je hoeft je inderdaad niets aan te trekken van wat anderen van/over je vinden/denken en er zo uit zien als je wilt...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Stijl is voor losers.
Ik loop altijd in een spijkerbroek en een T-shirt en met m'n haren tot over m'n schouders heb ik er schijt aan wat mensen er van vinden.
Ik loop btw vaak rond in een zelf getiedyet t-shirt.
ej zo te horen doe je dat maar wat bewust. jezelf expres geen stijl aanmeten is ook een stijl.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Stijl is voor losers.
Ik loop altijd in een spijkerbroek en een T-shirt en met m'n haren tot over m'n schouders heb ik er schijt aan wat mensen er van vinden.
Ik loop btw vaak rond in een zelf getiedyet t-shirt.
net als wanneer je met een groep vrienden bent waarvan iedereen blowed of iets anders, inclusief jij, en dan wil je stoppen en dan voelt de rest zich verraden. terwijl ze zich dan gewoon ietsje schuldiger voelen/minder goed bezig vinden doen, waardoor het blowen minder relaxed is, ook doordat die persoon ineens veel nuchterder doet/is etc. etc..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:10 schreef Untouchables het volgende:
Het gaat niet perse om dat je andere kleding gaat dragen beste man, ik denk dat je maten vooral het gevoel hebben dat je ze "verraad".
Je hebt namelijk de hele tijd dezelfde kleding aan en ineens wil je iets anders, dan zou dat over kunnen komen alsof je je skate kleding niet goed genoeg meer vind, dus alsof je je beter begint te voelen dan de rest.
Tis wel een naadje situatie, vooral omdat de rest van je vrienden wel al die kleding draagt, dan maakt het niet uit hoeveel mensen hier ook zeggen dat je je er niets van aan moet trekken.
Precies.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:28 schreef Zenchi het volgende:
[..]
net als wanneer je met een groep vrienden bent waarvan iedereen blowed of iets anders, inclusief jij, en dan wil je stoppen en dan voelt de rest zich verraden. terwijl ze zich dan gewoon ietsje schuldiger voelen/minder goed bezig vinden doen, waardoor het blowen minder relaxed is, ook doordat die persoon ineens veel nuchterder doet/is etc. etc..
Jij bent blijkbaar ook nog niet uit de hokjesfase...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:04 schreef theis het volgende:
Stijl heb je,
dat koop je niet of leer je jezelf niet aan.
Dus, koop de kleding waar JIJ je relaxt in voelt. En netjes is niet gsus/diesel/replay. Ik zelf draag ook uitsluitend gsus, g-star, diesel enz met puma schoenen, terwijl mijn beste vrienden in la coste (oid) en tommy-nogwat gestreepte polo's lopen en anderen kopen gewoon wat ze leuk vinden.
Owja, en als je van dat skater imago af wil, kan ik dat heel goed begrijpen want ik kijk ook altijd neer op dat soort types.. soort van "i dont give a shit" types (ongemotiveerd en "blowen to the max" indruk gevende types zegmaar)
Leg eens uit dan..??quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar ook nog niet uit de hokjesfase...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |