Bedank iig voor je tip, ik vind het minder dat jullie gelijk zo dom reageren, mensen hebben niet echt een hoog iq hierquote:Op maandag 17 mei 2004 00:33 schreef Copycat het volgende:
Als dit serieus is: door haar van tevoren te waarschuwen dat jij deze vreemde tic hebt.
En er eens mee naar de dokter gaan.
Maar aangezien dit je tweede topic is, en je eerste topic in Onzin na OP direct gesloten is, zeg ik:.
ja inderdaad, dat kun je wel vergetenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:38 schreef HeNdRiCkJuH het volgende:
laatst had ik onbewust een vrouw een beetje in haar mond geplast, ik kreeg gelijk een klap in mijn gezicht, en ze liep gelijk weg zo kan ik toch nooit lang bij een vriendin blijven!
als ze daarom alleen al weggeloopt zal er verder ook wil iets niet goed zitten in de relatie.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:38 schreef HeNdRiCkJuH het volgende:
laatst had ik onbewust een vrouw een beetje in haar mond geplast, ik kreeg gelijk een klap in mijn gezicht, en ze liep gelijk weg zo kan ik toch nooit lang bij een vriendin blijven! :'(
Ik poepte laatst in haar plassertje, erg storend, kan ik me voorstellen. Maar dat ze me er op aansprakquote:Op maandag 17 mei 2004 00:38 schreef HeNdRiCkJuH het volgende:
laatst had ik onbewust een vrouw een beetje in haar mond geplast, ik kreeg gelijk een klap in mijn gezicht, en ze liep gelijk weg zo kan ik toch nooit lang bij een vriendin blijven!
Dankje man, het klopt wat je zegt.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Caesu het volgende:
[..]
als ze daarom alleen al weggeloopt ze er verder ook wil iets niet goed zitten in de relatie.
sterkte iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |