abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 13:31:26 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_22016117
Wat is het TT1 ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22016284
Trade Team 1, de hoogste categorie teams (soort eredivisie). Thomas kwam dit jaar meestal uit voor TT3, het jeugdteam van Rabo.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 13:41:15 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_22016372
Ok, weer wat geleerd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22017019
Wel geweldig, mag ie een keer met de pro's meedoen, wint ie meteen een etappe, door te demarreren 10km voor het eind. Geen beginnerszenuwen, of respect voor de grote mannen. Gewoon fietsen. Geweldig!
pi_22017585
Thomas

Als ze bij Rabo een beetje zuinig met hem zijn gaat ie een heel grote worden
pi_22017848
http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=149850

Dit is de rabobank wielersite. Daar staat ook een mooi verhaal over deze overwinning van Thomas.
pi_22037014

Goed hersteld dus van zijn val.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22037143
Over Bos gesproken. Die gaat zich meer richten op de weg.

Rabobank
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22037174
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over Bos gesproken. Die gaat zich meer richten op de weg.

Rabobank
Andere baanrenners richten zich ook meer op de weg vooral de aussies en als ze op de baan rijden winnen ze ook nog kijk maar naar O'Grady, Brown, Roberts, McGee allemaal eremetaal op de olympische spelen.

Dus wie weet gaat dat met Bos ook goed.
pi_22037234
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 14:55 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Andere baanrenners richten zich ook meer op de weg vooral de aussies en als ze op de baan rijden winnen ze ook nog kijk maar naar O'Grady, Brown, Roberts, McGee allemaal eremetaal op de olympische spelen.

Als je die Aussies bekijkt dan gaat het inderdaad goed, ik had als vergelijkinsmateriaal de veldrijders. Al die voormalige veldrittalenten waar Rabo zich over heeft ontfermt bakken er niks meer van in het veld. Voorgevoel dat Bos ook verloren gaat voor de baan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 18 september 2004 @ 15:25:02 #86
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_22037674
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 14:55 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat de "baansprinters" het op de weg nooit goed doen. O'Grady , Brown, McGee ed zijn allemaal renners uit de puntenkoers of achtervolging hé, op de baansprint moet je vooral kort explosief zijn , op de weg komt er dan weer uithouding bij die je explosiviteit toch een stuk wegneemt.
Voor een baansprinter is op de weg rijden geen goeie zaak, denk ik.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_22037914
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is wel opvallend dat de "baansprinters" het op de weg nooit goed doen.
Welke baansprinters zijn op de weg geflopt?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 18 september 2004 @ 15:44:12 #88
pi_22037971
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:40 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Welke baansprinters zijn op de weg geflopt?
Welke zijn er geslaagd op de weg ? Ik kan er mij geen enkele opnoemen ...
pi_22038037
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Welke zijn er geslaagd op de weg ? Ik kan er mij geen enkele opnoemen ...
O'Grady is niet bepaald een prutser anders.. Groen en geel gehad in de Tour, dan ben je echt niet geflopt..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_22038117
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat de "baansprinters" het op de weg nooit goed doen. O'Grady , Brown, McGee ed zijn allemaal renners uit de puntenkoers of achtervolging hé, op de baansprint moet je vooral kort explosief zijn , op de weg komt er dan weer uithouding bij die je explosiviteit toch een stuk wegneemt.
Voor een baansprinter is op de weg rijden geen goeie zaak, denk ik.
Yep, zie bv. Marthy Nothstein, die heeft na zijn gouden plak in Sydney zichzelf op een wegcarriere gestort, maar heb hem sindsdien niet in uitslagen zien voorkomen.

Ben bang dat Bos datzelfde probleem tegemoet gaat.
pi_22038147
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:52 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Yep, zie bv. Marthy Nothstein, die heeft na zijn gouden plak in Sydney zichzelf op een wegcarriere gestort, maar heb hem sindsdien niet in uitslagen zien voorkomen.

Ben bang dat Bos datzelfde probleem tegemoet gaat.
Ik ook, zeker als ik zie hoe het is vergaan met de veldrittalenten waar Rabo zich heeft mee bemoeid.
pi_22038778
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik ook, zeker als ik zie hoe het is vergaan met de veldrittalenten waar Rabo zich heeft mee bemoeid.
Ja, da's waar.

Maar als Bos faalt op de weg is dat niet alleen Rabo aan te rekenen. Baan sprinten is gewoon een wereld van verschil met wielrennen op de weg. Het laatste vereist een veel groter duurvermogen. Dat die Ryan Bayley op vrijwel uitsluitend fastfood goud wint zegt wel alles, dat moet je als wegwielrenner niet proberen.
pi_22041770
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind dat we juist blij moeten zijn dat er nog een ploeg in Nederland is die tenminste pretendeert een degelijke opleiding te hebben. De tijden dat we drie grote (grootse?) ploegen in Nederland hadden is helaas al weer ver achter ons.
  zaterdag 18 september 2004 @ 19:41:13 #94
pi_22042843
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:48 schreef BarBaar het volgende:

[..]

O'Grady is niet bepaald een prutser anders.. Groen en geel gehad in de Tour, dan ben je echt niet geflopt..
O'Grady is dan ook geen baansprinter maar een renner in de puntenkoers. Als je eens moest gelezen hebben zei ik net dat die wel kans maken op de weg (in de puntenkoers speelt uithouding een grotere rol , bij de sprint niet , daar is het puur explosiviteit)
pi_22051854
zucht, dit vreselijk on-interessante topic blijft maar in mijn active topics naar boven komen....
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zondag 19 september 2004 @ 13:43:38 #96
11102 knep
Mountainfreak
pi_22056459
quote:
Op zondag 19 september 2004 03:53 schreef mighty_myte het volgende:
zucht, dit vreselijk on-interessante topic blijft maar in mijn active topics naar boven komen....
Inderdaad
off topic gezever hier
pi_22059625
bos, op en top sportman. Zowel op zomer en winter spelen uitgekomen, das ene prestatie.

En natuurlijk hopen we op thomas dekker, maar vergeet ook Pieter Weening niet

pi_22062003
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:58 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik vind dat we juist blij moeten zijn dat er nog een ploeg in Nederland is die tenminste pretendeert een degelijke opleiding te hebben. De tijden dat we drie grote (grootse?) ploegen in Nederland hadden is helaas al weer ver achter ons.
De opleiding van de Rabobank heeft anders nog nauwelijks wat opgeleverd.
pi_22062936
Het is misschien daarom postitief dat jonge Rabo'ers het over de grens proberen. (o.a Giling)
That's all folks!
pi_22062966
quote:
Op zondag 19 september 2004 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is misschien daarom postitief dat jonge Rabo'ers het over de grens proberen. (o.a Giling)
Dat sowieso.

Scheuneman, De Kort en Giling zijn nu over de grens. Ben eens benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')