zoetsappig?? en Troy niet?? Kom op zeg!! Gladiator is toch een stukje dramatischer en bloediger dan Troy!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:40 schreef Stefijn het volgende:
Gladiator is veel te zoetsappig. En russel Crowe vind ik een stomme eikel van een acteur. In Gladiator nog niet, maar nu ik m vaker gezien heb in allerlei kloterollen met zijn slome kop en stomme ARTICULATIE..
qua mooie mannen is het 50-50 voor mij Crowe in Gladiator, Pitt in Troyquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:14 schreef Wobbie het volgende:
Kwa verhaal: Gladiator
Maar kwa mooie mannen (is ook heel belangrijk): Troy!
Jah gek he als het verhaal zo is geschreven.... dat met dat paard was inderdaad echt heel verrassend!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:17 schreef JeOma het volgende:
Gladiator, absoluut de beste. Opbouw is veel beter en daar komt bij dat ik films die een voorspelbaar einde hebben (Titanic ook bijv.) altijd een stukje minder. En je WEET gewoon dat Achilles een keer in z'n hiel wordt geschoten. En ja hoor... daar gebeurt het. En dat paard... het ligt er een beetje te dik bovenop in Troy. Plus wat al gezegd is, Crowe past veel beter bij de rol van gladiator dan Pitt in de rol van Achilles.
Troy krijgt van mij een 6.2, Gladiator krijgt een 8.3...
quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:32 schreef m021 het volgende:
Het zijn allebei kutfilms.
Ik slut me hierbij aan. Tevens is de muziek van Troy al gebruikt in Stargate. Tenminste, het lijkt er verdacht veel op!quote:Op zondag 7 november 2004 14:18 schreef Dizer het volgende:
Ik snap niet dat mensen die twee films met elkaar willen vergelijken. Troy was leuk om te zien, maar Gladiator was 100x beter! Gladiator had een mooier verhaal imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |