quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:44 schreef Hanneman het volgende:Ik probeer de tandarts al vanaf 13.45u te bellen, maar ik krijg nu nog steeds het antwoordapparaat. Daarin wordt gezegd dat ze lunchpauze hebben en dat er na 14u gebeld kan worden.
Zijn ze nu nog niet uitgelunched?
Nu heb ik wel even de tijd om af te koelen!
![]()
Ik ben er maar even heen gefietst. Volgens hun stond het antwoordapparaat er niet op. En ik ben gek.......
Volgens de tandarts heeft er spanning op de brug en kronen gestaan. Vervolgens is het stukje afgebroken wat heel dun is. Volgens de tandarts dus!
Ik heb hem ook nog gevraagd of het niet door het lostrekken van de tijdelijke voorziening kwam, maar daar kwam het volgens hem niet door. Tja...wat moet je dan zeggen.....dat het wel daardoor kwam......ik heb geen bewijs. En ik heb ook geen zin in 'ruzie' met de tandarts.
Over een paar weken komt er een kunststof laagje op, zodat hopelijk het 'gat' mooi opgevuld wordt.
Wat een gedoe zeg........pfffff.......ik heb 't nu wel weer gehad met m'n tandarts!!!! M'n hele bankrekening is geplunderd door die gast en nu heb ik nog steeds geen mooi gebit! Lekker hoor!
Ps. Ik heb 't nog niet over de bijkomende kosten gehad. Hier zal Ik toch wel weer voor op moeten draaien, grrrrrrrrrr!
[ Bericht 3% gewijzigd door Hanneman op 17-05-2004 17:08:23 ]