quote:Op zondag 16 mei 2004 01:18 schreef sonywolff het volgende:
jah en je grote vriend hitler![]()
![]()
![]()
Voor jouw droomberichten?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De berichten hierover lezend althans...
O, ja?
Jij hebt ook al eens zo gebafd dan???.
nee hoeso ?????quote:Op zondag 16 mei 2004 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
.
(*Weleens in POL post)
Jullie hebben het slechts over lucide dromen??? Dat had ik gemist in dit hele topic.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Droom je alledaagse dromen om te compenseren, of omdat er niets te compenseren valt?
M.a.w. : Ben je met zulke dromen knettergek, of juist vreselijk normaal?
Ryan?
En een zooitje.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef yvonne het volgende:
Ah, hier zitten jullie
Natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:19 schreef sonywolff het volgende:
[..]
jah wij zijn zusje en broer dus vandaar![]()
maaar dit wis je nietquote:Op zondag 16 mei 2004 01:26 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
Ik hang echt veel te veel op Fok!
Noiu ja, dat is de vraag hè. Dat hebben we al even naar voren gebracht in die discussie over communicerende vaten en de wet opbehoud van ellende. Ikzelf houd mijn theorie er toch op dat ik me in mijn dromen gewoon niet van de wijs laat brengen door absurde dingen. Net zoals ik me op POL en WFL niets laat wijs maken door allerlei rechtse extremisten.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Droom je alledaagse dromen om te compenseren, of omdat er niets te compenseren valt?
M.a.w. : Ben je met zulke dromen knettergek, of juist vreselijk normaal?
Ryan?
Nee, ik doe dat, en ik ken bepaalde voorkeuren van je broertje, die nu dus door jou worden bevestigd...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef sonywolff het volgende:
[..]
nee hoeso ?????![]()
zou ik er nog een paar op noemen??????quote:Op zondag 16 mei 2004 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat, en ik ken bepaalde voorkeuren van je broertje, die nu dus door jou worden bevestigd...
Ja, ik droom ze nooit hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jullie hebben het slechts over lucide dromen??? Dat had ik gemist in dit hele topic.
Okay ryan, nu begrijp ik je beter.
Hoi 2.
Nee, in erodome's forum.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Voor jouw droomberichten?
ja.![]()
Baffen??!! Wat is dat??? Maar de rest weet je, dat hoeft niet uitgekauwd hier.
Dacht dat je weg was. Even wc etc.
Moet je even in POL slowchat doen hahahahaha.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:30 schreef sonywolff het volgende:
[..]
zou ik er nog een paar op noemen??????![]()
Lucide dromen nooit? Wat vreemd, dit is wel de reden dat ik mijn bed niet uit te porren ben in de morgen.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik droom ze nooit hoor.
Mijn dromen zijn denk ik nog het best te omschrijven als fantastische nachtmerries.
oke is goed zal ik effe doen maar wat gebeurt dr dan met mn broer???? ik wil niet hebben dat ie in problemen komt door mij okequote:Op zondag 16 mei 2004 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet je even in POL slowchat doen hahahahaha.
Nou problemen moet je nooit al te zwaar opnemen op Fok!...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:32 schreef sonywolff het volgende:
[..]
oke is goed zal ik effe doen maar wat gebeurt dr dan met mn broer???? ik wil niet hebben dat ie in problemen komt door mij oke![]()
Shark er niet, yvonne???quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef yvonne het volgende:
Ah, hier zitten jullie
Maar jij droomt daarover? Ryan, ik heb met je te doen, echt al mijn dromen zijn gewoon leuker dan de jouwe.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, in erodome's forum.
Ja?
Baffen is het nette woord voor beffen, net als nuiken het nette woord is voor neuken. Nee, okee, maar je hebt dat wel gedaan dus???
Ik was even elders aan het posten....
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Shark er niet, yvonne???
Ben je soms ook het broertje van....quote:Op zondag 16 mei 2004 01:32 schreef sonywolff het volgende:
[..]
oke is goed zal ik effe doen maar wat gebeurt dr dan met mn broer???? ik wil niet hebben dat ie in problemen komt door mij oke![]()
Ja, nou ja, ik kan er ook niets aan doen, liefje, ik wou dat het anders was, echt...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Maar jij droomt daarover? Ryan, ik heb met je te doen, echt al mijn dromen zijn gewoon leuker dan de jouwe.
Ja dus.quote:ja.
Nee, Ryaniaans.quote:Is dat Fokkiaans?
Als ik eerlijk mag zijn, toch altijd een enorme turn on...quote:
Shark heeft een andere date? Ik begreep nl. dat er een special is rondom 30s/40s van Sunnyboy op fokradio...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lastig he?
ps. eerlijk is eerlijk, Shark is echt offline.
Ik vind het prima zo.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik kan er ook niets aan doen, liefje, ik wou dat het anders was, echt...
[..]
Ja dus.
[..]
Nee, Ryaniaans.
[..]
Als ik eerlijk mag zijn, toch altijd een enorme turn on...
Toedels. (Niet vergeten in POL SC te posten hè...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:37 schreef sonywolff het volgende:
luitjes ik ga het was leuk spreek jullie nog wel![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:18 schreef sonywolff het volgende:
jah en je grote vriend hitler
ik zal het niet vergetenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toedels. (Niet vergeten in POL SC te posten hè.... )
Slaap lekker.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:37 schreef sonywolff het volgende:
luitjes ik ga het was leuk spreek jullie nog wel![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik wou weleens dat het anders was iig...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo.![]()
Dat Ryaniaans.... oef...![]()
Jeetje je bent te ontdooien??![]()
Nee, dat is geen date maar een afspraak.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Shark heeft een andere date? Ik begreep nl. dat er een special is rondom 30s/40s van Sunnyboy op fokradio...
Wat ik altijd vreemd vind aan mijn recurrent afwasdromen is dat ik werkelijk tot aan mijn ellebogen in het sop zit (heel vreemd, want zo diep is die wasbak bij mij niet) én wat nog vreemder is dat ik in mijn droom op zijn minst niet een afwasmachine heb. Hieruit heb ik dan ook geconcludeerd dat er bij mij geen geheime diepe wens in mijn onderbewuste bestaat om verschoond te worden van afwassen en dus heb ik nog steeds maar geen afwasmachine aangeschaft. Enfin, ik woon ook niet bij de koningin in natuurlijk, dus zal sowieso nooit een afwasmachine aanschafen... Vrouwen die zeggen een afwasmachine te hebben of te willen hebben wantrouw ook altijd op 1 of nandere manier.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:41 schreef OllieA het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat, wanneer ik droom over afwassen, het altijd veel spiritueler is dan wanneer ik aan het afwassen ben.
Overigens droom ik inderdaad voornamelijk alledaags. Ik heb het in het wakkere leven al druk genoeg, denk ik.
Dag Ollie!quote:Op zondag 16 mei 2004 01:41 schreef OllieA het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat, wanneer ik droom over afwassen, het altijd veel spiritueler is dan wanneer ik aan het afwassen ben.
Overigens droom ik inderdaad voornamelijk alledaags. Ik heb het in het wakkere leven al druk genoeg, denk ik.
MW past niet bij jouw???quote:Op zondag 16 mei 2004 01:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee, dat is geen date maar een afspraak.
30rs/40rs weet ik niet. Ben even afgehaakt daar. Kreeg een MW gevoel.
Nee, jij wilt een wasmachine hebben hè...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:48 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dag Ollie!
Ps. ik was ook liever spiritueel af trouwens.
waarom moet ik naar bed toe danquote:Op zondag 16 mei 2004 01:46 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ga naar bed!![]()
Man, in je dromen ben je nog net zo principieel als wanneer wakker.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik altijd vreemd vind aan mijn recurrent afwasdromen is dat ik werkelijk tot aan mijn ellebogen in het sop zit (heel vreemd, want zo diep is die wasbak bij mij niet) én wat nog vreemder is dat ik in mijn droom op zijn minst niet een afwasmachine heb. Hieruit heb ik dan ook geconcludeerd dat er bij mij geen geheime diepe wens in mijn onderbewuste bestaat om verschoond te worden van afwassen en dus heb ik nog steeds maar geen afwasmachine aangeschaft. Enfin, ik woon ook niet bij de koningin in natuurlijk, dus zal sowieso nooit een afwasmachine aanschafen... Vrouwen die zeggen een afwasmachine te hebben of te willen hebben wantrouw ook altijd op 1 of nandere manier.
Omdat je een klein meisje bent???quote:Op zondag 16 mei 2004 01:50 schreef sonywolff het volgende:
[..]
waarom moet ik naar bed toe dan
![]()
Zeg jij bent langzamerhand wel een karikatuur van mij aan het maken hè.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Man, in je dromen ben je nog net zo principieel als wanneer wakker.Natuurlijk droom jij niet van een vaatwasser. Zelfs niet stiekem.
![]()
Vals k*twijf!quote:Op zondag 16 mei 2004 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
MW past niet bij jouw???
Heb je daar weleens een nachtmerrie over gehad dan?
ik klein meisje hahahahah ga fietsen johquote:Op zondag 16 mei 2004 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat je een klein meisje bent???
Ja, eh luister eens ik weet niet wie ik ben tegengekomen op MW en wie dat zo'n fantastische forum vond hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Vals k*twijf!![]()
Plaatje?
Wat dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:53 schreef sonywolff het volgende:
[..]
ik klein meisje hahahahah ga fietsen joh![]()
hallo ben 15 hoor en 1.72:quote:Op zondag 16 mei 2004 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |