wedden van welquote:Op zondag 16 mei 2004 14:59 schreef Cybart het volgende:
nooit wat van gemerkt
neej...quote:Op zondag 16 mei 2004 15:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wedden van wel.
dan zelfs nog ben ik best....ehm..... goodquote:Op zondag 16 mei 2004 15:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
neej...
nouja,... nee eigenlijk niet nee
best jammer
ofja ik kan me wel gedeeltjes van evil jerre voor de geest halen
maar dat is voornamenlijk als we aan het roddelen zijn
dan wordt je straat afgezet met rood/wit lint enzoquote:Op zondag 16 mei 2004 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan zelfs nog ben ik best....ehm..... good.
als ik kwaad ben, of chago of boos, dan is een afstand van 15 meter een handige maat....
maar ben toch bijna nooit boos enzo.
uhuh, dan krijgt iedereen een straatverbod en zie je uit mijn kamer allemaal bliksemflitsen komen!quote:Op zondag 16 mei 2004 15:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan wordt je straat afgezet met rood/wit lint enzo
gevarenzone!
en dan wordt je een of andere actionfigure die de wereld dreigt te vernietigen?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh, dan krijgt iedereen een straatverbod en zie je uit mijn kamer allemaal bliksemflitsen komen!
nee hoorquote:Op zondag 16 mei 2004 15:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan wordt je een of andere actionfigure die de wereld dreigt te vernietigen?
heb jij zin in sandra reemer?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:19 schreef Jerruh het volgende:inso!!!!!
.
bwhuh ik heb zin in kroepoek!.
neee!!! arghhh!!! en ze hadden vanochtend in het hotel keiveel over van het satehbuffetquote:Op zondag 16 mei 2004 15:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb jij zin in sandra reemer?
euhm. ja ik kan nu zeggen dat je dan kroepoek moet pakken, maar die heb je vast niet in huis....
ik eet friet, met hamburgers, ik stouw m'n gezicht vol met vet, it's not like I need to keep in mind that people have to look at me, I can act like a pig, look like pig, it don't matter, I ain't got to keep up any pretenses.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:36 schreef Semisane het volgende:
wie weet er iets te doen met het eten??? ik wil iets verzinnen maar het lukt niet...Wel iets makkelijks hoor ik ga niet de keuken prinses uit hangen.....
Tja heb net al hamburgers op voor lunsjquote:Op zondag 16 mei 2004 15:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik eet friet, met hamburgers, ik stouw m'n gezicht vol met vet, it's not like I need to keep in mind that people have to look at me, I can act like a pig, look like pig, it don't matter, I ain't got to keep up any pretenses.
mmmm...lekker, mijn favoriete salada!quote:Op zondag 16 mei 2004 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
denk dat ik maar een maaltijd salade ga maken....wellicht met kip en mango....ofzow iets
quote:Op zondag 16 mei 2004 15:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik eet vanavond weer alleen.
ehm... het is duidelijk: helemaal in je eentje.. is niet leukquote:Op zondag 16 mei 2004 15:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik eet friet, met hamburgers, ik stouw m'n gezicht vol met vet, it's not like I need to keep in mind that people have to look at me, I can act like a pig, look like pig, it don't matter, I ain't got to keep up any pretenses.
Nu alleen nog even vertellen wie "we" zijn, en het plaatje is compleetquote:Op zondag 16 mei 2004 16:38 schreef Vlarp het volgende:
Tering zeg, ik ben echt compleet gesloopt...
Vrijdag Orangerie was leuk, niet bijzonder. Ben bij Aart blijven slapen, en had gisteren een verjaardag in Dordrecht, dat werd ook iets 2 uur voor we thuis waren. We sliepen pas om 6 uur vanmorgern ofzo en om half 11 waren we al weer helemaal op. En ik had gewoon f*cking te veel gezopen gisteren. Heb in tijden niet zo'n vette kater gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |