ehm... niemand?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:35 schreef blublub het volgende:
wie riep mij???
"So you can make me cum, that doesn't make you Jesus"quote:Op zondag 16 mei 2004 13:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook zo'n t-shirt!
quote:Op zondag 16 mei 2004 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"So you can make me cum, that doesn't make you Jesus"
Vond het altijd een erg sterke tekst
jepquote:Op zondag 16 mei 2004 13:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Staat je Polo kraagje omhoog?
nou heb je zo'n grote tuin.. heb je dan geen plek voor een tomatensoepboom, een basilicumstruik en een peperplant? vers is nog lekkerder hoor!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Hmmm, zelfgemaakt tomatencremebasilicumpepersoep!!!!
Eh... nou ja.... ik heb de tomatencreme soep opgewarmd uit een blikje... en er basilicum in gegooid... niet versgeplukt en geteeld maar uit een potje.... en ik heb er peper doorheen geroerd... ook uit een potje...... Maar dat heb ik wel ff ZELF gedaan
Maar zoo veel meer werk.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nou heb je zo'n grote tuin.. heb je dan geen plek voor een tomatensoepboom, een basilicumstruik en een peperplant? vers is nog lekkerder hoor!
ehm... volgens mij is dit meer iets voor een eigen huis- tuin- en keukenhomo?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:21 schreef beaverhausen het volgende:
Maar zoo veel meer werk..
Dat is leuk voor als de poetshomo weer langs komt.
Mijn kijk op de poets- en kokkerelnicht is laatst drastisch veranderd toen hij het wist te prsteren om chickentonight met rijst te verspestenquote:Op zondag 16 mei 2004 14:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar zoo veel meer werk..
Dat is leuk voor als de poetshomo weer langs komt.
Tsss en dat is dan een poets- en kookhomo?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn kijk op de poets- en kokkerelnicht is laatst drastisch veranderd toen hij het wist te prsteren om chickentonight met rijst te verspestenZelfs IK kan dat nog!
Hij schaamde zich dood
Je liep toch niet toevallig in je naksie door de kamer he?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:34 schreef Jerruh het volgende:
dr keek daarnet een of andere enge man over de schutting.
nee, da doe ik alleen op mijn eigen kamer, op 3 hoogquote:Op zondag 16 mei 2004 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je liep toch niet toevallig in je naksie door de kamer he?
Heb je een leuke glazenwasser?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, da doe ik alleen op mijn eigen kamer, op 3 hoog.
jaquote:Op zondag 16 mei 2004 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een leuke glazenwasser?
ik zwaai nooitquote:Op zondag 16 mei 2004 14:48 schreef Ang3l het volgende:
*mental pic: Jerre naakt achter de stofzuiger, zwaaiend naar de glazenwasser*
en ik stofzuig nooitquote:Op zondag 16 mei 2004 14:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zwaai nooit.
quote:Op zondag 16 mei 2004 14:51 schreef Cybart het volgende:
zuig je uberhaupt wel
Ja hallo, dan is't nu wel zuiver hoor!quote:Op zondag 16 mei 2004 14:53 schreef Jerruh het volgende:
[..].
al meer dan elf maanden.
ohw, ik vond je altijd wel een relacte kerelquote:Op zondag 16 mei 2004 14:53 schreef Jerruh het volgende:
[..].
al meer dan elf maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |