Kaartjes kunnen met een verzekering naar een andere datum worden verschoven. Annuleren kan alleen bij overlijden of ziekte.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:38 schreef Lionheaad het volgende:
geen verzekering afgesloten....???
Dus ga je toch lekker een andere keer???quote:Op maandag 17 mei 2004 14:49 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Kaartjes kunnen met een verzekering naar een andere datum worden verschoven. Annuleren kan alleen bij overlijden of ziekte.
De kaartjes zitten bovendien nog in de envelop dus ik kan zo niet zien welke plaatsen het zijn. Mocht je dit erg belangrijk vinden en serieus geintresseerd zijn dan wil ik de envelop wel openen.
Ik kan helaas ook niet 2 apart voor je verplaatsen. Als je ze alle 6 wilt zijn ze wel verplaatsbaar.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:09 schreef Cheiron het volgende:
jammer dat de 27e een zondag is , anders had ik er graag 2 besteld bij je
(zou afgelopen zaterdag gaan, maar mijn vriendinnetje was fijn de datum vergeten... !!#%%$)
Ik zal je bod in mijn achterhoofd houden, maar tot nu toe is het toch echt te weinig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:26 schreef Byfus het volgende:
200 euro voor 2 kaarten
Mocht Pizzaman alsnog inzien dat hij wat met de prijs moet doen, dan koop ik de andere twee kaarten wel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:34 schreef 303 het volgende:
...
Afijn, de 4 kaarten die ik had willen kopen van je bestel ik nu zelf wel online, scheelt me een boel ergernis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |