Pakt hij de fiets en rijdt even naar bovenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Als ie het haalt want er staat een file.
Je maakt een grapje maar er mag echt niemand meer die berg op. Alleen lopend en met de fiets er zijn er al honderdduizenden en ze verwachten er anderhalf miljoen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pakt hij de fiets en rijdt even naar boven
Doorbreken ? Is wereldkampioen worden genoeg ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik neem ook een Theo Bos te kennen, ook een (baan)wielrenner...hoe zit het nou met hem? ik weet dat hij een talent is, vraag me af of hij ook kan doorbreken
Ik denk dat ie een uur na Freek de Jonge de Alpe D'huez op komt. Lopend.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Maakt Theo Bos ook de overstap van het baanwielrennen naar het wegwielrennen...hij zou Nederland heel wat succes kunnen opleveren als tijdrijder of sprinter, weet dat het bij baanwielrennen voornamelijk om snelheid gaat dus ik kan niet goed zijn klimkwaliteiten beoordelen...
Lance is dan toch al over zijn vormpiek heen. Naar Sydney ging hij ook om OS-kampioen te worden. Hij werd geklopt door zijn knecht Ekimov en Ullrich.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:46 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Lance doet niet mee.
Als je wereldkampioen kunt worden op de baan, heb je geen enkele reden om naar de weg over te stappen. Ik denk dat hij 'Nederland' (volgens mij doen sporters het primair voor zichzelf) meer succes oplevert op de baan dan 'ie ooit op de weg zou kunnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Maakt Theo Bos ook de overstap van het baanwielrennen naar het wegwielrennen...hij zou Nederland heel wat succes kunnen opleveren als tijdrijder of sprinter, weet dat het bij baanwielrennen voornamelijk om snelheid gaat dus ik kan niet goed zijn klimkwaliteiten beoordelen...
Wat hoop ik dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 6 september 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
20 jaar en zo praten. Dit wordt een tour winnaar.
Frappant inderdaad;. Hij heeft ze wel op een rijtje zeg. Leuk die littekens, houwe zo ^O ^quote:Op maandag 6 september 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
20 jaar en zo praten. Dit wordt een tour winnaar.
Andere baanrenners richten zich ook meer op de weg vooral de aussies en als ze op de baan rijden winnen ze ook nog kijk maar naar O'Grady, Brown, Roberts, McGee allemaal eremetaal op de olympische spelen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over Bos gesproken. Die gaat zich meer richten op de weg.
Rabobank
Als je die Aussies bekijkt dan gaat het inderdaad goed, ik had als vergelijkinsmateriaal de veldrijders. Al die voormalige veldrittalenten waar Rabo zich over heeft ontfermt bakken er niks meer van in het veld. Voorgevoel dat Bos ook verloren gaat voor de baan.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Andere baanrenners richten zich ook meer op de weg vooral de aussies en als ze op de baan rijden winnen ze ook nog kijk maar naar O'Grady, Brown, Roberts, McGee allemaal eremetaal op de olympische spelen.
Dus wie weet gaat dat met Bos ook goed.
Het is wel opvallend dat de "baansprinters" het op de weg nooit goed doen. O'Grady , Brown, McGee ed zijn allemaal renners uit de puntenkoers of achtervolging hé, op de baansprint moet je vooral kort explosief zijn , op de weg komt er dan weer uithouding bij die je explosiviteit toch een stuk wegneemt.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Andere baanrenners richten zich ook meer op de weg vooral de aussies en als ze op de baan rijden winnen ze ook nog kijk maar naar O'Grady, Brown, Roberts, McGee allemaal eremetaal op de olympische spelen.
Dus wie weet gaat dat met Bos ook goed.
Welke baansprinters zijn op de weg geflopt?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is wel opvallend dat de "baansprinters" het op de weg nooit goed doen.
Welke zijn er geslaagd op de weg ? Ik kan er mij geen enkele opnoemen ...quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welke baansprinters zijn op de weg geflopt?
O'Grady is niet bepaald een prutser anders.. Groen en geel gehad in de Tour, dan ben je echt niet geflopt..quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Welke zijn er geslaagd op de weg ? Ik kan er mij geen enkele opnoemen ...
Yep, zie bv. Marthy Nothstein, die heeft na zijn gouden plak in Sydney zichzelf op een wegcarriere gestort, maar heb hem sindsdien niet in uitslagen zien voorkomen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat de "baansprinters" het op de weg nooit goed doen. O'Grady , Brown, McGee ed zijn allemaal renners uit de puntenkoers of achtervolging hé, op de baansprint moet je vooral kort explosief zijn , op de weg komt er dan weer uithouding bij die je explosiviteit toch een stuk wegneemt.
Voor een baansprinter is op de weg rijden geen goeie zaak, denk ik.
Ik ook, zeker als ik zie hoe het is vergaan met de veldrittalenten waar Rabo zich heeft mee bemoeid.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, zie bv. Marthy Nothstein, die heeft na zijn gouden plak in Sydney zichzelf op een wegcarriere gestort, maar heb hem sindsdien niet in uitslagen zien voorkomen.
Ben bang dat Bos datzelfde probleem tegemoet gaat.
Ja, da's waar.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook, zeker als ik zie hoe het is vergaan met de veldrittalenten waar Rabo zich heeft mee bemoeid.
Ik vind dat we juist blij moeten zijn dat er nog een ploeg in Nederland is die tenminste pretendeert een degelijke opleiding te hebben. De tijden dat we drie grote (grootse?) ploegen in Nederland hadden is helaas al weer ver achter ons.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook, zeker als ik zie hoe het is vergaan met de veldrittalenten waar Rabo zich heeft mee bemoeid.
O'Grady is dan ook geen baansprinter maar een renner in de puntenkoers. Als je eens moest gelezen hebben zei ik net dat die wel kans maken op de weg (in de puntenkoers speelt uithouding een grotere rol , bij de sprint niet , daar is het puur explosiviteit)quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:48 schreef BarBaar het volgende:
[..]
O'Grady is niet bepaald een prutser anders.. Groen en geel gehad in de Tour, dan ben je echt niet geflopt..
Inderdaadquote:Op zondag 19 september 2004 03:53 schreef mighty_myte het volgende:
zucht, dit vreselijk on-interessante topic blijft maar in mijn active topics naar boven komen....
De opleiding van de Rabobank heeft anders nog nauwelijks wat opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik vind dat we juist blij moeten zijn dat er nog een ploeg in Nederland is die tenminste pretendeert een degelijke opleiding te hebben. De tijden dat we drie grote (grootse?) ploegen in Nederland hadden is helaas al weer ver achter ons.
Dat sowieso.quote:Op zondag 19 september 2004 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is misschien daarom postitief dat jonge Rabo'ers het over de grens proberen. (o.a Giling)
Idd, het moet niet vanzelfsprekend wordenquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:01 schreef SCH het volgende:
Aan de andere kant misschien wel goed dat ie niet alles zomaar wint.
Zou idd een mooie prestatie zijn als hij de Tirreno wintquote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef BillyBeflap het volgende:
Vandaag een grote stap gemaakt richting de eindoverwinning van de Tirreno-Adriatico. Deze koers meetellend voor de UCI Protour heeft in het verleden al grootse winnaars voortgebracht. Knappe prestatie voor de nog maar 21-jarige!
Heel voorzichtig mag wel worden gezegd dat T. Dekker al tot de wereldtop behoort, anders blijf je niet al die renners voor tot nu toe.![]()
Ik hoop eigenlijk dat hij de rest van het jaar het gaspedaal niet altijd volledig indrukt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:53 schreef knep het volgende:
Thomas wint, geweldig dus. Ben benieuwd wat we verder van hem zien dit jaar.
Hoezo? Fietst z'n vader ook nog steeds?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef knep het volgende:
Ja tuurlijk, maar we gaan zeker nog leuke dingen zien van Dekker jr. (en sr. hopelijk)
Dat is idd hetgeen ik vrees, dat hij nu teveel wil en zich over de kop rijdt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij de rest van het jaar het gaspedaal niet altijd volledig indrukt.
Voor een jong talent als Thomas Dekker is het van belang dat er gecontroleerd met krachten wordt omgegaan.
Hij verspilt volgens Wauters ook (voorlopig) nog te veel krachten door steeds naar voren te rijden vol in de wind. Zijn probleem met zijn wiel in de laatste rit van de Tirreno zou er dan ook vooral zijn gekomen doordat hij zich een beetje liet wegdrummen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:55 schreef Ericr het volgende:
Dekker heeft inderdaad een probleem met het rijden in een dicht pact, hij bungelt nog wel eens achteraan om de drukte te vermijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |