Andy mag van mij best terugkomen, graag zelfs. Ik vond het vanaf het begin al een domme actie om naar inter te gaan, je moet wel heel stevig staan om bij zo'n club echt te slagen. En ajax kan andy nu best gebruiken, alleen al om die enkele beslissende actie van hemquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:01 schreef Leshy het volgende:
[..]
De grote kwaliteit van Andy was de hele wedstrijd lang bagger spelen en volkomen onzichtbaar zijn, en dan gewoon ineens één of twee perfecte voorzetten afleveren die werden omgezet in doelpunten.

daarom met zo'n lengte moet het koppen hem wel gaan lukkenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:47 schreef methodmich het volgende:
Zlatan is ondanks zijn lengte gewoon geen kopper.

quote:AMSTERDAM - Ajax heeft de eerste optie om Mihaita Plesan van Universitatea Craiova te kopen, zo meldt De Telegraaf. De Amsterdammers zouden de optie hebben bedongen bij Gheorghe Popescu, de manager van de 21-jarige middenvelder. Het is nog onduidelijk hoeveel Plesan moet kosten, want zijn club heeft de gelimiteerde transfersom van één miljoen euro geschrapt.
De Roemeense international had tot voor kort een clausule in zijn contract waarin stond dat hij voor één miljoen euro mocht vertrekken. Onlangs kreeg Plesan een salarisverhoging en tegelijkertijd verwijderde de club de clausule. De voetballer wist niks van het weghalen van de clausule en weigert uit protest nog voor Universitatea Craiova uit te komen. Hij moet nu naar verluidt drie miljoen euro opbrengen.
Bron: http://www.nu.nl

Vanavond op AT5 voor degene die AT5 hebbenquote:AT5-United onterechte verliezer:2-1
Ajax heeft zaterdag nipt gewonnen van AT5-United. De ploeg won met 2-1 voor ruim 2000 toeschouwers.
De eerste goal kwam van de voet van Nigel de Jong, vlak voor rust. Na een goede 2e helft, scoorde 5 minuten voor het einde Lex Oosterling van Hollandia de gelijkmaker. Helaas voor AT5-United, dat gedurende de hele wedstrijd in betere vorm was, wist Yannis Anastasiou er 3 minuten later nog 2-1 van te maken.
Dankzij het geslepen spel van Ajax hebben zij de overwinning er uit gehaald, maar AT5-United heeft het betere spel laten zien.

please, GEEN Cocuquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:06 schreef superjoden het volgende:
Cocu mag van mij trouwens wel komen mocht ie niet met Barcelona eruit komen.Kan Heitinga zich toch mooi ontwikkelen en nog meer inschuiven.Denk wel dat als Cocu evt. naar Nederland terug zou komen hij weer naar Psv wilt.

Waarom niet. Cocu heeft internationale ervaring wat zeker in de CL van pas kan komen. Heitinga kan mijns inziens nog te weinig doorschuiven omdat de verdediging dan erg kwetsbaar is.Cocu staat positioneel vaak goed en is gewoon allround.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:13 schreef Dizzee het volgende:
[..]
please, GEEN Cocu![]()

klopt... zie mijn bericht een stuk of 6 hierboven... verschillende clubs willen hem hebben maar het lijkt erop dat ie wacht op die spaanse topclub.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:33 schreef RedGuy het volgende:
Zidan stond ook in de belangstelling van Feyenoord.

quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan ramt ie ze er toch met een volley of iets dergelijks in. Daar zie ik em wel voor aan

Zeker een leuke speler maar eerlijk gezegt denk ik dat het een Boukhari figuurtje gaat worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:31 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zou Bechan heel graag eens in een paar serieuze wedstrijden voor Ajax in actie zien. Leuke speler om naar te kijken..![]()

NAC alvast maar bellen dan?quote:Op zondag 23 mei 2004 00:06 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Zeker een leuke speler maar eerlijk gezegt denk ik dat het een Boukhari figuurtje gaat worden.

wel op het mentale vlak...maar om zijn voetbalkwaliteiten had ie van mij nog wel bij ons mogen blijven.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:36 schreef F1Bas het volgende:
Hij is nu bij Marseille, Ajax en Egypte uit de selectie gezet, zegt toch wel wat over deze jongen.

Mido selecteert zichzelf daar, al heeft Tardelli dat nog niet door.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:26 schreef superjoden het volgende:
psst MM, Mido jammer genoeg ook uit Egyptische selectie... kwam niet opdagen namelijk.

quote:Op zondag 23 mei 2004 13:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mido selecteert zichzelf daar, al heeft Tardelli dat nog niet door.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |