dan is er een kans dat ik zou komen...quote:Op maandag 17 mei 2004 16:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus als het op een zaterdag zou zijn kom je wel?
Ik kan écht niet. Oja! Fotoboek! Was het helemaal vergetenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:14 schreef Silmarwen het volgende:
Doodmetaal jij komt gewoon enge fb hoer
Indaad, bedanktquote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het staat niet in de OP en in de titel staat het zover naar rechts dat het weg kan vallen in de AT.
Ja, maar kom eerst maar eens met wat voorproefjes he, kijken of het het waard is er voor naar Adam af te zakken. Het gaat tenslotte om the thing and the whole of the thing he.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:15 schreef Silmarwen het volgende:
Ow en stinkie jij wilde toch ook mn tieten zien.
Nu heb je de kans om me lam te voeren
Het wordt dus zaterdag?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus als het op een zaterdag zou zijn kom je wel?
Pollers wilden de vrijdagquote:Op maandag 17 mei 2004 16:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het wordt dus zaterdag?
Vrijdag.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pollers wilden de vrijdag
Dit is best wel gedoemd te mislukken hé?quote:Op maandag 17 mei 2004 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mjah.. lekker belangrijk.. wie wil er nou POL-ers meetenquote:Op maandag 17 mei 2004 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen voorproefjes nodig want het idee is belangrijker dan de uitvoering daarvanquote:Op maandag 17 mei 2004 16:37 schreef stinkie het volgende:
Het gaat tenslotte om the thing and the whole of the thing he.
Ik doe m'n best met lobby werk andersquote:Op maandag 17 mei 2004 16:40 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dit is best wel gedoemd te mislukken hé?!
Bier, pils, geel bocht, goudgele rakker, ale, alcoholisch vocht met hopextracten.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mjah.. lekker belangrijk.. wie wil er nou POL-ers meeten
Kan nietquote:Op maandag 17 mei 2004 16:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik doe m'n best met lobby werk anders
Jullie werken niet mee.
"iek! Bah! Andere mensen! Eng! willen we niet! brrrr! "
Kom gewoon
Niemand, da's nu wel duidelijkquote:Op maandag 17 mei 2004 16:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mjah.. lekker belangrijk.. wie wil er nou POL-ers meeten
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen voorproefjes nodig want het idee is belangrijker dan de uitvoering daarvan
(als ik het goed onthouden hebPratchett quote toch?
Natuurlijk ken ik Pterryquote:Op maandag 17 mei 2004 17:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Pratchett
U stijgt in mijn achting
Dit is net als trots zeggen dat je ook in de Scheveningse gevangenis hebt gezeten.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ben niet voor niets ook LIT mod
Ligt er maar net aan waarvoorquote:Op maandag 17 mei 2004 18:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dit is net als trots zeggen dat je ook in de Scheveningse gevangenis hebt gezeten.
Voorproefjes? Hey het is alles of niets hoor ik doe niet aan testritjesquote:Op maandag 17 mei 2004 16:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, maar kom eerst maar eens met wat voorproefjes he, kijken of het het waard is er voor naar Adam af te zakken. Het gaat tenslotte om the thing and the whole of the thing he.
kutdatum trouwens![]()
Dat beeld word uiteraard beverstigd als je naar de aanwezigheids-lijst kijktquote:Op maandag 17 mei 2004 18:41 schreef Silmarwen het volgende:
Zaterdag mag ook van mij maar onzinners zijn echt watjes
Had je nog iets anders te melden dan dat je met stomheid geslagen bent?quote:Op maandag 17 mei 2004 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |