Vind ik ook wel lekker, maar dan alleen met Tzazikisalade of Philadelphia zuivelspread.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:11 schreef Tristessa het volgende:
Waldkorn.
Nu weten we het wel je hoeft het niet 3 keer achter elkaar te postenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef Petracev het volgende:
[..]
Vind ik ook wel lekker, maar dan alleen met Tzazikisalade of Philadelphia zuivelspread.![]()
Gisteren had ik er filet americain opgedaan...![]()
't zal wel aan mij liggen
Dat was natuurlijk niet de bedoeling,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Nu weten we het wel je hoeft het niet 3 keer achter elkaar te posten
Overkwam mij daarstraks ook, je kunt het in * wijzigen* uitvegen en * dubbele post * vermeldenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:24 schreef Petracev het volgende:
Dat was natuurlijk niet de bedoeling,
er ging iets behoorlijk fout..
thx!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Overkwam mij daarstraks ook, je kunt het in * wijzigen* uitvegen en * dubbele post * vermelden![]()
Oerbrood met zonnebloempitten (bruin dus).quote:Op zondag 16 mei 2004 13:02 schreef Redux het volgende:
Wat heeft jullie voorkeur?
Ik eet het liefst witbrood, lekker vers van de warme bakker.
Bij mij ging er wat anders fout misschien een bugje in fok waar we over gestruikeld zijn ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:30 schreef Petracev het volgende:
thx!
Wel vreemd, ik had toch echt maa 1x op invoeren geklikt!
done!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je kunt alle tekst uitvegen en dubbel post in * reden van wijziging * typen
mmmmmmmm lekker pindakaas , jammer genoeg kan ik dat zo laat niet meer eten dan eet ik de hele nacht pindakaasquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:33 schreef _bigmac_ het volgende:
In het weekend tijger wit.
Voor de rest fijn volkoren ( ook lekker rond 21 uur met pindakaas)![]()
ik zal verder braaaaaaaf zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:47 schreef Petracev het volgende:
done!
We gaan wel lekker offtopic zo hè?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |