abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19492084
Hangende parachutisten zie je in elke oorlogsfilm/serie die zich tijdens D-Day in Normandie afspeelt. Heb gister zelf die E3 presentatie gezien die met een cam is opgenomen, en ik moet zeggen.. I'm impressed Die commando's zijn dan wel erg simpel maar de poppetjes maken het zelf af. Zoeken zelf dekking, openen zelf t vuur, gooien zelf granaten, supergaaf. Ook al ze neervallen of gewond raken, dit wordt het spel van dit jaar.
Where facts are few, experts are many.
pi_19526007
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:44 schreef PlaagGeest het volgende:
Dit is iig wel een in game shot lijkt me...

[afbeelding]

hoee haa sniping..
* mschol bestelt alvast een springfield sniper rifle..
pi_19526050
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 13:09 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Lijkt op een scene in Day of Days (ep2 band of brothers) waar beide het van gejat hebben
en zij hebben het weer ergens anders vandaan en die ook weer totdat je bij de soldaten zelf uit komt (ow wacht BoB had al uitvoerige gesprekken met de veteraten )
pi_19530150
word wel phat spel alleen jammer dat je de leader bent, dat vinnik minder fijn

Iemand nog info over hoe je je team moet leiden? owh nog 10 % download
  maandag 31 mei 2004 @ 10:59:42 #30
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_19530222
quote:
Op maandag 31 mei 2004 10:56 schreef vannilesoep het volgende:
word wel phat spel alleen jammer dat je de leader bent, dat vinnik minder fijn

Iemand nog info over hoe je je team moet leiden? owh nog 10 % download
je ziet vanzelf in het filmpje hoe dat werkt.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_19530416
klopt, zie het net allemaal gebeuren

Ik denk & hoop dat je wel een flinke training krijgt voroaf, om de gameplay even door te krijgen

super dit..
pi_19554943
Ik had het idee dat het reuze meeviel, de besturing van die mannetjes.. Je kan ze ergens heen laten verplaatsen en ze blijven zelf vuren, zoeken dekking of pakken groffer geschut. Er zullen vast wel meer opties zijn zoals rennend aanvallen of sneaken maar zoals die gozer het in de presentatie deed was het erg goed te doen
pi_19557552
Ach ingewikkeld wordt dit spel nooit, kom op het moet ook geschikt zijn voor console gamers. Die hebben niet een toetsenbord en muis tot hun beschikking maar alleen zo'n loze gamepad met een handjevol knopjes. Dan heb je gewoon niet de mogelijkheid het ingewikkeld te maken, al zou je het willen.
pi_19559255
Wellicht komt er een tijd dat consoles worden geleverd met toetsenbord en muis. Ook zal het mogelijk worden nieuwe videokaarten erin te proppen, meer geheugen, grotere HDD, netwerkkaart, geluidskaart etc. Die console noemen we dan 'PC'.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_19561096
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef Keromane69 het volgende:
Wellicht komt er een tijd dat consoles worden geleverd met toetsenbord en muis. Ook zal het mogelijk worden nieuwe videokaarten erin te proppen, meer geheugen, grotere HDD, netwerkkaart, geluidskaart etc. Die console noemen we dan 'PC'.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:20:31 #36
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_19561220
Damn als dat ingame screens zijn...
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:54:54 #37
55249 Pun
Roving Gun
pi_19566867
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef Keromane69 het volgende:
OT: Er is nu een console op komst met een keyboard/muis combi, ipv een gamepad, weet alleen zo snel de naam niet meer.
Kijk eens op gamespy bij de opkomende consoles daar staat ie geloof ik tussen.
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
pi_19566916
mooi spel en zeer realistisch, ik heb de e3 trailer gezien en vind het nagenoeg bagger dat je 'WEER' niet met de Duitsers kan spelen, echt een spel waarbij je een 'soldat' in de wehrmacht of waffen-ss kan zijn zou echt lopen als een gek.
pi_19580278
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:54 schreef Pun het volgende:

[..]

OT: Er is nu een console op komst met een keyboard/muis combi, ipv een gamepad, weet alleen zo snel de naam niet meer.
Kijk eens op gamespy bij de opkomende consoles daar staat ie geloof ik tussen.
Phantom, veel mensen op de E3 beviel de speciaal ontworpen keyboard/muis combi.
Maar ik ga er niet vanuit dat die console een succes wordt, zo'n combi wordt pas een succes wanneer het geintroduceerd wordt door Microsoft, Sony of Nintendo.
pi_19583471
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:56 schreef Bio_Bastard het volgende:
mooi spel en zeer realistisch, ik heb de e3 trailer gezien en vind het nagenoeg bagger dat je 'WEER' niet met de Duitsers kan spelen, echt een spel waarbij je een 'soldat' in de wehrmacht of waffen-ss kan zijn zou echt lopen als een gek.
Nooit van Battlefield 1942 gehoord
pi_19585999
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:36 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Nooit van Battlefield 1942 gehoord
Dat bedoel ik toch niet, ik bedoel een game volledig gebasseerd op het spelen van de Duitsers. Bijvoorbeeld ook nog is met de graphics van BiA
pi_19586243
Zeker een spel voor mijn wishlist. Oorlogsfilms en oorlogsgames behoren echt tot mijn favorieten qua sfeer en spanning (niet dat ik oorlog nou zo leuk vind)
pi_19591007
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 13:05 schreef Bio_Bastard het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch niet, ik bedoel een game volledig gebasseerd op het spelen van de Duitsers. Bijvoorbeeld ook nog is met de graphics van BiA
Nooit van Panzers gehoord? Het is wel geen FPS game, maar toch.
pi_19596756
is er al een releasedate bekend ?
:D
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:18:17 #45
55249 Pun
Roving Gun
pi_19597523
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 08:27 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Phantom, veel mensen op de E3 beviel de speciaal ontworpen keyboard/muis combi.
Maar ik ga er niet vanuit dat die console een succes wordt, zo'n combi wordt pas een succes wanneer het geintroduceerd wordt door Microsoft, Sony of Nintendo.
Daar heb je gelijk in, je hebt wel zo ongelooflijk veel geld nodig voor een marketing campagne om tussen de grote 3 te komen, dat maar weinig bedrijven het halen.
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
pi_19597626
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef Pun het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, je hebt wel zo ongelooflijk veel geld nodig voor een marketing campagne om tussen de grote 3 te komen, dat maar weinig bedrijven het halen.
En daarbij heeft iedereen die van FPS, RTS, simulatie etc. games houdt toch al een PC dus er is zowieso geen markt voor een console die pc games afspeelt, ook al heb je zo'n abbonnementservice waarbij je onbeperkt games kunt downloaden. Maar zeg eens eerlijk, je koopt toch liever een game (waar je weken zo niet maanden plezier van hebt), krijg je er een boekje bij en soms zelfs meer. Veel beter imo.
pi_19616098
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:12 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nooit van Panzers gehoord? Het is wel geen FPS game, maar toch.
jeez, zeg mij niks over games , Panzers is ook met allies . ik bedoel gewoon een FPS.
pi_19616387
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:49 schreef Bio_Bastard het volgende:

[..]

jeez, zeg mij niks over games , Panzers is ook met allies . ik bedoel gewoon een FPS.
In de demo heb ik anders met de moffen wat poolse ass gekicked hoor :/
pi_19621667
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:00 schreef Retuobak het volgende:

[..]

In de demo heb ik anders met de moffen wat poolse ass gekicked hoor :/
DEMO! waar?
pi_19621874
Van Panzers dude
Lees anders de posts eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties