te weinigquote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef juniz het volgende:
Hoeveel kilo zal R zijn afgevallen na deze reis?
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
dus: welk complot?
dat was geweldigquote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef DarkElf het volgende:
leukste moment?
tegen de dikke kont van een hard wegrennende kameel aankijken terwijl Hans staat te zwaaien welke kant hij w'el op moet...
" nee, je moet déze kant op".
Vind je het gek als Reinier een lift voor je neus wegkaapt en ook van anderen. Ik zou he ook doen. Zou dan ook keihard meedoen met zoietsquote:Op zondag 16 mei 2004 21:54 schreef janimie het volgende:
afkomstig van Bart maar wie was er het meest mee bezig ? Elias nietwaar
quote:"2 mensen die zichzelf blijven en laten zien dat ze er echt zin in hebben."
Dat moeten Elias en Jeske zijn.
Dit is ook mede door Reinhier zelf. (Toen ze van de meiden een slechte lift kregen)quote:Op zondag 16 mei 2004 21:54 schreef janimie het volgende:
afkomstig van Bart maar wie was er het meest mee bezig ? Elias nietwaar
wat klopt daar niet aan....wil je zeggen dar r&c zo zijn.....pas aardig gaan doen tegen mensen als ze je verder helpequote:Op zondag 16 mei 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Dag bikkelaars.
[..].
Idd!!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef DarkElf het volgende:
leukste moment?
tegen de dikke kont van een hard wegrennende kameel aankijken terwijl Hans staat te zwaaien welke kant hij w'el op moet...
" nee, je moet déze kant op".
Inderdaad en dat was bij Hans en Rani, de enige die niet met het complot meededen.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:02 schreef janimie het volgende:
En hoevaak is dat wegkape van een lift nou voorgevallen, 1 keer toch ?
Als je interviews erop naleest merk je wel dat het een en ander niet volgens plan is verlopen, ook dat er met de productie afspraken gemaakt zijn over de maximale snelheid enz...quote:Op zondag 16 mei 2004 22:01 schreef keijz het volgende:
zijn er helemaal geen theoriën hoe PE de uitslag had kunnen beďnvloeden?
ik meen me juist te herrineren dat Elias te keer ging tegen Reinier -omdat hij R. verdachtte van die 'lift'- en wegliep terwijl Reinier helemaal niet doorhad waar het over ging .quote:Op zondag 16 mei 2004 22:00 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dit is ook mede door Reinhier zelf. (Toen ze van de meiden een slechte lift kregen)
Toen Reinier terugkwam van de grens die ze niet overmochten en dan Elias ontmoete vroeg hij'm wat er gebeurd was en waarom ze daar nog zaten. Elias alles uitleggen over die auto die op een afgelen plek motorpech kreeg enz... Toen Elias Reinier vroeg wat er dan met hem was, ontweek hij die vraag en stapte door. Zo wek je wel achterdocht.
Ja, Elias werd toen kwaad omdat Reinier niets wou zeggen. Elias verdacht hem dan ook meteen (onterecht, want het stilzwijgen van Reinier was natuurlijk geen bewijs) van het geven van die valse lift.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:04 schreef janimie het volgende:
[..]
ik meen me juist te herrineren dat Elias te keer ging tegen Reinier -omdat hij R. verdachtte van die 'lift'- en wegliep terwijl Reinier helemaal niet doorhad waar het over ging .
Echt super idd.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef schatje het volgende:
Geweldig dat Elias en dat enge wijf met d'r achterlijke zweef gewauwel niet de finale hebben gehaald. Jezus, wat keken ze zuur bij het het afscheid nemen. Heerlijk gewoon.
En ik dacht dat Reinier zowat een hartaanval zou krijgen in die woestijn en met die proef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |