Bron! Bron! Bron!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:42 schreef snowwie2 het volgende:
Ajax heeft van der meijde gekocht hoor ik net op de radio.
welcome back
woohoo.. bron ?!?!?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:42 schreef snowwie2 het volgende:
welcome back
K hoop het, geloof het alleen nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:42 schreef snowwie2 het volgende:
welcome back
Lulkoek FMquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:42 schreef snowwie2 het volgende:
welcome back
Dit wordt dus weer zo'n Kalu Uche verhaal.quote:Plesan ruziet met Craiova
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zaterdag
Mihai Plesan, middenvelder van Universitatea Craiova en in de belangstelling van Ajax, weigert nog voor zijn club uit te komen. De reden is dat hij zich misleid voelt door de eigenaar en voorzitter van de Roemeense club.
Enige weken geleden kreeg Plesan salarisverhoging, maar zonder het zelf te weten, had de club de clausule in z´n contract geschrapt dat de middenvelder voor een miljoen euro de club mocht verlaten. Inmiddels zou de clubleiding drie miljoen euro voor de Roemeense international vragen, voor wie Ajax de eerste optie op koop heeft bedongen bij z´n manager Gica Popescu.
Ik heb teveel sympathie voor Lobont om 'm op de bank te houden. Dan liever gewoon een half seizoen Lobont, in de winterstop vertrekt 'ie naar een club die uitgeschakeld werd in de CL, en Stekelenburg onder de lat. Dat lijkt me de beste oplossing.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:07 schreef methodmich het volgende:
Stekelenburg wordt misschien wel de eerste keeper ja. Het zal een spannende strijd worden. Als hij eerste man wordt, is Lobont wel een seizoen erna weg.
Bij Ajax was hij echt wel geweldig hoor. Vooral toen die Mido er nog was...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:59 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb die vd Meyde nooit gesnapt. Al helemaal niet toen hij naar Inter ging + het nederlands elftal.
Zo goed issie niet imho
Ach die Mido is alleen maar problemenzoeker...volgend jaar kan vander Meyde mooi de assists op Zlatan gaan geven...Mitea op links...kan de door ajax ooit zo goede uitgevoerde 433 weer eens worden gespeeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:16 schreef methodmich het volgende:
Mido, die kopte die Andy-assists wel binnen ja.
Ja hij gebruikt um nauwelijks, hij zou er niet lelijker op worden als hij hem vaker gebruikt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:35 schreef methodmich het volgende:
Alleen het aantal kopdoelpunten van Zlatan is op de vingers van een hand van ex-werknemer uit de houtzagerij te tellen...
Ja, als je ze van Sikora en Soetaers moet krijgen...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:39 schreef dJonko het volgende:
omdat hij afgelopen jaar amper fatsoenlijke voorzetten heeft gehad van de zijkanten...
De grote kwaliteit van Andy was de hele wedstrijd lang bagger spelen en volkomen onzichtbaar zijn, en dan gewoon ineens één of twee perfecte voorzetten afleveren die werden omgezet in doelpunten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:19 schreef BMWM3 het volgende:
Bij Ajax was hij echt wel geweldig hoor. Vooral toen die Mido er nog was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |