Zo is dat!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:15 schreef keijz het volgende:
heeft erik wel eens een tijdrit gewonnen?? dacht het niet, dus laat thomas het maar eens proberen
19 jaar (06-09-1984)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:54 schreef TIM-846 het volgende:
hoe oud is dat knaapje nu precies?
Mijn benieuwen of hij tussen de echte mannen ook opvalt.quote:Olympische tijdrit voor Thomas Dekker
Thomas Dekker mag op de Olympische Spelen in Athene deelnemen aan de individuele tijdrit. Omdat baanrenner Tim Veldt er bij de EK in Valencia niet in slaagde om zich voor de Spelen te kwalificeren, kan Dekker als reserve van de baanploeg mee naar Athene. Deze constructie is nodig omdat er maar een beperkt aantal renners mogen worden afgevaardigd.
Waarschijnlijk (nog) nietquote:Op maandag 19 juli 2004 15:33 schreef The_Hives het volgende:
crosspost. Nu dus officieel:
[..]
Mijn benieuwen of hij tussen de echte mannen ook opvalt.
Een tourwinnaar van 25 is jong hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:59 schreef O-DOG het volgende:
let op!
Hij gaat de tour de france 2010 winnen!
hij heeft in ieder geval z'n naam mee om een goeie wielrenner te worden![]()
Pakt hij de fiets en rijdt even naar bovenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Als ie het haalt want er staat een file.
Je maakt een grapje maar er mag echt niemand meer die berg op. Alleen lopend en met de fiets er zijn er al honderdduizenden en ze verwachten er anderhalf miljoen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pakt hij de fiets en rijdt even naar boven
Doorbreken ? Is wereldkampioen worden genoeg ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik neem ook een Theo Bos te kennen, ook een (baan)wielrenner...hoe zit het nou met hem? ik weet dat hij een talent is, vraag me af of hij ook kan doorbreken
Ik denk dat ie een uur na Freek de Jonge de Alpe D'huez op komt. Lopend.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Maakt Theo Bos ook de overstap van het baanwielrennen naar het wegwielrennen...hij zou Nederland heel wat succes kunnen opleveren als tijdrijder of sprinter, weet dat het bij baanwielrennen voornamelijk om snelheid gaat dus ik kan niet goed zijn klimkwaliteiten beoordelen...
Lance is dan toch al over zijn vormpiek heen. Naar Sydney ging hij ook om OS-kampioen te worden. Hij werd geklopt door zijn knecht Ekimov en Ullrich.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:46 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Lance doet niet mee.
Als je wereldkampioen kunt worden op de baan, heb je geen enkele reden om naar de weg over te stappen. Ik denk dat hij 'Nederland' (volgens mij doen sporters het primair voor zichzelf) meer succes oplevert op de baan dan 'ie ooit op de weg zou kunnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Maakt Theo Bos ook de overstap van het baanwielrennen naar het wegwielrennen...hij zou Nederland heel wat succes kunnen opleveren als tijdrijder of sprinter, weet dat het bij baanwielrennen voornamelijk om snelheid gaat dus ik kan niet goed zijn klimkwaliteiten beoordelen...
Wat hoop ik dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 6 september 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
20 jaar en zo praten. Dit wordt een tour winnaar.
Frappant inderdaad;. Hij heeft ze wel op een rijtje zeg. Leuk die littekens, houwe zo ^O ^quote:Op maandag 6 september 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
20 jaar en zo praten. Dit wordt een tour winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |