ik heb al een bril opzich niet voor mn ogen want links is 0.25 en rechts 0.75 kortom ik zie vrij normaal. Maar die gast had zoiets van, probeer ff voor je hoofdpijn. nou dit bril helpt geen fuck dusquote:Op zondag 16 mei 2004 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Misschien een rare tip, maar laat je ogen eens nameten?
Je zult zelf initiatief moeten tonen..quote:Op zondag 16 mei 2004 14:22 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik ben als ik opsta wel vaak duizelig.Niet als ik gewoon zit ofzo.
@ vdo28 : de huisarts wil me godverdomme niet eens door verwijzen![]()
Mja, maar dan heb ik wel een doorverwijzing nodig en dat wil die eikel niet geven.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:23 schreef edje34 het volgende:
Ga je eigen eerst eens goed laten onderzoeken in het ziekenhuis.Laat desnoods een mri maken.
Zo kan je niet door blijven gaan.Sterkte
Ze moet eerst regulier dingen laten vaststellen..quote:Op zondag 16 mei 2004 14:25 schreef FastFox het volgende:
Ga eens naar een magnetiseur. Geloof dat het helpt en het helpt.
Ik heb dus bijna hetzelfde als jijquote:Op zondag 16 mei 2004 14:22 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik ben als ik opsta wel vaak duizelig.Niet als ik gewoon zit ofzo.
@ little_angel : Ik zit wel vrij vaak achter mn pc. huisarts zei dat het daar niet aan kon liggen
@ vdo28 : de huisarts wil me godverdomme niet eens door verwijzen![]()
@ CIXX : Al lang last van? En leer er mee leven...tja, maar ben wel vaak in de ziektewet enzo. Daarom wil ik er mede vanaf
voor een wiplash moet je een ongeluk of een klap op je nek hebben gehad toch? Die heb ik naar mijn weten niet gehad.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:25 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Je zult zelf initiatief moeten tonen..
Ik vind het ook zo vreemd dat je last van nekpijn hebt.
Lijkt wel een beetje op een whipplash..
maar er kunnen nog duizenden andere redenen zijn.
Zorg dat je doorverwezen word... Sta er op!
Dan een andere huisarts nemen.De jouwe kan een verwijzing naar het ziekenhuis niet weigeren.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, maar dan heb ik wel een doorverwijzing nodig en dat wil die eikel niet geven.
trouwens, licht aan mn ogen doet ook vrij pijn
de mijne is te laagquote:Op zondag 16 mei 2004 14:27 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik heb dus bijna hetzelfde als jijBij mij wilt de huisarts er ook niks aan doen.. alleen pillen voorschrijven omdat ik hoofdpijn heb
ga toch maar eens een andere huisarts nemen denk ik.
Bij mij ligt het denk ik ook niet aan de pc.. zit er zelf ook vaak achter en als ik er niet achter zit heb ik er ook last van. Ook duizelingen als ik buk, opsta en soms als ik loop.
Toen ik een keer duizelig werd en vlekken zag (je weet wel, alsof je verblind bent door de zon) heb ik mijn bloeddruk opgemeten en die was veeeeeeeeeel te hoog! Miss. kan dat ook bij jou een rol spelen?Nina
Dan ligt het daar misschien aan.. Ik weet het niet..quote:Op zondag 16 mei 2004 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
de mijne is te laagEn idd, wel door verwijzen naar fysio en pillen voorschrijven maar ziekenhusi ho maar.
Sterkte![]()
Als je bloeddruk te laag is kan het heel goed daar aan liggen.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
de mijne is te laagEn idd, wel door verwijzen naar fysio en pillen voorschrijven maar ziekenhusi ho maar.
Sterkte![]()
Volgens de huis arts alleen zo laag dat ik soms wat dizzy kan worden. Maar dit kan er volgens hem niet aan ligge. * Nekpijn heeft*quote:Op zondag 16 mei 2004 14:35 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Als je bloeddruk te laag is kan het heel goed daar aan liggen.
Laat uitzoeken hoe laag..
dat zeg ik, k vind dat nekpijn zo vreemd..quote:Op zondag 16 mei 2004 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens de huis arts alleen zo laag dat ik soms wat dizzy kan worden. Maar dit kan er volgens hem niet aan ligge. * Nekpijn heeft*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |