Er is geen Rayman 2 op de GBA maar wel Rayman 3, dat zeker een goeie is! En ook nog niet door ook! 24.95quote:Op maandag 5 juli 2004 12:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Tja... ik ben een beetje uigekeken op Rayman... na 1 of 2x gespeeld te hebben ben je 'm wel zat ook al is het een erg mooi spel...
jij als rayman fan kan mij vast wel vertellen of Rayman 2 voor de GBA bestaat of niet?
dat had ik gezien ja...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er is geen Rayman 2 op de GBA maar wel Rayman 3, dat zeker een goeie is! En ook nog niet door ook! 24.95
Nee Rayman Advance was Rayman 1 van de PC, Rayman 2 is wel uit op de GBC en daar heet tie Rayman Foreverquote:Op maandag 5 juli 2004 12:33 schreef taart het volgende:
[..]
rayman advance was een soort deel 2 als ik me niet vergis.
rayman advance kon je toch al bij de launch van de gba kopenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee Rayman Advance was Rayman 1 van de PC, Rayman 2 is wel uit op de GBC en daar heet tie Rayman Forever
Rayman 3 op de GBA is een mengeling van Rayman 2 en Rayman 3, er zit ook een ander verhaal in dan Rayman 3 op de PC, NGC PS2 en Xbox.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:32 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
dat had ik gezien ja...
waarom slaan ze deel 2 over
Klopt hoezow? Rayman advance is gewoon de GBA versie van Rayman 1 op de PC en PS1quote:Op maandag 5 juli 2004 12:35 schreef capibar het volgende:
[..]
rayman advance kon je toch al bij de launch van de gba kopen![]()
logisch om het dan Rayman 3 te noemen...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman 3 op de GBA is een mengeling van Rayman 2 en Rayman 3, er zit ook een ander verhaal in dan Rayman 3 op de PC, NGC PS2 en Xbox.
Het heet Rayman 3 omdat het te gelijk uit kwam met Rayman 3 op de andere consoles en omdat die vijanden uit Rayman 3 kwamen!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
logisch om het dan Rayman 3 te noemen...![]()
er zijn trouwens 2 verschillende doosjes van rayman 3... heb je die allebei al gezien?
2e is vast buitenlands ofzoquote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
er zijn trouwens 2 verschillende doosjes van rayman 3... heb je die allebei al gezien?
[afbeelding][afbeelding]
Maar de ene is uit een andere regio die is hier niet te krijgen. Dan heb ik het over de rechter boxquote:Op maandag 5 juli 2004 12:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
DS?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef koei het volgende:
Het is alleen een beetje zonde om nu nog een SP te halen omdat in november ergens de DS er moet zijn die alles kan wat de GBA kan en nog meer.
Omdat het geen vervanger is voor de GBA, het is een derde console, 2 schermen etc, tought screen, en Rayman komt er op uit!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:16 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
waarom noemen ze het geen gameboy?
en wat wordt die 2e GBA dan? is daar ook al wat informatie over te vinden?quote:Op maandag 5 juli 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat het een 3e console is, naast de GBA en de Cube. De nieuwe GameBoy komt over 2 jaar, en zal de officiele opvolger zijn van de GBA.
Niets over bekendquote:Op maandag 5 juli 2004 13:31 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
en wat wordt die 2e GBA dan? is daar ook al wat informatie over te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |