De strijkbout NIET te hoog zetten...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:18 schreef schatje het volgende:
Hmmz, met een strijkbout erop. En natuurlijk wel iets tussen doen. Papier ofzo om de laatste restjes op te vangen.
Hm, misschien wel interessant aangezien er ook wat vuil op mijn schoenen zit..quote:Op maandag 17 mei 2004 13:26 schreef Solitarias het volgende:
Gewoon met een sopje, daarna heeel goed naspoelen en het suede opnieuw impregneren met spuitbus-was
Niet je hele schoen in het sopje natuurlijk (dat kost je je vetvooraad in het leer). Gewoon op de plek zelf gebruiken (na het strijkbout-truukje)quote:Op maandag 17 mei 2004 14:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hm, misschien wel interessant aangezien er ook wat vuil op mijn schoenen zit..
Een sopje van wat? Gewoon wasmiddel? Bepaalde temperatuur van het water nog?
Dure stappers, dus kwaliteit mag ik aannemen (dus niet een geplakte maar genaaide constructie). Kunnen dus zonder problemen in heet water gezet worden (zonder zeep erin). Kaarsvet wordt weer vloeibaar in heet waterquote:Op maandag 17 mei 2004 15:08 schreef MG_ het volgende:
Hmm, Sopje?
Hoe dan? Met een sponsje ofzo.... En krijg ik dan niet juist meer vlekken? Naspoelen onder de kraan klinkt mij ook wat link?
Knetter dure stappers, maar echt onmogelijk om zonder de hele dag op te letten schoon te houden![]()
Ah, da's een goede, ik heb vorige week net de lak op mijn bijzettafel verneukt toen ik met een te hete bout het kaarsvet eraf wilde halen......quote:Op maandag 17 mei 2004 19:01 schreef Christine het volgende:
Nog een tip:
Als je het met de strijkbout niet aandurft, probeer het dan met de föhn.
Fotow?quote:Op maandag 17 mei 2004 08:48 schreef MG_ het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik en of ik kaarsvet uit m'n suede schoenen kan halen?
Heb al zo'n blokje gebruikt: kaarsvet zelf is er wel vanaf, zit nu alleen nog een donkere vlek op.
Kan ik hier nog iets aan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |