quote:Op maandag 17 mei 2004 08:27 schreef Semisane het volgende:
Gisteren Troy gezien, best een leuke film.
o ja, that reminds me, ik moet UPC weer bellenquote:Op maandag 17 mei 2004 08:48 schreef Cybart het volgende:
het hele netwerk lag plat
quote:Op maandag 17 mei 2004 08:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil niet schoonmaken! Ik ben te vroeg opgestaan! Ik heb geen zin in pannenkoeken! Ik wil terug naar bed!
Ik heb geen ochtendhumeur!
kijk dat doe je weer goedquote:Op maandag 17 mei 2004 08:59 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!De werkweek is niet alleen kort, maar leidt tevens een vakantie in van ruim anderhalve week!
Hey Bart!quote:Op maandag 17 mei 2004 09:13 schreef Cybart het volgende:
kijk dat doe je weer goed
Terwijl de Aldi gesloten is op zondag.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:16 schreef Sunjammer het volgende:
Soms kom je best leuke jongens tegen op een mooie zondag![]()
You've got my email addressquote:Op maandag 17 mei 2004 09:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Terwijl de Aldi gesloten is op zondag.
Vertel!
mijn weekend was topquote:Op maandag 17 mei 2004 09:23 schreef tech het volgende:
[..]
Hey Bart!Hoe was jouw weekend?
Ik had zo'n voorgevoel over de week tussen hemelvaart en pinksteren.
Ik heb inmiddels mijn nek al verbrand, dus ik begin al goed!
Overhemd over tshirt is toch gebruikelijker? Nouja, ach, dat tshirt kan uit.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:38 schreef Cybart het volgende:
tering het is nu al veel te warm hier
(mischien ik ook geen overhemd met daarover nog een t-shirt aan moeten doen)
jaquote:Op maandag 17 mei 2004 09:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Overhemd over tshirt is toch gebruikelijker? Nouja, ach, dat tshirt kan uit.
Ach ik heb het "boek" gedicht (nog) niet gelezen, dus vond het wel een leuke aktie film zeg maar en ben allang blij dat de special effect niet zo irritant overheerste als in Lotr of the matrix deel 2 en 3 of Star wars en ga zo maar door.quote:Op maandag 17 mei 2004 08:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
vond je? het was nog slechter, dan ik in mijn stoutste dromen had verwacht.
![]()
Een gebruinde gespierde langharige Brad Pitt in een rok maakt het voor mij al snel een leuke filmquote:Op maandag 17 mei 2004 10:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ik heb het boek (nog) niet gelezen, dus vond het wel een leuke aktie film zeg maar en ben allang blij dat de special effect niet zo irritant overheerste als in Lotr of the matrix deel 2 en 3 of Star wars en ga zo maar door.
Dus ja...het wat wel een leuke film.
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 mei 2004 09:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn weekend was top
<knip>
en hoe was jou familieweekend?
quote:Op maandag 17 mei 2004 09:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
<knip>
kan ik hem meteen geweldig opvouwen
<knip>
helemaal tot rust gekomen dus!quote:Op maandag 17 mei 2004 10:13 schreef tech het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Mijn weekend viel helemaal niet tegen!Mijn nek verbrand zoals gezegd, oftewel: heerlijk weer. Door de Ooijpolder gewandeld, wat heel erg mooi was. Ook een boottochtje gemaakt (waar ik dus verbrand ben) en voor de rest een heerlijk rustig weekend gehad!
en die wordt voor nog geen 8 euro (inc verzendkosten) bij me thuisbezorgdquote:De bekroonde muziekdocumentaire "Buena Vista Social Club" van regisseur Wim Wenders (Paris, Texas) vertelt het succesverhaal van een groep legendarisch Cubaanse jazzmuzikanten. Met hun gelijknamige Grammy Award winnende album werd de gelegenheidsformatie direct een sensatie. De "Super-Abuelos" (super-opa's) worden gevolgd op Cuba bij de opname van hun tweede plaat en in hun dagelijks leven. Ook zijn beelden te zien van de uitverkochte concerten die zij gaven in New York en het Amsterdamse Carre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |