ow, zijn we uitgenodigd om mee te ontbijten bij Yvonne?quote:Op zondag 16 mei 2004 10:13 schreef yvonne het volgende:
Kommaarkommaarkommaar.
Ja, fijn, maar geen rel te bekennenquote:Op zondag 16 mei 2004 10:32 schreef Bayer het volgende:
Het ontbijt vliegt erin als God's woord in een ouderling.
Yummie.
Nog een lekker kopje:
[afbeelding]
Owja? Waar is het bier dan?quote:
Nee, maar de voorbereiding loopt als een dolle!quote:Op zondag 16 mei 2004 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, fijn, maar geen rel te bekennen
Je gaat toch geen bier bij de BBQ zetten, dan wordt het warmquote:Op zondag 16 mei 2004 10:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owja? Waar is het bier dan?
Het gaat om de kwaliteit van het leven, niet om de lengte daarvan!quote:Op zondag 16 mei 2004 10:37 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Jij leeft niet lang! :'(
Dit verklaart een hoopquote:Op zondag 16 mei 2004 10:51 schreef Dirkh het volgende:
Ik rook niet, drink niet en ben vegetarier, maar waar is godverdomme de rel!!!??
Je moet goed ontbijten!quote:Op zondag 16 mei 2004 10:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leg uit.
De miet rookt niet en is vegetarierquote:Op zondag 16 mei 2004 10:58 schreef Bayer het volgende:
[..]
Je moet goed ontbijten!
Als je dat niet doet kom je midden in de flame onherroepelijk de man met de hamer tegen.
(Veel bacon en sigaretten helpen! Probeer het!)
Bacon is varkensvlees, dat is smerig. Sigaretten, stinken en zijn ongezond. Ik kom dan misschien de man met de hamer tegen, maar ik vrees dat als ik bovenstaand eet en rook, dat ik de man met de zeis tegen kom.quote:Op zondag 16 mei 2004 10:58 schreef Bayer het volgende:
[..]
Je moet goed ontbijten!
Als je dat niet doet kom je midden in de flame onherroepelijk de man met de hamer tegen.
(Veel bacon en sigaretten helpen! Probeer het!)
Daar ligt een schone taak voor ons denk ik dan.quote:Op zondag 16 mei 2004 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
De miet rookt niet en is vegetarier
Nee.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:00 schreef Dirkh het volgende:
Bacon is varkensvlees, dat is smerig.
Jah!quote:Sigaretten, stinken en zijn ongezond.
Hey, het advies was gratis hoor. We zeggen het niet voor ons zelf maar voor jou!quote:Ik kom dan misschien de man met de hamer tegen, maar ik vrees dat als ik bovenstaand eet en rook, dat ik de man met de zeis tegen kom.
Bier is lekker, mits light. Alcohol gebruik moeten de mensen zelf weten, zodra het misbruik wordt ben ik tegen. Dus zuipen tegen de klippen op vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:06 schreef Bayer het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jah!![]()
[..]
Hey, het advies was gratis hoor. We zeggen het niet voor ons zelf maar voor jou!
Maar goed, hoe sta je tegenover alcohol in het algemeen en bier in het bijzonder?
tyf opquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef What het volgende:
Dus ik dacht, weet je wat? Ik gooi hem er weer eens in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |