abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2004 @ 16:38:46 #101
77417 Fool
Rielekst!
pi_19197500
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:34 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Jij geeft nu je mening over mijn uitspraak. Vindt jij dat jij me nu beledigd hebt?
Nee ik gaf mijn mening over jou, omdat je een bepaalde opmerking maakte.

Ik vind jou een stakker omdat je dit en dit zegt, mijn mening slaat dan terug op jou... En daar kun je iemand inderdaad mee beledigen, of diegene zich beledigt voelt hangt van het feit af of ie zich aangesproken voelt...

Maar daar ging dit topic niet over....
Uhm...
  maandag 17 mei 2004 @ 16:52:25 #102
65918 IBAZ
broeinest
pi_19197834
quote:
daar ging het topic niet over
nee, maar jij reageert op mij, ik niet op jou.
quote:
Omdat jij dit zegt vind ik jou een stakker
Beledig je iemand dan niet door het geven van je mening ?
dit zeg je toch echt zelf, in eerste instantie.
ik vraag of jij mij beledigt, door jouw mening te geven en je zegt:
quote:
Nee ik gaf mijn mening over jou, omdat je een bepaalde opmerking maakte.
niet bepaald een consequente manier van redeneren.

[ Bericht 0% gewijzigd door IBAZ op 17-05-2004 16:58:19 ]
  maandag 17 mei 2004 @ 17:00:57 #103
77417 Fool
Rielekst!
pi_19198046
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:52 schreef IBAZ het volgende:
nee, maar jij reageert op mij, ik niet op jou.
En daarom zei ik dat 't daar niet over ging, ik begin, ik sluit af...
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:52 schreef IBAZ het volgende:
niet bepaald een consequente manier van redeneren.
Waarom niet, je kunt toch een mening vormen over iemand op basis van uitspraken die iemand doet
Uhm...
pi_19198678
quote:
Op maandag 17 mei 2004 12:39 schreef gsx750 het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet man!, dan weten ze JUIST dat daar iets te halen valt en zullen ze inbreken.
Kom nou, de politie beveelt iedereen van harte aan om hun huis zo goed mogelijk te beveiligen, dat doen ze niet als bewezen is dat er dan meer wordt overvallen. Bovendien kan een dief niet zien dat het huis zo goed beveiligd is als je het bijvoorbeeld aan de buitenkant niet laat zien....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19198715
quote:
Op maandag 17 mei 2004 12:26 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Kun je niet begrijpen dat het zo zelden (lees: nooit) gaat?
Ik heb je al om een bron gevraagd, dus wederom....

Even uit eigen ervaring....toen ik een jaar of 8 was drong midden op de dag een indringen in ons huis binnen. Volgens mij was 'ie niet helemaal 100. Mijn vader gooide hem op de grond en brak zelfs een been. De inbreker werd meegenomen en mijn pa hoefde alleen wat verzekeringspapieren in te vullen.

Je wordt belazerd door de media (ook Fok! doet daar vrolijk aan mee) die je wil wijsmaken dat het systeem fout is. Dat is juist niet zo, je mag heel veel.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19198811
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:21 schreef IBAZ het volgende:

[..]

wacht eens even, constateren dat iemand dom is, is geen belediging uiten. Dat is gewoon een mening hebben.
Als het met argumentatie gaat wel, en dat deed ik. Ze wil echter niet inhoudelijk reageren....nou ja, ik lig er niet wakker van
pi_19198930
En mijn pa had geen jarenlange trauma's of andere welvaartsziektes
  maandag 17 mei 2004 @ 23:07:22 #108
95108 -chImp-
de eeuwige verveling
pi_19205611
Tja euhm inbreken.. euhm tja. Das kut voor je enzo :p
pi_19206620
Altijd kut als iemand in jouw 'domein' is geweest. Afblijven moeten ze...ergste is het als ze iets meenemen wat van waarde is voor jou. Een foto, schilderij, het zilveren bestek van je dooie oma, je brommer.

Stelen is echt werkelijk het meest trieste dat er is. En als ik ooit degene zie rijden op mijn moeders brommer (jaar voor gespaard, werkeloos zijn tegen je zin in is ook niet alles) heeft gejat....Argh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')