stort het dakterras inquote:Op maandag 17 mei 2004 02:36 schreef nikky het volgende:
passen er eigenlijk wel zoveel mensen op zo'n dakterras?
ik bedoelde eigenlijk qua ruimtequote:Op maandag 17 mei 2004 02:38 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
stort het dakterras in![]()
dag feestje
![]()
Heb ook nog de gang erbij natuurlijk.. Dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen..quote:Op maandag 17 mei 2004 02:36 schreef nikky het volgende:
edit onderstaande is voor s'avonds
taart.. oke ik geloof dat men tegenwoordig geen taart meet eetik zou gewoon wat anders voor de taart verzinnen dat wordt anders een enorm duur geintje
drank? meestal kun je wel wat met de slijter regelen dat als je teveel overhoud dat je dat terugmag brengen...
chis nootjes... m'&s zijn ook in trek tegenwoordig
passen er eigenlijk wel zoveel mensen op zo'n dakterras?
Hehe nee dat niet stond ook een zwembad in van 4000 kiloquote:Op maandag 17 mei 2004 02:38 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
stort het dakterras in![]()
dag feestje
![]()
te krap ? krapper als in een discotheek op zaterdag.. Geen idee hoeveel ruimte mensen precies innnemen.quote:Op maandag 17 mei 2004 02:41 schreef nikky het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk qua ruimte
10x6 er moeten ook nog wat zitplaatsen zijn ( meeste staat maar goed men wil ook wel ff zitten neem ik aan ) dan heb je ook nog dingetjes waarop je je hapjes en drankjes neerzet
dan word het volgend mij wel heel erg krap met zoveel mensen
Partytenten zijn daar altijd heel klein en niet stevig heb ik het idee.. Ik moet wel een iets groter ding hebben wat ook zijwanden heeft.. Wil natuurlijki niet als het regent dat alles in de soep loopt... Want ze passen niet allemaal in mijn kamer... Geeft ook wat meer bescherming in de late uurtjes als de wind aanbreekt..quote:Op maandag 17 mei 2004 02:37 schreef Sandertje21 het volgende:
30 mensen is 3 taarten denk ik.
Een partytent kun je voor 30 euro bij de gamma halen of zo.
Voor lichten moet je gewoon veel mensen bellen, er is altijd wel iemand die iets heeft.
Een echt feest nog niet... Natuurlijk gaat wel iedereen zijn eigen bier etc meenemen.. Entree is natuurlijk alcohol.. Zal zelf denk ik maar voor 30 ¤ frituur halen. 10 ¤ chips 15 ¤ fris.. Bij de aldi. Dat moet voldoende zijn toch.. En 5 kratten bier.. Ervan uitgaand dat neit iedereen iets mee kan nemen..quote:Op maandag 17 mei 2004 02:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je hebt nog nooit van je leven een feest gegeven en je gaat het meteen zó groots aanpakken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er is op dit moment een grotere bij praxis volgens mijquote:Op maandag 17 mei 2004 02:51 schreef thefella het volgende:
[..]
Partytenten zijn daar altijd heel klein en niet stevig heb ik het idee.. Ik moet wel een iets groter ding hebben wat ook zijwanden heeft.. Wil natuurlijki niet als het regent dat alles in de soep loopt... Want ze passen niet allemaal in mijn kamer... Geeft ook wat meer bescherming in de late uurtjes als de wind aanbreekt..
Is dat zo dat morgen maar is bekijken dan! Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 17 mei 2004 02:54 schreef nikky het volgende:
[..]
er is op dit moment een grotere bij praxis volgens mijdie is twee keer zo groot als een standaard partytent..... wanden zou je er zelf voor kunnen maken met zeil
zou ook kunnen..quote:Op maandag 17 mei 2004 02:56 schreef thefella het volgende:
[..]
Is dat zo dat morgen maar is bekijken dan! Bedankt voor de tip... Ik kom opeens op het idee om is te gaan kijken naar voortenten etc.. voor caravans iedereen heeft wel zo'n ding toch ?
![]()
Hehe dat zou wel ergquote:Op maandag 17 mei 2004 03:00 schreef SiGNe het volgende:
als een persoon 50x50cm inneemt kan je op je dakterras 144 mensen kwijt, het is dan wel erg druk.
voor 's avonds is verder bier en chips/nootjes/m&m's genoeg, evt. ook een komkommertje en radijsjes erbij, doen het ook altijd wel lekker.
Zitplaatsen moet je je ook niet al te druk over maken, evt gaan ze gewoon op de grond zitten.
5 kratten voor 100 man is erg weinig, ongeveer 1 flesje de man.quote:Op maandag 17 mei 2004 02:53 schreef thefella het volgende:
[..]
Een echt feest nog niet... Natuurlijk gaat wel iedereen zijn eigen bier etc meenemen.. Entree is natuurlijk alcohol.. Zal zelf denk ik maar voor 30 ¤ frituur halen. 10 ¤ chips 15 ¤ fris.. Bij de aldi. Dat moet voldoende zijn toch.. En 5 kratten bier.. Ervan uitgaand dat neit iedereen iets mee kan nemen..
quote:Op maandag 17 mei 2004 03:03 schreef SiGNe het volgende:
5 kratten voor 100 man is erg weinig, ongeveer 1 flesje de man.
Jaja dat snap ik natuurlijk ook... Maar ik ga ervan uit dat ze het wel meenemen... Want anders komen ze er gewoon niet in.. Nee dat is niet waar.. Maar hier dus ervaring mee ?? Ik mag wel hopen dat ze het meenemen.. Heb het namelijk duidelijk in het mailtje gezet. En ook nog is aan iedereen een smsje gestuurd. Met daarin dezelfde boodschapquote:Op maandag 17 mei 2004 03:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
5 kratten voor 100 man is erg weinig, ongeveer 1 flesje de man.
ik denk dat je minstens het dubbele nodig hebt, ook al nemen mensen eigen drank mee (doen ze bij studentenfeesten iig meestal nooit)
Vergeet trouwens ook niet om een paar flessen rode en witte wijn te kopen.
Misschien is het trouwens ook een optie om een thuistap te huren bij de slijter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |