ik ook, ik zie Pitt ook niet echt een rol spelen zoals Crowe dat deed in Gladiatorquote:Op zondag 16 mei 2004 14:57 schreef Echo99 het volgende:
Troy heb ik nog niet gezien. Maar ik denk dat ik nu al kies voor Gladiator.
Ben ik het helemaal mee eens, ook de muziek en zelfs zinnen waren een aftreksel van gladiator.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:06 schreef Hazuki het volgende:
Gladiator is echt veel beter. Troy vond ik zwaar teleurstellend. Het verhaal is totaal van ondergeschikt belang. Het draait alleen om geweld, slechte dialogen en de reet van Brad Pitt. Echt de hele fokking film draait om die vent
Helaas was een groot deel van de bioscoopbezoekers het niet met mij eens. Die vonden het een hele stoere actiefilm ofzo
Troy speelt geloof ik 2000 jaar eerder dan Gladiator. Ik vind Troy vele malen minder; het gebaseerd is op een bestaand verhaal, maar ze hebben de belangrijkste elementen uit het verhaal gewoon weggelaten, en het verhaal ook nog eens veranderd.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:22 schreef SoNoS het volgende:
Wat zijn eigelijk de overeenkomsten tussen deze films?
De ene gaat toch over een gladiator in de romeinse tijd en de ander gaat toch over de belegering van Troje?
Is dat eigelijk in dezelfde periode gebeurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
Pitt kan héél diverse rollen met gemak aan, dus ik heb goede hoop voor deze.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:58 schreef danos het volgende:
[..]
ik ook, ik zie Pitt ook niet echt een rol spelen zoals Crowe dat deed in Gladiator
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |