1 citroen graag, met een schijfje ajuu!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jij gekke citroen jij
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
de kraag van mijn overhemd heeft soms een beavertje, dan heeft ie zo zijn eigen willetje en wil alleen maar recht opstaan en met geen mogelijkheid is hij dan nog om te vouwen en dan laat ik het maar zo...![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trek pupje af
Doet u mij een ajuutje met een schijfje waxxertje en een parasolletjequote:Op zondag 16 mei 2004 18:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
1 citroen graag, met een schijfje ajuu!![]()
Ja da's natuurlijk ook een optiequote:Op zondag 16 mei 2004 18:12 schreef blublub het volgende:
[..]
mijn overthemd wil soms een bloesje zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 18:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik geloof dat dat iig beter is dan een waxxertje of een ajuutje hebben
Mijn bloes heeft wel indruk op je gemaakt he?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn overthemd wil soms een bloesje zijn![]()
ik geloof dat ie je advies maar heeft opgevolgdquote:Op zondag 16 mei 2004 18:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja da's natuurlijk ook een optie
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
aha, je hebt een beetje een ajuutje blijkbaar![]()
Ach, is pupje ook weer blij en Ang3l verveeld zich niet meerquote:Op zondag 16 mei 2004 18:18 schreef blublub het volgende:
[..]
ik geloof dat ie je advies maar heeft opgevolgd
en nu ga ik eten ! bij den chineesch!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn bloes heeft wel indruk op je gemaakt he?
hahahahahahahhaaquote:Op zondag 16 mei 2004 18:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
de kraag van mijn overhemd heeft soms een beavertje, dan heeft ie zo zijn eigen willetje en wil alleen maar recht opstaan en met geen mogelijkheid is hij dan nog om te vouwen en dan laat ik het maar zo...![]()
ja en dat vooriemand die depressief is, goeie grap he?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahahahahahhaa![]()
Jeeeeezus hoe KOM je er in godesnaam op!!!!![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
en nu ga ik eten ! bij den chineesch!
voor slechte (en goede) grappen verwijs ik jullie verder door naar dr. waxxer!
![]()
waar?!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:23 schreef blublub het volgende:
ohw. mijn. god.
er staat echt een te rare foto van mij op internet
als ik uit mijn depressie ben, kom ik wel een keertje naar zwolle, goed?quote:Op zondag 16 mei 2004 18:24 schreef Waxxer het volgende:
ooohhhh ja ik ga chinees bestellen!!!![]()
eigenlijk wil ik met Ajuu mee
aawwww....quote:Op zondag 16 mei 2004 18:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja en dat vooriemand die depressief is, goeie grap he?
ja joh, ik kon echt mijn emoties kwijt in de Fok/Nachtlicht-wedstrijd...quote:Op zondag 16 mei 2004 18:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aawwww....
Nou maar het is toch wel eens zo, dat depressieve mensen vaak juist heel creatief zijn door het vele peinzen en denken en dromen enz.
jah op internet, dat zeg ik tochquote:Op zondag 16 mei 2004 18:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
waar?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |