*suprnova opstart*quote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja dusEn vrouw/vrouw ook
Alleen jammer dat je dan maar 1 vrouw als partner kunt selecteren, en 1 man maar. En dat is dus echt een enorme nicht!Maar voor je tegenspeler kun je wel kiezen uit iedereen, dus ook Mike
[afbeelding]
En nee, da's niet op de PS2, maar op de PC
Dat spel heeft een vriend van mij ook hier geinstalleerd vorige week, maar ik moet eerst denk ik mijn computertje een beetje visueel sterker maken, want erg lekker loopt ie niet. Heb er nog niet veel mee gedaan, was druk met Beyond Good & Evil en Prince of Persia...quote:Op zondag 16 mei 2004 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja dusEn vrouw/vrouw ook
Alleen jammer dat je dan maar 1 vrouw als partner kunt selecteren, en 1 man maar. En dat is dus echt een enorme nicht!Maar voor je tegenspeler kun je wel kiezen uit iedereen, dus ook Mike
[afbeelding]
En nee, da's niet op de PS2, maar op de PC
BO!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat spel heeft een vriend van mij ook hier geinstalleerd vorige week, maar ik moet eerst denk ik mijn computertje een beetje visueel sterker maken, want erg lekker loopt ie niet. Heb er nog niet veel mee gedaan, was druk met Beyond Good & Evil en Prince of Persia...
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:43 schreef Twaalfje het volgende:
*meldt*
HOI!!
Ja alles goed.. eindelijk een dag dat ik m'n comp zo min mogelijk hebt gebruikt. Ik zat voornamelijk buiten in de tuin met een glas icetea.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Wizard
Alles goed?
Niks mis meequote:Op zondag 16 mei 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja alles goed.. eindelijk een dag dat ik m'n comp zo min mogelijk hebt gebruikt. Ik zat voornamelijk buiten in de tuin met een glas icetea.
Ach ja een computer met een "clean install" is beter dan een comp die stikt van de onnodige bestandjes.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Niks mis mee
ik heb dat klote ding net volledig opnieuw geinstalleerd
Gelukkig was de Efteling wel leuk vandaag
Ja t was echt leuk. En zoo lang geleden dat ik geweest ben, toen ik voor t laatst ging waren ze de Vogelrok nog aan t bouwenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja een computer met een "clean install" is beter dan een comp die stikt van de onnodige bestandjes.
Ben jij naar de Efteling geweest? Wat cute...hahahaha. Ik ben al tijden niet meer in de Efteling geweest. Pakweg 4 jaar terug was ik pas voor het laatst geweest.
Ja Vogelrok had ik nog mogen meemaken. Alleen ik vind de attracties zo kort duren. De Python ben je ook binnen een paar minuten erdoorheen. Droomvlucht is te mierzoet en kort.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja t was echt leuk. En zoo lang geleden dat ik geweest ben, toen ik voor t laatst ging waren ze de Vogelrok nog aan t bouwen
Maar t was niet al te druk overal maar een kwartier ongeveer wachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |