abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19189236
quote:
Wanneer 2030 ??
Ja, het zal niet 2 keer achter elkaar in Afrika worden gehouden dat tournooi.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19189256
Wat is er mis met 2030?
pi_19189268
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:41 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met 2030?
Ook al is er wat mis mee, eerst zijn de andere continenten weer aan de beurt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19189304
quote:
Als Blatter er niet was had Marokko de wk al
Blatter voerde zware druk op Zuid-Afrika
Dan hadden ze de stemming ook wel verloren hoor.
pi_19189305
Jij doet alsof je het leuk vindt dat het niet in Marokko wordt gehouden?
pi_19189359
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:43 schreef SCH het volgende:
Jij doet alsof je het leuk vindt dat het niet in Marokko wordt gehouden?
Ik irriteer me gewoon een beetje heel erg aan de reacties uit het Marokkaanse kamp. In plaats van dat ze na de 4e mislukte poging eens kritisch naar zichzelf kijken beginnen ze constant te huilebalken en ligt het aan iedereen behalve aan Marokko.

Ik zie dat je weer het een en ander insinueert. Nou, ik zal je uit de droom helpen. Libië en Tunesië hadden mijn voorkeur, dus het is niet zo dat het van mij niet in een Islamitisch land mag worden gehouden.
pi_19189418
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan hadden ze de stemming ook wel verloren hoor.
Neeh heel anders

24 stemmen
Marokko 10
za 14

3 van Z-A wouden op Marokko stemmen ( ging niet door Blatter )

eigenlijk was het zo
Marokko 13
Z-A 11

en als Libie mocht stemmen
Marokko 14
ZA 10
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_19189422
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik irriteer me gewoon een beetje heel erg aan de reacties uit het Marokkaanse kamp. In plaats van dat ze na de 4e mislukte poging eens kritisch naar zichzelf kijken beginnen ze constant te huilebalken en ligt het aan iedereen behalve aan Marokko.
Ik ergerde me ook nogal aan de reacties - ik weet niet of ze niet goed naar zichzelf kijken, het kan ook aan andere factoren liggen: bijvoorbeeld de concurrentie. Dit keer hadden ze pech met Zuid-Afrika en ik vraag me zelf eigenlijk af of het wel zo'n slimme beslissing is. Ik acht Marokko beter in staat tot het organiseren van zo'n tournooi dan Zuid-Afrika, maar dat is mijn bescheiden mening.
quote:
Ik zie dat je weer het een en ander insinueert. Nou, ik zal je uit de droom helpen. Libië en Tunesië hadden mijn voorkeur, dus het is niet zo dat het van mij niet in een Islamitisch land mag worden gehouden.
Ik insinueerde niks, het was gewoon een vraag.
pi_19189451
Daar geloof ik niet zo in. Helemaal fris is Blatter niet, maar als Marokko al 4 keer met een bod was gekomen wat 100% klopt dan hadden ze het WK allang binnengehaald.

Waarom mocht Libie eigenlijk niet stemmen? Omdat ze kandidaat waren?
pi_19189483
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar geloof ik niet zo in. Helemaal fris is Blatter niet, maar als Marokko al 4 keer met een bod was gekomen wat 100% klopt dan hadden ze het WK allang binnengehaald.

Als Libie zou winnen lieten ze Israel niet in
pi_19189495
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ergerde me ook nogal aan de reacties - ik weet niet of ze niet goed naar zichzelf kijken, het kan ook aan andere factoren liggen: bijvoorbeeld de concurrentie. Dit keer hadden ze pech met Zuid-Afrika en ik vraag me zelf eigenlijk af of het wel zo'n slimme beslissing is. Ik acht Marokko beter in staat tot het organiseren van zo'n tournooi dan Zuid-Afrika, maar dat is mijn bescheiden mening.
[..]
Als je je 4 keer kandidaat stelt en je zou van je fouten leren dan zou je de concurrentie toch 1 van die 4 keer moeten kunnen aftroeven lijkt me. Ik neem aan dat Zuid-Afrika wel wat helpende handjes toegestoken krijgt bij de organisatie.
quote:
Ik insinueerde niks, het was gewoon een vraag.
Ik 'ken' je langer als vandaag.
pi_19189524
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Libie was geen kandidaat meer tijdens de stemming, ze voldeden niet aan de eisen omdat ze Israel wilden weigeren als deelnemend land. Waarom ze niet mochten stemmen, weet ik niet.
pi_19189530
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als je je 4 keer kandidaat stelt en je zou van je fouten leren dan zou je de concurrentie toch 1 van die 4 keer moeten kunnen aftroeven lijkt me. Ik neem aan dat Zuid-Afrika wel wat helpende handjes toegestoken krijgt bij de organisatie.
[..]

Ik 'ken' je langer als vandaag.
Zuid-afrika kreeg alleen wk door Blatter
en door Mandela

Maar jah Zuid-afrika heeft hem nu
alle landen moeten voortaan stemmen
pi_19189543
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Als Libie zou winnen lieten ze Israel niet in
Dat was de vraag niet. Waarom mocht Libië niet stemmen? Omdat ze ook kandidaat waren? Dan lijkt het me nogal wiedes dat ze niet mogen stemmen en dan ligt dat niet echt aan Blatter. Als Libië al niet op Egypte had gestemd....

Libië had het eventueel samen met Tunesië of Egypte kunnen organiseren, dan had Israel daar hun wedstrijden kunnen afwerken, als ze zich al weten te kwalificeren (die kans acht ik klein).
pi_19189553
quote:

Dan zou Libie voor Marokko stemmen en dat wou Blatter niet
pi_19189567
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Dan zou Libie voor Marokko stemmen en dat wou Blatter niet
Heb je daar een bron van? Waarom mochten de andere landen die voor Marokko hebben gestemd dan wel stemmen?
  maandag 17 mei 2004 @ 10:57:34 #17
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19189575
Ik denk dat Zuid AFrika best een leuke locatie is voor een WK. En volgens mij ook by far de meest geschikte kanidaat.
pi_19189585
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Zuid-afrika kreeg alleen wk door Blatter
en door Mandela

Maar jah Zuid-afrika heeft hem nu
alle landen moeten voortaan stemmen
Kan je eigenlijk wel lezen?
pi_19189601
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Libië had het eventueel samen met Tunesië of Egypte kunnen organiseren, dan had Israel daar hun wedstrijden kunnen afwerken, als ze zich al weten te kwalificeren (die kans acht ik klein).
Kom op zeg, dan is het einde zoek - als 1 van de organiserende landen weigert om een deelnemend land te gaan huisvesten.
pi_19189607
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Waarom mochten de andere landen die voor Marokko hebben gestemd dan wel stemmen?
de andere landen zwichten niet voor Blatter
Europa 8 stemmen
4 naar Marokko
4 naar Zuid-afrika

Qatar stemde voor Marokko
S.Arabie stemde voor Z-A ( een moslimland helpt een andere moslimland niet )
Turkije voor Marokko
pi_19189616
Is die Meki een kloon van X-Ray ofzo, precies dezelfde mesjogge en blinde stijl van discussieren.
pi_19189631
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg, dan is het einde zoek - als 1 van de organiserende landen weigert om een deelnemend land te gaan huisvesten.
Helemaal koosjer is het niet inderdaad, maar ik vind het allemaal vrij voorbarig. Eerst maar eens zien dat Israel zich kwalificeert.

Trouwens, de Aziatische landen mogen wel gewoon kwalificatie-wedstrijden spelen terwijl ze daar Israel ook hebben weggepest.
pi_19189640
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:59 schreef Meki het volgende:

[..]

de andere landen zwichten niet voor Blatter
Europa 8 stemmen
4 naar Marokko
4 naar Zuid-afrika

Qatar stemde voor Marokko
S.Arabie stemde voor Z-A ( een moslimland helpt een andere moslimland niet )
Turkije voor Marokko
Dat is geen bron, alleen een teken dat je of niet kan lezen of mijn vraag niet begrijpt.
pi_19189649
quote:
Op maandag 17 mei 2004 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Helemaal koosjer is het niet inderdaad, maar ik vind het allemaal vrij voorbarig. Eerst maar eens zien dat Israel zich kwalificeert.

Trouwens, de Aziatische landen mogen wel gewoon kwalificatie-wedstrijden spelen terwijl ze daar Israel ook hebben weggepest.
Israel gaat het nooit halen
Israel krijgt geen wk
pi_19189661
quote:
Op maandag 17 mei 2004 11:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is geen bron, alleen een teken dat je of niet kan lezen of mijn vraag niet begrijpt.
dat is de waarheid geen bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')