Idd, het moet niet vanzelfsprekend wordenquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:01 schreef SCH het volgende:
Aan de andere kant misschien wel goed dat ie niet alles zomaar wint.
Zou idd een mooie prestatie zijn als hij de Tirreno wintquote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef BillyBeflap het volgende:
Vandaag een grote stap gemaakt richting de eindoverwinning van de Tirreno-Adriatico. Deze koers meetellend voor de UCI Protour heeft in het verleden al grootse winnaars voortgebracht. Knappe prestatie voor de nog maar 21-jarige!
Heel voorzichtig mag wel worden gezegd dat T. Dekker al tot de wereldtop behoort, anders blijf je niet al die renners voor tot nu toe.![]()
Ik hoop eigenlijk dat hij de rest van het jaar het gaspedaal niet altijd volledig indrukt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:53 schreef knep het volgende:
Thomas wint, geweldig dus. Ben benieuwd wat we verder van hem zien dit jaar.
Hoezo? Fietst z'n vader ook nog steeds?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef knep het volgende:
Ja tuurlijk, maar we gaan zeker nog leuke dingen zien van Dekker jr. (en sr. hopelijk)
Dat is idd hetgeen ik vrees, dat hij nu teveel wil en zich over de kop rijdt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij de rest van het jaar het gaspedaal niet altijd volledig indrukt.
Voor een jong talent als Thomas Dekker is het van belang dat er gecontroleerd met krachten wordt omgegaan.
Hij verspilt volgens Wauters ook (voorlopig) nog te veel krachten door steeds naar voren te rijden vol in de wind. Zijn probleem met zijn wiel in de laatste rit van de Tirreno zou er dan ook vooral zijn gekomen doordat hij zich een beetje liet wegdrummen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:55 schreef Ericr het volgende:
Dekker heeft inderdaad een probleem met het rijden in een dicht pact, hij bungelt nog wel eens achteraan om de drukte te vermijden.
Dus word hij met recht de tweede Joop Zoetemelk genoemd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:18 schreef mbn het volgende:
Dat achteraan rijden is vooral angst. Het klopt dat hij geen bijster aanvallende renner is of zal worden, maar een renner van het soort Indurain. Doordat hij echter nu nog te bang is om zich in het gedrang te begeven, kan hij echter voor de ploeg te weinig doen in zo'n wedstrijd als vandaag. In de interviews voorafgaande aan het seizoen heeft hij belooft zich meer vooraan het peloton te gaan begeven, dus we wachten af.
Dat begrijp ik dus niet want worden achterin niet de meeste ongelukken gemaakt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij rijdt niet achteraan uit passiviteit, eerder uit onzekerheid. Daar kan aan gewerkt worden, maar een acrobaat ga je 'r nooit van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |