Een aantal post geleden zei je nog, dat die kaartjes overbodig waren, omdat het bedrijf van je vader, gratis kaartjes aan jou heeft gegeven.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef Pizzaman het volgende:
Het is niet zo dat ik er vanaf moet, maar misschien willen mensen gewoon gaan. Twee tickets voor 230 euro is dan ook het laagst wat ik kan gaan.
Ik begrijp je redenering niet helemaal... je kan beter 600 euro voor 6 kaarten opstrijken dan 2 keer naar een zelfde show kijken, maar je moet het zelf maar weten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:53 schreef Pizzaman het volgende:
Het is niet zo dat we er echt vanaf moeten voor dumpprijzen. Het zou leuk zijn als ik ze kon verkopen, maar niet voor extreem lage prijzen. Dan gaan we gewoon twee keer.
In je openingspost staat dat je de kaartjes verkoopt wegens verhindering. Nu kan je opeens wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:53 schreef Pizzaman het volgende:
Het is niet zo dat we er echt vanaf moeten voor dumpprijzen. Het zou leuk zijn als ik ze kon verkopen, maar niet voor extreem lage prijzen. Dan gaan we gewoon twee keer.
Een paar posts daar beneden staat dat hij ze verkoopt omdat hij andere kaarten heeft, is wel wat tegenstrijdig, maar een reden hoef je toch niet te geven om iets te verkopen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:54 schreef borisman het volgende:
[..]
In je openingspost staat dat je de kaartjes verkoopt wegens verhindering. Nu kan je opeens wel.![]()
Je wordt wel steeds geloofwaardiger TS.
TS heeft zeer waarschijnlijk de kaartjes met een enorme korting weten te bemachtigen en probeert ze nu met winst te verkopen
Ik kan wel gewoon, maar ik ga dus twee keer. Het was dus mooi meegenomen als iemand ze kon overnemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:54 schreef borisman het volgende:
[..]
In je openingspost staat dat je de kaartjes verkoopt wegens verhindering. Nu kan je opeens wel.![]()
Je wordt wel steeds geloofwaardiger TS.
TS heeft zeer waarschijnlijk de kaartjes met een enorme korting weten te bemachtigen en probeert ze nu met winst te verkopen
Jazeker, ik heb nog steeds interesse in 4 kaarten eventueel, echter ben ik niet gecharmeerd van het diner wat inclusief is (dit heeft ook mede te maken met het feit dat ik in Zeeuws Vlaanderen woon en dus altijd een zondagmiddag voorstelling neem, rustig terug rij en onderweg een lekker restaurant uitzoek). Hoewel ik me realiseer dat hiervoor ook geld betaald is, heeft het voor mij weinig tot geen waarde. De prijs zal er dan ook naar moeten zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:25 schreef 303 het volgende:
...maar misschien heeft Michel nog interesse?...
Als ik jou was, dan zou ik superblij zijn als ik die 6 kaarten in één keer kwijt kon...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:29 schreef Pizzaman het volgende:
Sorry, het duurde even ben even weggeweest.
Na overleg hebben we besloten de tickets gewoon voor de vraagprijs aan te blijven bieden.
Dus 118,50 per stuk en 6 voor 700 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |