Owja,alweer de 4e overwinning van het seizoen,wat wil je ermee zeggen?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Volgens mij hebben ze Utrecht verslagen met 3-0 hoor.
-Het openen van dit topic heel gedwongen en gefrustreerd overkomt. Ze hebben vandaag gewonnen dus is het een klein feestje.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Owja,alweer de 4e overwinning van het seizoen,wat wil je ermee zeggen?
Een klein feestje!? Je moet je schamen als Vitesse zijnde dat je niet voor UEFA meedoetquote:Op zondag 16 mei 2004 18:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
-Het openen van dit topic heel gedwongen en gefrustreerd overkomt. Ze hebben vandaag gewonnen dus is het een klein feestje.
-
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een klein feestje!? Je moet je schamen als Vitesse zijnde dat je niet voor UEFA meedoet
precies ja, als je met zulke spelers maar 4 wedstrijden kunt winnen hoor je niet in de eredivisie thuis.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een klein feestje!? Je moet je schamen als Vitesse zijnde dat je niet voor UEFA meedoet
OK,dan verdien je dus gewoon een enkeltje GGDquote:Op zondag 16 mei 2004 18:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]ja tuurlijk met deze selectie en instelling zeker. Pretletter.
Nee dat gaat wat te ver. De selectie komt duidelijk tekort voor UEFA (belachelijk dat je dat stelt trouwens) maar is te goed om naar de GGD te gaan. Vitesse hoort niet daar thuis dat mag duidelijk zijn.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,dan verdien je dus gewoon een enkeltje GGD
Nou nee hoor,zo hoog zit het nou ook weer niet maar er is geen mooier vermaak dan leedvermaak in dezequote:Op zondag 16 mei 2004 18:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind het wel jammer dat FCDB niet bij ons in de poule zitten. Hadden we die er ook uit kunnen schoppen alleen maar omdat DG dan een kutjaar zou hebben.
Ze hebben toch anders aardig d'r best voor gedaan dit seizoenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Vitesse hoort niet daar thuis dat mag duidelijk zijn.
Wij niet meer. Maar dat is wel iets wat je graag wilt horen zodat je verder kan bashen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou nee hoor,zo hoog zit het nou ook weer niet maar er is geen mooier vermaak dan leedvermaak in deze
Ach ja,wij zullen er komend seizoen wel uitvliegen maar ja,wij pretenderen ook niet dat we de 4e club van NL zijn
Ik kijk dan ook niet alleen naar de prestaties.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze hebben toch anders aardig d'r best voor gedaan dit seizoen
Ach ja,als er Vitesse supporters zijn die net iets te hoog van de toren af blazen krijgen ze dat van mij op hun bordjequote:Op zondag 16 mei 2004 18:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wij niet meer. Maar dat is wel iets wat je graag wilt horen zodat je verder kan bashen.
Maar daar ga je uiteindelijk toch wel op afgerekent worden aan het eind van het seizoen,of je het nu leuk vindt of nietquote:Op zondag 16 mei 2004 18:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet alleen naar de prestaties.
zou je toch eens moeten doen, dan krijg je misschien een iets realistischer beeld van de situatie van je club.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet alleen naar de prestaties.
Daar ben ik idd wel benieuwd naar als ze mochten degraderen.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:25 schreef Dezz het volgende:
Ik hoop echt dat ze degraderen, dan zitten ze daar met zo'n dik stadion in de Gouden Gids Divisie waar geen hond naar komt kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |