quote:Op zondag 16 mei 2004 21:08 schreef Waxxer het volgende:
Kom, we gaan Vlarp een weekje laten volgen door Jambers
Overdag is Vlarp een doodgewone verkoopmederwerker annex serviceverlener. Maar als het weekeinde is begonnen, ontaardt hij in een partybeest puur sang. De kleding komt uit de kast en er wordt gedanst in menig discotheek in elke willekeurige stad....
en dan harde muziek en Vlarp steeds "haaaaiiiii hoe![]()
![]()
issie?? Haaaaiiii hoe gaat
![]()
![]()
het? Haaaaiiii lang niet
![]()
![]()
gezien!!!"
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:13 schreef Jerruh het volgende:
[..].
ik kan hem nadoen.
heel natuurgetrouw.
vandaagggg zijn weh in de dokken van antwerpen, alwaar we op zoek gaan naar josephine. josephine doet aan naaktlopen en verdient haar geld horizontaal.
ik ging turks/marokaans eten, want daar was terras en ik heb geen couscous gegeten, en toen kwam ik mijn vroeger zanglerares tegen en toen ben ik met een vriend nog een eind gaan lopen langs de maas.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]Je bent weer terug!!
Hoe was het??
quote:
oei arme waxxer, zorg voor die tijd wel dat je wat in huis hebt! gewoon bij de drogist op de hoek.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil jullie vast voorbereiden op veel gezeur mijnerzijds: morgen moet ik naar de kaakchirurg (verstandskies weg).ik wil nu al ibuprofen
Ik loop nooit langs de maas.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:22 schreef ajuu het volgende:
[..]en toen ben ik met een vriend nog een eind gaan lopen langs de maas.
Aaaawww, arme Waxjequote:Op zondag 16 mei 2004 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil jullie vast voorbereiden op veel gezeur mijnerzijds: morgen moet ik naar de kaakchirurg (verstandskies weg).ik wil nu al ibuprofen
jezus-apiraties?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel over de maas, maar dat is omdat ik dan de stad in ga, niet omdat ik dan denk van: laat ik eens gezellig over de maas lopen.
Lama
Over de brug natuurlijk, mutsquote:Op zondag 16 mei 2004 21:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
jezus-apiraties?
the passion of beaverhausen!![]()
Ach, tis een kwestie van wennen. En ik weet niet hoe lang Bradquote:Op zondag 16 mei 2004 21:32 schreef Andyvie het volgende:
Beav? Wat heb je met je icoontje gedaan? Je bent nu helemaal niet meer makkelijk te herkennen.Brad
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Over de brug natuurlijk, muts.
Wat moet ik met die mevrouw?quote:
ja mooie brug...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:45 schreef Jerruh het volgende:sint servaas brug
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |