quote:Op maandag 17 mei 2004 12:03 schreef Cybart het volgende:
wuzzie klinkt als muzzy
dat klote tekenfilmpje van de BBC "om je kinderen een nieuwe taal te leren, zodat ze een voorsprong kunnen nemen op hun leeftijdgenootjes. wat is er nu immers een leuker cadeau dan een nieuwe taal"
[afbeelding]
In die reclame ook aangeboden door zo'n vreselijke "Gooise" troela lolquote:Op maandag 17 mei 2004 12:03 schreef Cybart het volgende:
wuzzie klinkt als muzzy
dat klote tekenfilmpje van de BBC "om je kinderen een nieuwe taal te leren, zodat ze een voorsprong kunnen nemen op hun leeftijdgenootjes. wat is er nu immers een leuker cadeau dan een nieuwe taal"
[afbeelding]
een semi-hellenquote:Op maandag 17 mei 2004 12:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
In die reclame ook aangeboden door zo'n vreselijke "Gooise" troela lolEcht een voorbeeld moeder hoor....not
quote:Op maandag 17 mei 2004 12:16 schreef DennisMoore het volgende:
Want u gunt uw kind toch ook het allerbeste?
U bent toch geen slechte ouder?
dat zijn idd van diequote:Op maandag 17 mei 2004 12:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik haat dat mens
quote:Op maandag 17 mei 2004 12:05 schreef Cybart het volgende:
Moguh meneer Waik
Ah de echte student aan het uithangen dus.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:06 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm nee ik zit niet in Tilburg. Kheb zelf vrij genomen. Final Fantasy Rulezzzzzz ja
.
Spending spree?quote:Op maandag 17 mei 2004 13:29 schreef Cybart het volgende:
*mijn tweede dvd vandaag besteld heb*
[afbeelding]
Coupling - the complete third series
maar hij komt pas over een maand uit
en de herdruk van de vanmorgen bestelde Buena Vista Social Club ook
ja, en dan nog in twijfel zitten of ik morgen op mijn vrije middag nog de stad induikquote:Op maandag 17 mei 2004 13:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Spending spree?.
Ik heb www.play.com alweer een tijdje weten te vermijden....
Voorraad shirtjes aanvullen?quote:Op maandag 17 mei 2004 13:35 schreef Cybart het volgende:
ja, en dan nog in twijfel zitten of ik morgen op mijn vrije middag nog de stad induik
Ik.. wil er.. niet.. aan.. denken!quote:en hoe lang ga je het nog volhouden?
Ja, die site is erg!quote:Op maandag 17 mei 2004 13:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Spending spree?.
Ik heb www.play.com alweer een tijdje weten te vermijden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |