Björnquote:Op maandag 17 mei 2004 18:25 schreef DePresident het volgende:
(wie zaten er ook alweer in Expeditie Robinson?
)
Misschien gaat ze wel terug 'omdat de kameel vast eenzaam aan het ronddolen is in de woestein'quote:Op maandag 17 mei 2004 18:25 schreef DePresident het volgende:
Wedden dat Rani het karakterloze schepsel nu in de finale 2 meter voor de finish gaat zitten picknicken 'omdat het haar niet om het winnen gaat.?'
Yeahquote:Dit is een historische dag,
ik zal het nooit meer vergeten.......
Die speelt nu ook in de video clip van Sita meen ik, wellicht een idee voor R&C naast de RL soap die ze van mij mogen krijgen?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:41 schreef yohan.nl het volgende:
Björn![]()
Cool, welk liedje is dat dan?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:45 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die speelt nu ook in de video clip van Sita meen ik, wellicht een idee voor R&C naast de RL soap die ze van mij mogen krijgen?![]()
Rockstar ofzoquote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef yohan.nl het volgende:
Cool, welk liedje is dat dan?
Haha een RL Soap van R&C, ja dat zal wat worden!!quote:Op maandag 17 mei 2004 18:45 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die speelt nu ook in de video clip van Sita meen ik, wellicht een idee voor R&C naast de RL soap die ze van mij mogen krijgen?![]()
Dan laatie Clarinca maar wat vaker heen en weer lopen, het kan gewoon niet zo zijn dat Rani er met de titel vandoor gaat..quote:Op maandag 17 mei 2004 23:28 schreef ShowMaster het volgende:
Toegegeven, R&C hebben hun finaleplaats idd verdiend. Door met de bevolking samen te werken, namelijk. Iets wat ze tijdens hun hele reis niet hebben gedaan. Het kan verkeren.
Erg jammer dat J&E zo bij de pakken neer gingen zitten. Eerst van bikkels spreken en dan vervolgens pontificaal in het zonnetje liggen een kwartier voor de deadline. Erg zwak.
Voor de Reinierfans: hij gaat toch niet winnen! De finale bestaat uit een aantal krachtproeven; ik denk dat een sigaarrokende directeur van het Reinierkaliber nimmer de conditie heeft om zulks te winnen.
Dus: H&R GO GO GO GO GO GO GO GO!!!!!
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:28 schreef ShowMaster het volgende:
Toegegeven, R&C hebben hun finaleplaats idd verdiend. Door met de bevolking samen te werken, namelijk. Iets wat ze tijdens hun hele reis niet hebben gedaan. Het kan verkeren.
Het zou niet de eerste keer zijn dat Reinier op een fabelachtige manier toch de overwinning binnen kan slepen!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:28 schreef ShowMaster het volgende:
Voor de Reinierfans: hij gaat toch niet winnen! De finale bestaat uit een aantal krachtproeven; ik denk dat een sigaarrokende directeur van het Reinierkaliber nimmer de conditie heeft om zulks te winnen.
LOL! "Kom maar meisje! Je doet het goed *hijg*. Nog een paar rondjes, kom *steun* op, schat! Prima, we zijn er *steun* bijna."quote:Op maandag 17 mei 2004 23:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dan laatie Clarinca maar wat vaker heen en weer lopen, het kan gewoon niet zo zijn dat Rani er met de titel vandoor gaat... HET KAN GEWOON NIET
![]()
![]()
Oké, punt voor jou. Je hebt gelijk. Dat kan ik zien, omdat ik geen oogkleppen hebquote:Op maandag 17 mei 2004 23:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
kan me nog een Fleur (muts) met een vlag in haar hand herinneren die, doordat Reinier en Clarinca de avond daarvoor al vervoer hadden geregeld bij de plaatselijke bevolking, het deelnemersveld mocht verlaten.
Denk eens aan de geld inzamelactie, denk je dat de bewoners dat op eigen houtje gaan organiseren voor R&C als het twee anti-sociale kwallen waren geweestquote:Op maandag 17 mei 2004 23:28 schreef ShowMaster het volgende:
dr zijn ook camera's bij, ik denk dat dat ook wel een beetje heeft geholpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:13 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Denk eens aan de geld inzamelactie, denk je dat de bewoners dat op eigen houtje gaan organiseren voor R&C als het twee anti-sociale kwallen waren geweest
....en we hebben er van genotenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:52 schreef ShowMaster het volgende:
Je kunt gewoon niet ontkennen dat ze asociaal bezig zijn geweest tijdens PE (of iig asociaal in beeld zijn gemonteerd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |