Andere baanrenners richten zich ook meer op de weg vooral de aussies en als ze op de baan rijden winnen ze ook nog kijk maar naar O'Grady, Brown, Roberts, McGee allemaal eremetaal op de olympische spelen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over Bos gesproken. Die gaat zich meer richten op de weg.
Rabobank
Als je die Aussies bekijkt dan gaat het inderdaad goed, ik had als vergelijkinsmateriaal de veldrijders. Al die voormalige veldrittalenten waar Rabo zich over heeft ontfermt bakken er niks meer van in het veld. Voorgevoel dat Bos ook verloren gaat voor de baan.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Andere baanrenners richten zich ook meer op de weg vooral de aussies en als ze op de baan rijden winnen ze ook nog kijk maar naar O'Grady, Brown, Roberts, McGee allemaal eremetaal op de olympische spelen.
Dus wie weet gaat dat met Bos ook goed.
Het is wel opvallend dat de "baansprinters" het op de weg nooit goed doen. O'Grady , Brown, McGee ed zijn allemaal renners uit de puntenkoers of achtervolging hé, op de baansprint moet je vooral kort explosief zijn , op de weg komt er dan weer uithouding bij die je explosiviteit toch een stuk wegneemt.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Andere baanrenners richten zich ook meer op de weg vooral de aussies en als ze op de baan rijden winnen ze ook nog kijk maar naar O'Grady, Brown, Roberts, McGee allemaal eremetaal op de olympische spelen.
Dus wie weet gaat dat met Bos ook goed.
Welke baansprinters zijn op de weg geflopt?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is wel opvallend dat de "baansprinters" het op de weg nooit goed doen.
Welke zijn er geslaagd op de weg ? Ik kan er mij geen enkele opnoemen ...quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welke baansprinters zijn op de weg geflopt?
O'Grady is niet bepaald een prutser anders.. Groen en geel gehad in de Tour, dan ben je echt niet geflopt..quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Welke zijn er geslaagd op de weg ? Ik kan er mij geen enkele opnoemen ...
Yep, zie bv. Marthy Nothstein, die heeft na zijn gouden plak in Sydney zichzelf op een wegcarriere gestort, maar heb hem sindsdien niet in uitslagen zien voorkomen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat de "baansprinters" het op de weg nooit goed doen. O'Grady , Brown, McGee ed zijn allemaal renners uit de puntenkoers of achtervolging hé, op de baansprint moet je vooral kort explosief zijn , op de weg komt er dan weer uithouding bij die je explosiviteit toch een stuk wegneemt.
Voor een baansprinter is op de weg rijden geen goeie zaak, denk ik.
Ik ook, zeker als ik zie hoe het is vergaan met de veldrittalenten waar Rabo zich heeft mee bemoeid.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, zie bv. Marthy Nothstein, die heeft na zijn gouden plak in Sydney zichzelf op een wegcarriere gestort, maar heb hem sindsdien niet in uitslagen zien voorkomen.
Ben bang dat Bos datzelfde probleem tegemoet gaat.
Ja, da's waar.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook, zeker als ik zie hoe het is vergaan met de veldrittalenten waar Rabo zich heeft mee bemoeid.
Ik vind dat we juist blij moeten zijn dat er nog een ploeg in Nederland is die tenminste pretendeert een degelijke opleiding te hebben. De tijden dat we drie grote (grootse?) ploegen in Nederland hadden is helaas al weer ver achter ons.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook, zeker als ik zie hoe het is vergaan met de veldrittalenten waar Rabo zich heeft mee bemoeid.
O'Grady is dan ook geen baansprinter maar een renner in de puntenkoers. Als je eens moest gelezen hebben zei ik net dat die wel kans maken op de weg (in de puntenkoers speelt uithouding een grotere rol , bij de sprint niet , daar is het puur explosiviteit)quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:48 schreef BarBaar het volgende:
[..]
O'Grady is niet bepaald een prutser anders.. Groen en geel gehad in de Tour, dan ben je echt niet geflopt..
Inderdaadquote:Op zondag 19 september 2004 03:53 schreef mighty_myte het volgende:
zucht, dit vreselijk on-interessante topic blijft maar in mijn active topics naar boven komen....
De opleiding van de Rabobank heeft anders nog nauwelijks wat opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik vind dat we juist blij moeten zijn dat er nog een ploeg in Nederland is die tenminste pretendeert een degelijke opleiding te hebben. De tijden dat we drie grote (grootse?) ploegen in Nederland hadden is helaas al weer ver achter ons.
Dat sowieso.quote:Op zondag 19 september 2004 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is misschien daarom postitief dat jonge Rabo'ers het over de grens proberen. (o.a Giling)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |