Ik ook, maar het gebeurt wel.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:58 schreef Beaver het volgende:
Ik vind het ziek in ieder geval....
Ja, bij ons ook! Erg komisch... maarja, das offtopic....quote:Op maandag 17 mei 2004 15:58 schreef Byte_Me het volgende:
mn kat zit weleens te kijken, maar meedoen, nee dat lijkt me niks
Heb ik al gedaan, eerst lezen, hè!quote:Op maandag 17 mei 2004 16:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wil je eerst zélf eens antwoord geven op je vragen?
Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar.
Op hetzelfde moment dat ik de vraag stelde, vandaar de edit.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, eerst lezen, hè!
Zal Fred leuk vindenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:58 schreef Croupouque het volgende:
Ja, ik beken.
Ik steek regelmatig mijn snikkel in mijn Zuid-Monegaskische Dwergpapegaai Leo.
Snap het dan! Het is controversieel! Niemand komt er voor uit! Daarom!quote:Op maandag 17 mei 2004 16:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus jij denkt dat hier mensen gaan zeggen , "JAAA ik heb sex met mijn hond."
Terwijl die persoon weet dat veel mensen dit een ziek idee vinden. en dat ze dan echt zwaar uitgebokt worden als ze dit hier gaan toegeven.
Jij ben niet de slimste thuis, volgens mij![]()
![]()
mag ik zeggen dat ik dát ook ziek vindquote:Op maandag 17 mei 2004 16:11 schreef Alcatraz het volgende:
Ik weet uit ervaring dat zo'n hond dan dus niet blijf staren. We hadden ooit eens op een kinderfeestje iemand laten rondkruipen en de hond een beetje opgefokt. Nou, die kreeg dus wel zo'n stijve en wilde dat ventje echt bespringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |