ja Fok! is idd fokked op...quote:Op maandag 17 mei 2004 20:26 schreef daNpy het volgende:
Fok is Fok!king traag
Ik neem mijn 2 spots mee naar CZ, die schijnen lekker hoog de lucht in.
Dan kun je vanaf het hele terrein zien waar wij zitten
neem gewoon een laser meequote:Op maandag 17 mei 2004 20:30 schreef daNpy het volgende:
Als ik de andere nog ergens heb![]()
Daniëlle is helemaal geen doos. Ze is skater/alto en daardoor denk je dat, maar volgens mij ken je haar verder niet echt want ze is bestwel aardigquote:Op maandag 17 mei 2004 20:46 schreef blieblie het volgende:
Danielle... pffff... over een doos gesproken.
maar verder ben je niet kortzichtig ofzoquote:Op maandag 17 mei 2004 20:55 schreef blieblie het volgende:
ik heb nix tegen skaters of alto's.
en ja ik ken der niet.
en toch vinnik het een doos.
Die heb ik nietquote:Op maandag 17 mei 2004 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
neem gewoon een laser mee
vaag zeg: http://www.digitalxpression.co.uk/dwheel.swf
Net als de restquote:Op maandag 17 mei 2004 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
maar verder ben je niet kortzichtig ofzo
waarschijnlijk overleg tussen bestuur van Overflow en zijn studieverenigingquote:Op maandag 17 mei 2004 21:10 schreef blieblie het volgende:
Vooroordelen zijn okee, en daNPy, waar ken je Danielle nu weer van![]()
.
Ahaaa...quote:Op maandag 17 mei 2004 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
waarschijnlijk overleg tussen bestuur van Overflow en zijn studievereniging
Stijn mag je schoppen hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 21:16 schreef daNpy het volgende:
Juist. Houden jullie je eigen een nerds een beetje bij je volgende keer [afbeelding]
Die muts zat in óns hok! (Met Stijn, broertje van Gijs, die is weer lid bij ons, volge je het nog?)
quote:Op maandag 17 mei 2004 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daniëlle is helemaal geen doos. Ze is skater/alto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |