Nee ik gaf mijn mening over jou, omdat je een bepaalde opmerking maakte.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:34 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Jij geeft nu je mening over mijn uitspraak. Vindt jij dat jij me nu beledigd hebt?
nee, maar jij reageert op mij, ik niet op jou.quote:daar ging het topic niet over
dit zeg je toch echt zelf, in eerste instantie.quote:Omdat jij dit zegt vind ik jou een stakker
Beledig je iemand dan niet door het geven van je mening ?
niet bepaald een consequente manier van redeneren.quote:Nee ik gaf mijn mening over jou, omdat je een bepaalde opmerking maakte.
En daarom zei ik dat 't daar niet over ging, ik begin, ik sluit af...quote:Op maandag 17 mei 2004 16:52 schreef IBAZ het volgende:
nee, maar jij reageert op mij, ik niet op jou.
Waarom niet, je kunt toch een mening vormen over iemand op basis van uitspraken die iemand doetquote:Op maandag 17 mei 2004 16:52 schreef IBAZ het volgende:
niet bepaald een consequente manier van redeneren.
Kom nou, de politie beveelt iedereen van harte aan om hun huis zo goed mogelijk te beveiligen, dat doen ze niet als bewezen is dat er dan meer wordt overvallen. Bovendien kan een dief niet zien dat het huis zo goed beveiligd is als je het bijvoorbeeld aan de buitenkant niet laat zien....quote:Op maandag 17 mei 2004 12:39 schreef gsx750 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet man!, dan weten ze JUIST dat daar iets te halen valt en zullen ze inbreken.
Ik heb je al om een bron gevraagd, dus wederom....quote:Op maandag 17 mei 2004 12:26 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Kun je niet begrijpen dat het zo zelden (lees: nooit) gaat?
Als het met argumentatie gaat wel, en dat deed ik. Ze wil echter niet inhoudelijk reageren....nou ja, ik lig er niet wakker vanquote:Op maandag 17 mei 2004 16:21 schreef IBAZ het volgende:
[..]
wacht eens even, constateren dat iemand dom is, is geen belediging uiten. Dat is gewoon een mening hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |