aftellen!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
zeer mooie aflevering
ben echt benieuwd naar volgende week!
of toen die van de heuvel af roldequote:Op zondag 16 mei 2004 21:41 schreef Karliene het volgende:
Haha, ik lag echt dubbel toen Reinier met die kameel ging rennen en in een van de laatste fragmenten op een fiets zat...Dit was echt de leukste aflevering tot nu toe vind ik
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 mei 2004 21:42 schreef Starfish het volgende:
OMG! Nee!
Jij wou zeggen dat je niet blij bent van Elias af te zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 21:42 schreef Starfish het volgende:
OMG! Nee!
Whaha dat jaquote:Op zondag 16 mei 2004 21:42 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
of toen die van de heuvel af rolde![]()
![]()
![]()
3 toch?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:46 schreef RobinhoX het volgende:
hoeveel amuleten hebben r&c nou?
Vooral Hans vind ik walgelijk. Rani is nog wel lief.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:45 schreef cptmarco het volgende:
Hans en Rani zijndus laat nu ook maar R&C de finale winnen....
justice vanwege dat hele complot gedoe en trachten hen (R&C) proberen weg te werken uit de race, nu liggen ze er zelf NET voor de finish eruit. mooi tochquote:Op zondag 16 mei 2004 21:44 schreef Starfish het volgende:
Justice?
Voor iemand die nog nooit een proef gewonnen heeft en die het alleen maar wint omdat een paar plaatselijke bewoners geld voor bezine ingezameld hadden?![]()
Dat dachten wij hier thuis ook...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef schatje het volgende:
Geweldig dat Elias en dat enge wijf met d'r achterlijke zweef gewauwel niet de finale hebben gehaald. Jezus, wat keken ze zuur bij het het afscheid nemen. Heerlijk gewoon.
En ik dacht dat Reinier zowat een hartaanval zou krijgen in die woestijn en met die proef.
Dat pendel ding kan dus ook bij het vuilnis.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef schatje het volgende:
Geweldig dat Elias en dat enge wijf met d'r achterlijke zweef gewauwel niet de finale hebben gehaald.
lolquote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef schatje het volgende:
En ik dacht dat Reinier zowat een hartaanval zou krijgen in die woestijn en met die proef.
Het complot was afkomstig van Bart, Hans vertelde Reinier dat Elias de aanstoker was. Hans loog/vergiste zich....quote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef janimie het volgende:
[..]
justice vanwege dat hele complot gedoe en trachten hen (R&C) proberen weg te werken uit de race, nu liggen ze er zelf NET voor de finish eruit. mooi tochEn ik was Eilas met dat gezeur en gezeik over Reinier wel weer zat, het ging em alleen nog maar daarom
Ondanks dat snerpstemmetje van Reinier deed hij gewoon mee aan de race zonder zich ook maar iets van al dat gekonkel van de rest van de groep aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |