 23-jarige Noord-Hollander is dicht bij een vertrouwensbreuk met Rabobank.

Een van de komende dagen vindt er een gesprek plaats tussen ploegmanager Harold Knebel en de renner, waarbij beide partijen zich zullen laten bijstaan door advocaten. "Ik heb nog altijd geen duidelijkheid van Rabobank, maar weet dat men na de Tour met mij wil praten. Ik wacht dat gesprek af voordat ik naar andere ploegen kijk", verklaarde Thomas Dekker gisteravond.

Thomas Dekker heeft nog een doorlopend contract tot eind 2009, maar het lijkt zo goed als zeker dat dit op korte termijn ontbonden wordt.

Dekker is op de hoogte van de interesse van de vier topploegen, die allen overigens bekendstaan vanwege hun strenge interne antidopingreglementen. "Ik weet dat er ploegen geïnformeerd hebben. Maar ik hou alles af. Ik heb nog een contract bij Rabobank."

http://www.telegraaf.nl/t(...)Dekker__.html?p=15,1
pi_60415248
Damn, naar CSC zou wat zijn...

Hoewel de concurrentie dan misschien wel heel erg groot wordt daar...maar toch, wel geniale ploeg blijft dat en wat oudere renners (Voigt, O'Grady etc.) zullen ook niet meer overdreven lang rijden, dus mogelijkheden zat.

Bij Columbia wel meer kans op een kopmanschap misschien, maar weet niet of Dekker daar al klaar voor is...beter wat minder druk nu even.
Jack does it in real time...
pi_60415685
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef DeeBee het volgende:
Damn, naar CSC zou wat zijn...

Hoewel de concurrentie dan misschien wel heel erg groot wordt daar...maar toch, wel geniale ploeg blijft dat en wat oudere renners (Voigt, O'Grady etc.) zullen ook niet meer overdreven lang rijden, dus mogelijkheden zat.

Bij Columbia wel meer kans op een kopmanschap misschien, maar weet niet of Dekker daar al klaar voor is...beter wat minder druk nu even.
Dekker is geen prof geworden om drinkbussen te halen Hij moet dus zeker niet naar CSC gaan, Charmin of Columbia lijkt me een stuk beter.
- verwijderd door admin -
pi_60415847
Ach...of hij moet bij CSC 'gewoon' de Schlecks op een hoop rijden...als die zulke tijdritten blijven rijden...

Nee, zonder gekheid...denk dat bij CSC de concurrentie ook iets te moordend zou zijn...Garmin of Columbia zou ook wel kunnen natuurlijk.
Jack does it in real time...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:11:57 #196
67089 Gillingham
The horror...
pi_60421742
Het zijn wel de interessante en/of hele sterke ploegen die interesse hebben in Dekker, klinkt goed.
What's it going to be then, eh?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:48:10 #197
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60422658
Hij wil overal waar hij start kopman zijn, ook in de Tour en dat gaat Breukink iets te ver. "Je moet eerst laten zijn dat je zoiets aan kan, dan heb je pas wat te eisen.." Of te wel Dekker vindt zichzelf beter dan de leiding hem vindt. Dit is één van de belangrijkste redenen waarom Dekker wellicht weggaat.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_60423089
Als ik Dekker was, zou ik naar Garmin vertrekken; niet echt veel concurrentie voor het kopmanschap, maar toch bewezen een hele goede ploeg te zijn en veel goede teamgenoten.
Of... hij moet in de Tinkoff ploeg een soortgelijke rol en voorwaarden kunnen krijgen. Per slot van rekening zal dit een team met de basis in Italië (waar Thomas woont) gaan worden.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:12:34 #199
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60423155
Garmin heeft een beleid dat ze al hun renners bij elkaar willen hebben wonen. Ergens in het noorden van Italië geloof ik
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_60423493
Een groot deel van de Garmin renners woont in Gerona, in het noorden van Spanje. Ik weet echter niet of dit ook verplicht is, in het verleden woonden er al tal van Amerikaanse en US Postal renners in Gerona (Armstrong, Hincapie, Hamilton, Landis).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')