1 keer per jaar voor hardhouten meubelen? Ook als het heel het jaar buiten staat? Dan toch niet?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:39 schreef killer_mac het volgende:
Als je hardhouten meubelen neemt hoef je weinig te doen anders dan 1x in het jaar
olie erover heen te smeren.
Bij metaal tenzij het RVS is moet je het schuren en schilderen wil je het mooi houden
Hardhout moet je 2 keer per jaar olieen, niet 1 keer! Dat is iets te weinig, dan wordt het hout grijs. Maar dan kan je ze echt in weer en wind buiten laten staan. Is trouwens niet goedkoop, flink duurder dan plastic meubelen (maar wel 100 keer mooier als het je smaak is).quote:Op maandag 17 mei 2004 15:39 schreef killer_mac het volgende:
Als je hardhouten meubelen neemt hoef je weinig te doen anders dan 1x in het jaar
olie erover heen te smeren.
Bij metaal tenzij het RVS is moet je het schuren en schilderen wil je het mooi houden
Ik denk dat ik toch iets anders wil dan plastic of hout.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:06 schreef 303 het volgende:
[..]
Hardhout moet je 2 keer per jaar olieen, niet 1 keer! Dat is iets te weinig, dan wordt het hout grijs. Maar dan kan je ze echt in weer en wind buiten laten staan. Is trouwens niet goedkoop, flink duurder dan plastic meubelen (maar wel 100 keer mooier als het je smaak is).
Wat een prachtige tuinmeubelenquote:Op maandag 17 mei 2004 20:37 schreef Oblivion het volgende:
http://www.tuinmeubelmaker.nl/
Is dat wat voor jullie?
Lijkt me alleen vrij prijzig.![]()
Senks, ik heb de brochure aangevraagd.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:37 schreef Oblivion het volgende:
http://www.tuinmeubelmaker.nl/
Is dat wat voor jullie?
Lijkt me alleen vrij prijzig.![]()
Ik zal er aan proberen te denken!quote:Op maandag 17 mei 2004 20:45 schreef Oblivion het volgende:
Wel even de prijzen neerzetten!! Ben ik best benieuwd naar...![]()
Als je dat zou willen...
Hey die is leukquote:Op maandag 17 mei 2004 20:52 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken!
[afbeelding] Ook altijd handig
De serveerwagens liggen qua prijs tussen de 275 euro tot 375 euro.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:52 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken!
[afbeelding] Ook altijd handig
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:39 schreef 303 het volgende:
Ga anders eens langs bij de wat luxere tuincentra of bijv. een praxis tuincentrum (dus geen bouwmarkt). Wij hebben onlangs ook wat zitten rondkijken en vooral het duurdere tuincentrum hier in de buurt had erg mooi spul, je weet niet wat je ziet zo mooi. Maarja, een tafel van 600 euro was daar eerder regel dan uitzondering en dat vonden wij in iedergeval een beetje teveel van het goede.
Momenteel gebruiken wij wat van deze poefen naast onze houten bank (te koop bij Ikea, maar natuurlijk wel 's avonds naar binnen dragen):
[afbeelding]
Oef...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
De serveerwagens liggen qua prijs tussen de 275 euro tot 375 euro.
http://home.deds.nl/~huisdieren/doc/prijslijst2004royalgarden.doc
FOTO svpquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef miki het volgende:
Thuis hebben we een soort metalen stoelen & tafel, met van die gaatjes erin zeg maar. De houtleuningen zijn van hout, die moet je om de zoveel tijd even behandelen met een of ander spul.
Voor de rest hoef je er nooit wat aan te doen, ze roesten niet of wat dan ook, altijd klaar voor gebruik, blijft geen viezigheid op liggen (vanwege de gaatjes) en ziet er modern, maar toch ook weer gezellig uit. Best een aanrader!
Ze lijken wel veel op de gewone plastic stoel...maar ik zal er idd even langsgaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:44 schreef E.T. het volgende:
EUR 69,- bij Kwantum
[afbeelding]
EUR 49 bij Kwantum
[afbeelding]
EUR 39,99 bij Kwantum
[afbeelding] (ook verkrijgbaar in andere kleuren en uitvoeringen .. (heb de grijze gezien in een standenstoel...was erg mooi!)
Hmmm...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:55 schreef 303 het volgende:
Misschien is dit nog wat (helaas geen foto):
In Harlingen heb ik vandaag in tuinstoelen op een terras gezeten. Waren van riet gevlochten stoelen (volgens mij om ijzeren geraamte) en het zitvlak + rugleunig was gemaakt van een soort plastic vierkantjes in 2 kleuren, leek wel een beetje gevlochten. Dit zat zo ongelofelijk lekker, het vormde zich helemaal naar je lichaam. Normaal moet je altijd een kussen op een rieten stoel doen, maar hier dus niet!
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 19 mei 2004 08:21 schreef Bright het volgende:
DuchessX, die metalen stoelen zijn wel vreselijk koud, dus je moet dan altijd een dekje of kussen gebruiken om erop te zitten. Houd je daar wel rekening mee? (Je kunt zo'n mooie bak kopen die in de tuin kan blijven staan en waarin de kussens kunnen worden bewaard)
Hoever sta je met een tuinontwerp? Heb je het resultaat van mijn Tuinontwerp nog gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |