Inmiddels wel, jij wilt me niet helpen afwassen.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, jij wilt een wasmachine hebben hè...
Jee, dan hoor je of in de disco te zijn of gewoon in bed ja...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:55 schreef sonywolff het volgende:
[..]
hallo ben 15 hoor en 1.72:
ref naar dit bericht..quote:Op zondag 16 mei 2004 01:56 schreef sonywolff het volgende:
[..]
owww wie dan![]()
boeiendquote:Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jee, dan hoor je of in de disco te zijn of gewoon in bed ja...
jah jij..?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef sonywolff het volgende:
[..]
wie ik????/
Tja, als je me alleen uitnodigt om de vaat te doen... Wat zal ik zeggen...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:56 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Inmiddels wel, jij wilt me niet helpen afwassen.![]()
Net begonnen.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg jij bent langzamerhand wel een karikatuur van mij aan het maken hè..
Nee, in 30s/40s ook al...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Net begonnen.![]()
Maar wie kwam er met de legendarische regels... waarin Ryan3 zich afvroeg of hij zou gaan rukken of niet? De overweging.....![]()
![]()
![]()
![]()
moet ik een foto op fok zetten???quote:Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef NickNEC het volgende:
[..]
jah jij..?
Lila en je eigen woorden......quote:Op zondag 16 mei 2004 02:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, in 30s/40s ook al...
Pardon????????
jazeker.. !! ik wacht af.. doe ik het ook!!quote:Op zondag 16 mei 2004 02:00 schreef sonywolff het volgende:
[..]
moet ik een foto op fok zetten???![]()
In LIT stond dat toch?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:01 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Lila en je eigen woorden......![]()
Het gaat hier over alledaagse dromen.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:02 schreef kLowJow het volgende:
Wat een levendig topic
Correctie.. daar ging het over..quote:Op zondag 16 mei 2004 02:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat hier over alledaagse dromen.
Tegenwoordig heb je stille vaatwassers hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:58 schreef OllieA het volgende:
IK vind trouwens dat afwasmachines veel te veel lawaai maken. Dus ik was liever zelf af.
staat de foto al ergens online.. ?? anders moet dat eerst gebeuren?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:02 schreef sonywolff het volgende:
[..]
hoe doe je dat ???![]()
Vertel! Dit is een geweldig anti PMS topic.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Correctie.. daar ging het over..
Maar als je weer ontopic wil, ik denk dat als ik er even over nadenk, ik nog wel een alledaags droompje uit mijn geheugen weet op te diepen.
Eigenlijk nog steeds, maar een bepaalde dame in deze topic beschikt niet bepaald over de gave om on topic te blijven in elk topic waarin ze post...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Correctie.. daar ging het over..
Maar als je weer ontopic wil, ik denk dat als ik er even over nadenk, ik nog wel een alledaags droompje uit mijn geheugen weet op te diepen.
ander moet je op de ledenlijst van hotmail adress kijkenquote:Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef NickNEC het volgende:
[..]
staat de foto al ergens online.. ?? anders moet dat eerst gebeuren?
En jij weet heel goed dat dat niet meer mag.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:07 schreef sonywolff het volgende:
[..]
ander moet je op de ledenlijst van hotmail adress kijken
*ping*quote:Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Vertel! Dit is een geweldig anti PMS topic.![]()
heb j n link?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:07 schreef sonywolff het volgende:
[..]
ander moet je op de ledenlijst van hotmail adress kijken
Ow, anti..quote:Op zondag 16 mei 2004 02:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
*ping*
Hoor ik daar PMS
he heb jij een hotmail adress want dan kan ik wat foto's overzendenquote:Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef NickNEC het volgende:
[..]
staat de foto al ergens online.. ?? anders moet dat eerst gebeuren?
Topic werkt anti PMS...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow, anti..
Er staat nooit nog een aanrecht vol in mijn droom. Ik vind alledaagse dromen eigenlijk wel heerlijk, moet ik zeggen.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:04 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je stille vaatwassers hoor.
Maar afwassen heeft best wel zijn charme. Toch is het naar wanneer je droomt af te wassen en er staat nog een aanrecht vol. Lijkt mij, ik heb geen alledaagse dromen gelukkig, gras maaien, afwassen blijven mij voor de helft bespaart besef ik nu.
Ik verpest dit topic ook, omdat ik stiekem jaloers ben. Mis die alledaagse rust wel een beetje.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Er staat nooit nog een aanrecht vol in mijn droom. Ik vind alledaagse dromen eigenlijk wel heerlijk, moet ik zeggen.
Nou ja, ik wil best weleens wat vaker een erotische droom hebben. Ik bedoel de dames in je dromen doen altijd leukere dingen dan IRL.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Er staat nooit nog een aanrecht vol in mijn droom. Ik vind alledaagse dromen eigenlijk wel heerlijk, moet ik zeggen.
ik heb n gemaild, met hotmail adres en andere adres .. gemaild naar micromatica.com goed?quote:Op zondag 16 mei 2004 02:09 schreef sonywolff het volgende:
[..]
he heb jij een hotmail adress want dan kan ik wat foto's overzenden
Ah dat is het dus. En geen PMS...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:13 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik verpest dit topic ook, omdat ik stiekem jaloers ben. Mis die alledaagse rust wel een beetje.
Dat uit zich in PMS, snap dat dan!quote:Op zondag 16 mei 2004 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah dat is het dus. En geen PMS...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |