Gamedemon | zaterdag 15 mei 2004 @ 21:02 |
ik wil me dus reggen daar... maar bij adres staan 3 regels...als ik in me bovenste me adres zet zegt ie bij regel 2 dat ie ook verplicht is....vul ik het bij regel 2 in moet het bij regel 1....kan iemand me helpen? | |
Tain | zaterdag 15 mei 2004 @ 21:08 |
adres op regel 1, plaats op regel 2? | |
Gamedemon | zaterdag 15 mei 2004 @ 21:08 |
dat zal em zijn thnx ff proberen | |
Gamedemon | zaterdag 15 mei 2004 @ 21:12 |
klopt het dat je gewoon in ponden kan betalen en dat geld scheelt? of komen er dan kosten bij? | |
Roel_Jewel | zaterdag 15 mei 2004 @ 21:21 |
quote:Gewoon in ponden betalen. Is veel goedkoper dan in euro's (wat je ook kunt selecteren). geen extra kosten. | |
Gamedemon | zaterdag 15 mei 2004 @ 21:22 |
k kan gesloten worden nu...kheb em toch in euro's besteld...blijft goedkoop genoeg...dankjewel iig | |
speknek | zaterdag 15 mei 2004 @ 22:22 |
Ik zou het voortaan in ponden doen. Dat is inderdaad veel goedkoper. |