abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19204679
Ik ben op zoek naar een leuke Bollywood film (Mohabbatein?), en ben op de internetzaak Hindiwood gekomen, daar deze ook Bollywood films op DVD verkoopt. Nu blijkt dat de prijs 7,00 euro per DVD is. Mijn vraag is of dit originele versies betreffen, of dat dit waarschijnlijk een gekopieerde versie is. Misschien hebben er Bollywood liefhebbers ervaring met deze zaak.

7,00 euro lijkt mij erg weinig voor een film op DVD.
pi_19204719
De productie kosten in een land als india liggen veel lager dan hier, misschien kunnen ze het daardoor zo goedkoop aanbieden?
  maandag 17 mei 2004 @ 22:27:15 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_19204914
Bij de V&D krijg je bij een DVD-speler voor 100 euro 40 DVD-films....... als de kwaliteit maar slecht genoeg is, is het goedkoop
censuur :O
pi_19204951
leuke Bollywood films, best wel tegenstrijdig.. ik denk dat ze zo goedkoop zijn omdat er geen mega labels achter zitten?
pi_19204979
bollywoodfilms zijn over het algemeen veel goedkoper.
in rotterdam koop je er 3 voor 10¤ en dan is het origineel en zjn het nog A-filsm ook.
Ik ben een meisje!
pi_19205027
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:58 schreef amr_diab het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuke Bollywood film (Mohabbatein?), en ben op de internetzaak Hindiwood gekomen, daar deze ook Bollywood films op DVD verkoopt. Nu blijkt dat de prijs 7,00 euro per DVD is. Mijn vraag is of dit originele versies betreffen, of dat dit waarschijnlijk een gekopieerde versie is. Misschien hebben er Bollywood liefhebbers ervaring met deze zaak.

7,00 euro lijkt mij erg weinig voor een film op DVD.
op koreaanse websites kan je soms gewoon legale versies (regio 3) kopen van westerse films voor bedragen van 5 tot 7 dollar (zie b.v. koreandvds.com)...dus waarom zou dit niet kunnen?
  maandag 17 mei 2004 @ 23:21:50 #7
39446 303
(C) Roland
pi_19205914
quote:
Op maandag 17 mei 2004 22:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Bij de V&D krijg je bij een DVD-speler voor 100 euro 40 DVD-films....... als de kwaliteit maar slecht genoeg is, is het goedkoop
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_19206969
quote:
Op maandag 17 mei 2004 22:31 schreef NAF_NAF het volgende:
bollywoodfilms zijn over het algemeen veel goedkoper.
in rotterdam koop je er 3 voor 10¤ en dan is het origineel en zjn het nog A-filsm ook.
Cool! Waar in Rotterdam verkopen ze deze films?
  dinsdag 18 mei 2004 @ 00:13:23 #9
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_19207151
In het bollywood wereldje is zoveel counterfeit (fake) dat grote bedrijven als Eros hun prijzen drastisch hebben moeten verlagen om nog meer piraterij tegen te gaan, daarom zijn die dvd's zo goedkoop geworden (een jaartje of 2 geleden kostte een originele hindoestaanse dvd nog een Euro'tje of 30)

Verder worden de bolly-dvd's die je hier kan krijgen (via hindiwood) allemaal geproduceerd in de Verenigde Staten...Daar zitten bedrijven als Yash Raj, DEI en Videosound, DVD's die in India geproduceerd worden zijn van zodanig slechte kwaliteit dat het niet rendabel is om ze te exporteren.

Je had het over Mohabbatein..dat is een release van Yash Raj films (verkrijgbaar in een dubbeldvd set) die origineel op z'n minst ¤20,- moet kosten...(Y.R. blijft nog wel hoge prijzen aanhouden)
quote:
leuke Bollywood films, best wel tegenstrijdig
lul geen onzin, dat jij nou geen verstand hebt van Bollywood films en vast zit met stereotype ideeën..
Films als o.a. Mother India, Sholay, Lagaan, Dil Chahta Hai, 3 Deewarein en Jhankaar Beats winnen over de hele wereld filmawards..van Cannes en Lucarno tot Sydney en Toronto
De technische kwaliteit van films wordt steeds beter en de verhaallijnen steeds innovatiever..

En Amr het beste wat je kan doen is een hindoestaanse videotheek binnenstappen en gewoon die illegale dvd's kopen, de kwaliteit is vrijwel evengoed en de prijs is ongeveer ¤10,- per 5 dvds...

Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')