Welke schoenmaat heb jijquote:Op zondag 16 mei 2004 18:37 schreef Together-Alone het volgende:
@Semtex:
Ik heb ze bij de grote-maten winkel vandaan, maar zag heel toevallig precies dezelfde staan bij Invito. Alleen in een andere kleur groen. Ze zijn trouwens wel laag.
Het ligt er bij mij een beetje aan. Heb een paar Bullboxers, en die zijn maat 42, maar met die puntenschoenen heb ik 44..quote:Op zondag 16 mei 2004 18:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Welke schoenmaat heb jij
ik heb 40 of 41 die schoenen die ik hier boven heb staan had ik nodig in maat 41 ik wou die schoenen perse dus ik ben 3 weken lang achter elkaar naar de stad geweest omdat ze hem steeds niet in maat 41 hadden. En eindelijk vorige week dus wel.
die heb ik dus in het witquote:Op zondag 16 mei 2004 21:19 schreef Together-Alone het volgende:
Ook nog maar even een fototje van de mijne dan![]()
[afbeelding]
Vrouwen met puntschoenen stamp ik uit voorzorg altijd heel hard op hun tenen zodat ze volledig uitgeschakeld zijn!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:58 schreef Sazzefraz het volgende:
heb je wel eens een puntschoen in je aars gehad?
Vans, maar lomp, neehquote:Op zondag 16 mei 2004 22:08 schreef Sazzefraz het volgende:
newsflash: neen, onze tenen zitten nimmer in die halve centimeter punt naast elkaar.
dat past namelijk niet
ik heb ook geen commentaar op jouw lompe osiris of vans schoenen
Gedraag je esquote:Op zondag 16 mei 2004 21:56 schreef Roellio het volgende:
Alle vrouwen met puntschoenen zijn KUTHOEREN!
Ik weet hetquote:Op zondag 16 mei 2004 21:21 schreef sefer het volgende:
[..]
Jemig, wat een esprit-trutje ben jij.
Bullshit! Ik heb ze ook, het zijn gewone gympen hoor, met een link naar Goodyear, een bandenfirma die vroeger bandjes voor F1 wagens leverde. Op de binnenzool staat het circuit van Suzuka gedrukt. F1 coureurs dragen vuurbestendige raceschoentjes, die gekeurd zijn met het FIA merk, op de binnenkant van de lip, deze schoenen zijn dat zeer zeker niet. Verkoperspraatje dusquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:58 schreef FunnyMuffin het volgende:
[afbeelding]
Heb deze gekocht! Die verkoper had het wel over van dat het echte F1-schoenen waren enzo, en dat je er niet lang fijn op kon lopen enzo. Vond het maar vaag, spoort hij nou niet of ligt het nou aan mij? Heb nog nooit van die schoentjes gehad, maar vond deze wel erg cool
wel prijzig, 110 euro
Stoere neon-veters erin?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:49 schreef BrauN het volgende:
Wat een gave schoenen komen hier langs, wel zeer modieus allemaal... Ik hou zelf van wat meer onopvallende schoenen. Voor de zomer heb ik deze gekocht, vooral voor bij lichte broeken.
[afbeelding]
Natuurlijk niet zo lullig gestrikt
Doe even niet zo lullig a.u.b. Ze zien er misschien wel niet zo modieus uit en staan een beetje vreemd op de foto. Maar ze zijn wel degelijk mooi en ik heb ze gekocht bij V&D.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Stoere neon-veters erin?
Waar kan je die dingen kopen man. Ik ga met carnaval als ambtenaar.
Paar er tussenuit knippen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:56 schreef Nouk het volgende:
Goed, ik heb dus die witte lage schoentjes, die open, met touwtjes. Volgens mij zijn ze wel algemeen bekend, je hebt ze in allerlei kleuren, volgens mij ook bij Invito, ze zijn van het merk MonShoe. Nu wil het zo zijn dat die touwtjes elastiek blijken te zijn en echt onwijs knellen. Ik heb ze al proberen uit te rekken met van alles, maar dat werkt amper...iemand toevallig hetzelfde probleem of een tip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |