Ja, daarom is het toch maar Amsterdam geworden, dat wou Knut graag.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Boeie, integratie moet van beide kanten komen..
Er kunnen nu eenmaal meer mensen op een zaterdag dan op een vrijdag, OV, werk, enz.
De dag is pol, de plaats in Knut, das heel wat anders dan onzinquote:Op maandag 17 mei 2004 10:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, daarom is het toch maar Amsterdam geworden, dat wou Knut graag.
Dus de plaats is onzin, de dag politiek.
Lekker correct toch
Ik vind amsterdam anders aardig onzin hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 10:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
De dag is pol, de plaats in Knut, das heel wat anders dan onzin
Zaterdag is te vermoeiend.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:00 schreef Dagonet het volgende:
En waarom hebben de pollers besloten tot een vrijdag?
Jij verslaapt je toch welquote:Op maandag 17 mei 2004 11:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zaterdag is te vermoeiend.
quote:Op maandag 17 mei 2004 11:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij verslaapt je toch wel
Dan is een meet op een vrijdag alleen maar kutter want dan ben je brak op zaterdag...quote:Op maandag 17 mei 2004 11:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Geloof dat er velen tussen zitten die hun OV niet kunnen gebruiken op zaterdag ofzo, en paar moeten werken op zaterdag ofzo.
Je bent er toe in staatquote:Op maandag 17 mei 2004 11:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Laat in de middag?
Ik koop altijd al treinkaartjes, maar ik heb wel zo'n kortingskaartquote:Op maandag 17 mei 2004 11:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan is een meet op een vrijdag alleen maar kutter want dan ben je brak op zaterdag...
En je kan ook treinkaartjes kopenzijn er wel meer die dat doen
Ik heb geen OVquote:Op maandag 17 mei 2004 11:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Je krijgt toch ook korting met je OV? Ik kom nog uit die goeie ouwe tijd dat ie altijd geldig was
Ja jij komt ookquote:Op maandag 17 mei 2004 15:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
komen dr nou ook echte (#)ONZ mensen of alleen POLlers en Knut?
Dat mensen de OP niet lezen ok, dat is bekend, maar de TT? Klik je gewoon random een topic aan en post je daar wat in ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:44 schreef stinkie het volgende:
Wanneer moet het eigenlijk gaan gebeuren?
Het staat niet in de OP en in de titel staat het zover naar rechts dat het weg kan vallen in de AT.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:51 schreef Dagonet het volgende:
Dat mensen de OP niet lezen ok, dat is bekend, maar de TT? Klik je gewoon random een topic aan en post je daar wat in ofzo?
zaterdag is een werkdag, en amsterdam is HOFDR veel te ver weg!quote:Op maandag 17 mei 2004 15:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja jij komt ook
Ik vind dat onzinners wel wat minder intregeren
Dus als het op een zaterdag zou zijn kom je wel?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zaterdag is een werkdag, en amsterdam is HOFDR veel te ver weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |