hoee haa sniping..quote:Op maandag 17 mei 2004 21:44 schreef PlaagGeest het volgende:
Dit is iig wel een in game shot lijkt me...
[afbeelding]
![]()
en zij hebben het weer ergens anders vandaan en die ook weer totdat je bij de soldaten zelf uit komt (ow wacht BoB had al uitvoerige gesprekken met de veteratenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Lijkt op een scene in Day of Days (ep2 band of brothers) waar beide het van gejat hebben
je ziet vanzelf in het filmpje hoe dat werkt.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:56 schreef vannilesoep het volgende:
word wel phat spel alleen jammer dat je de leader bent, dat vinnik minder fijn
Iemand nog info over hoe je je team moet leiden? owh nog 10 % download
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef Keromane69 het volgende:
Wellicht komt er een tijd dat consoles worden geleverd met toetsenbord en muis. Ook zal het mogelijk worden nieuwe videokaarten erin te proppen, meer geheugen, grotere HDD, netwerkkaart, geluidskaart etc. Die console noemen we dan 'PC'.
OT: Er is nu een console op komst met een keyboard/muis combi, ipv een gamepad, weet alleen zo snel de naam niet meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef Keromane69 het volgende:
Wellicht komt er een tijd dat consoles worden geleverd met toetsenbord en muis. Ook zal het mogelijk worden nieuwe videokaarten erin te proppen, meer geheugen, grotere HDD, netwerkkaart, geluidskaart etc. Die console noemen we dan 'PC'.
Phantom, veel mensen op de E3 beviel de speciaal ontworpen keyboard/muis combi.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:54 schreef Pun het volgende:
[..]
OT: Er is nu een console op komst met een keyboard/muis combi, ipv een gamepad, weet alleen zo snel de naam niet meer.
Kijk eens op gamespy bij de opkomende consoles daar staat ie geloof ik tussen.
Nooit van Battlefield 1942 gehoordquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:56 schreef Bio_Bastard het volgende:
mooi spel en zeer realistisch, ik heb de e3 trailer gezien en vind het nagenoeg bagger dat je 'WEER' niet met de Duitsers kan spelen, echt een spel waarbij je een 'soldat' in de wehrmacht of waffen-ss kan zijn zou echt lopen als een gek.
Dat bedoel ik toch niet, ik bedoel een game volledig gebasseerd op het spelen van de Duitsers. Bijvoorbeeld ook nog is met de graphics van BiAquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nooit van Battlefield 1942 gehoord
Nooit van Panzers gehoord? Het is wel geen FPS game, maar toch.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:05 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch niet, ik bedoel een game volledig gebasseerd op het spelen van de Duitsers. Bijvoorbeeld ook nog is met de graphics van BiA
Daar heb je gelijk in, je hebt wel zo ongelooflijk veel geld nodig voor een marketing campagne om tussen de grote 3 te komen, dat maar weinig bedrijven het halen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Phantom, veel mensen op de E3 beviel de speciaal ontworpen keyboard/muis combi.
Maar ik ga er niet vanuit dat die console een succes wordt, zo'n combi wordt pas een succes wanneer het geintroduceerd wordt door Microsoft, Sony of Nintendo.
En daarbij heeft iedereen die van FPS, RTS, simulatie etc. games houdt toch al een PC dus er is zowieso geen markt voor een console die pc games afspeelt, ook al heb je zo'n abbonnementservice waarbij je onbeperkt games kunt downloaden. Maar zeg eens eerlijk, je koopt toch liever een game (waar je weken zo niet maanden plezier van hebt), krijg je er een boekje bij en soms zelfs meer. Veel beter imo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef Pun het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, je hebt wel zo ongelooflijk veel geld nodig voor een marketing campagne om tussen de grote 3 te komen, dat maar weinig bedrijven het halen.
jeez, zeg mij niks over games , Panzers is ook met alliesquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nooit van Panzers gehoord? Het is wel geen FPS game, maar toch.
In de demo heb ik anders met de moffen wat poolse ass gekicked hoor :/quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:49 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
jeez, zeg mij niks over games , Panzers is ook met allies. ik bedoel gewoon een FPS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |